آموزش سئو

سئو چیست راهی است برای رسیدن به جایگاه‌های برتر در صفحات جستجو گوگل. احتمالا برای شما این تمایل پیش آمده است که مثلا اگر فردی خرید بلیت هواپیما را جستجو کرد, به وبسایت شما آید و از شما خرید کند. سئو راهی است برای رسیدن به این هدف.

سئو چیست به صورت دقیق‌تر به مفهوم بهینه سازی موتورهای جستجو و به صورت کامل‌تر یعنی بهینه سازی برای موتورهای جستجو است. بی‌راه نیست اگر بگوییم گوگل سلطان موتورهای جستجو است و ما در بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو, به دنبال کسب جایگاه‌های یک, در صفحات جستجو گوگل هستیم.

سئو سایت بخشی از سئو است و در راستای اصول سئو ای است که باید آن‌ها را رعایت کنیم. اگر در دنیای فیزیکی, مخاطب برای خرید به مغازه ما می‌آید؛ در دنیای دیجیتال مخاطب به وبسایت ما می‌آیند. به این دلیل است که سئو سایت و خدمات سئو سایت از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. البته در اینجا "محبوبیت نشان از بسیار مهم بودن سئو سایت دارد و تنها محدود به کلمه محبوبیت نیست.

5z3o_6.jpg

ارتقا سئو سایت موردی است بسیار مهم که همان‌طور که بیان نمودیم, در راستای سئو سایت است.

متخصص سئو یا سئوکار, فردی است که با دارا بودن دانش و مهارت در سئو ایرانی به شما می‌تواند کمک کند تا جایگاه‌های یک گوگل را کسب کنید. البته سئو فرایندی است زمان‌بر و میان تا بلندمدت و انتظار آن که یک شبه به جایگاه یک گوگل برسیم, زهی پوچ است.

بازاریابی سئو چیست در ادامه روش‌هایی است که بازاریاب‌های دیجیتال یا همان دیجیتال مارکترها بهره می‌برند تا بتوانند مخاطب را به سمت خودشان هدایت کنند. بازاریابی سئو چیست به ما این نکته بسیار مهم را یادآوری می‌کند که سئو روشی است برای بازاریابی و نباید آن را کوچک بشماریم.

سئو چیست ویکی پدیا تفاوتی با سئو چیست ندارد. همان‌طور که برای شما بیان نمودیم, سئو چیست یعنی بهینگی هر آنچه بر وبسایتمان داریم برای موتورهای جستجو, به خصوص گوگل.

سئو را می‌توانیم به سه قسم متفاوت تقسیم کنیم. سئو کلاه سیاه, سئو کلاه سفید و سئو کلاه خاکستری.

سئو کلاه سیاه به روش‌هایی گفته می‌شود که به دنبال فریب گوگل است تا بتواند در کوتاه‌ترین زمان‌های ممکن به جایگاه‌های برتر گوگل برسد. این روش‌ها هر روز محدود و محدودتر می‌شوند و اگر شما دیروز توانسته بودید با سئو کلاه سیاه رتبه برتر گوگل را کسب کنید, امروز دیگر نمی‌توانید چنین کنید و حتی گوگل ممکن است شما را به اصلاح پنالتی کند. پنالتی از سوی گوگل یعنی آن که تا مدتی نامشخص, وبسایت شما کاهش ترافیک خواهد داشت و در عمل تیشه به ریشه خودتان زده‌ اید.

سئو کلاه سفید به روش‌های پاکی گفته می‌شود که شما با بهره از آن‌ها, پس از مدتی, به جایگاه‌های برتر صفحات نتایج گوگل دست می‌یابید. در این روش شاید شما زمان بیشتری را تخصیص داده‌ اید؛ اما این روش‌ها بسیار مطمئن‌تر از روش‌های سئو کلاه سیاه هستند.

سئو کلاه خاکستری به مواردی گفته می‌شود که تنها اندکی فعالیت سئو کلاه سیاه (در مقیاسی محدود) انجام می‌دهید تا گوگل متوجه حضور شما شود؛ و زمان رسیدنان به جایگاه‌های برتر را کاهش می‌دهید. افراط در این روش, مجازات سئو کلاه سیاه را به همراه خواهد داشت.

آنچه مطالعه نمودید, آموزش سئو مختصری بود در راستای شناخت از سئو چیست و چه کاربردی دارد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.