تعداد نمونهها روی نتیجه تحقیقات اثر مثبت دارد پس برای اینکه نرخ پاسخ به پرسشنامه آنلاینتان را بیشتر کنید میتوانید از مشوقها استفاده کنید. اعطای کد تخفیف، شانس شرکت در قرعه کشی، هدیه، کمک به یک خیریه راههایی هستند که میتوانند افراد را به شرکت در تکمیل پرسشنامه شما تشویق کنند. یکی دیگر از راههای موثر این است که به شرکت کنندگان بگویید که در نهایت نتایج را با آنان به اشتراک خواهید گذاشت. برای این کار میتوانید ایمیل کاربران را دریافت کنید و نتایج را برای آنان ارسال کنید.
برای بررسی و آنالیز پاسخها و تهیه گزارش بصری میتوانید از انواع نمودارها و جداول کمک بگیرید. همچنین ویفرم علاوه بر انواع نمودارهای کیکی، میلهای و ستونی، قابلیت منحصر به فرد "ابر کلمات" (word clouds) را برای تحلیل نوشتههای متنی کاربران پیادهسازی کرده است. با خروجی گرفتن (Export) از نتایج پرسشنامهها میتوانید از نرمافزارهای آماری (مانند SPSS یا Excel) نیز برای تجزیه و تحلیل اطلاعات جمعآوری شده استفاده کنید.
و آخرین گام در اجرای یک پرسشنامه با نوشتن گزارش به پایان می رسد. یک پرسشنامه موفق باید پاسخهای قابل قبولی را در مورد سوالاتی که در مورد کسب و کار، محصول و یا خدمتتان داشتید ارایه بدهد.
منبع : ساخت پرسشنامه انلاین
با صفر کمتر !!!! به مسافرت داخلی و خارجی بروید !
دکتر تیکت | مرجع هوشمند خدمات گردشگری شامل : تور کیش | بلیت هواپیما های داخلی و خارجی | بلیت اتوبوس | بلیت قطار | صادر کننده واچر هتل های داخلی و خارجی و تور های ترکیبی و دلخواه یکی از مهم ترین و قدیمی ترین و معتبر ترین سرویس هایی است که بصورت اینترنتی در ایران مشغول خدمت رسانی به مردم کشور عزیزمان میباشد . دکترتیکت امید دارد با پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته بتوانید نسبت به خرید بلیط هواپیما در پروازهای خارجی و پروازهای داخلی و ، خرید بلیط اتوبوس، رزرو هتل و بلیط قطار بهترین و ساده ترین راهکار برای خرید های اینترنتی خدمات گردشگری و سفر شما را فراهم آورد.
https://drticket.ir
دکترتیکت تلاش دارد تا اولین گزینه شما مسافر گرامی در برنامه ریزی و حرکت به سمت زیباترین محیطهای جذاب گردشگری و تجاری در سراسر ایران و جهان باشد.
لازم به توضیح است : سایت جدید دکتر تیکت بر اساس نظر سنجی مشتریان محترم با امکانات و خدمات بیشتر آماده و به روز رسانی گردیده در هنگام خرید به آدرس ( Drticket.ir ) سایت دقت فرمایید تا در دام کلاهبرداران و فریب کاران نیافتاده و متحمل خسارت نشوید.
ما دکترای فروش تیکت داریم
وب سایت ما : https://drticket.ir
تورتمنت های گیم – مسابقات بازی های ویدیویی
اخبار مسابقات بازی های ویدیویی
تورنمنت چیه؟
اگر شما هم یک گیمر هستید حتما با واژه تورنمنت آشنا هستید. اما به صورت تخصصی تر تورنمنت اینطور معنا میشه:
تورنمنت (به انگلیسی) tournament یا مسابقات چندجانبه یک دوره مسابقه است که در پایان به مسابقه نهایی بین دو تیم یا دو بازیکن منجر شود. تورنمنتها تعداد زیادی از بازیکنان و تیمها را در بر میگیرند و برگزاری آنها معمولاً چندین روز ادامه دارد.
در تورنمنتها معمولاً برنده نهایی با در نظر گرفتن کلیه نتایج بهدست آمده شخص یا تیم مشخص میشود.
خوب حالا شما بگید که طرفدار کدوم تورنمنت و بازی هستید؟ تورنمنت فورتنایت یا تورنمنت رنبو سیکس؟
بازی های تک نفره رو بیشتر دوست دارید یا کار و بازی تیمی؟
امروز قصد دارم تا شما رو با یکی از خفن ترین برگزارکننده های تورنمنت گیم تو ایران آشنا کنم. اگر عاشق شرکت در مسابقات گیم های ویدیویی هستید میتونید خیلی راحت تو تورنمنت های رایگان ای که گیمباز برگزار میکنه شرکت کنید.
گیمباز چیه؟ گیمباز کیه؟
تیم گیمباز یک گروه فعاله که به صورت تخصصی تو حوزه گیم وارد شده و تورنمنت های خفن فورتنایت و ... رو برگزار میکنه. گیمباز یه اپلیکیشن هم داره که شما به راحتی میتونید در آن بدون واسطه به خرید و فروش کنسول و تجهیزات گیم مشغول باشید. در صفحه اینستاگرام گیمباز به آدرس @gamebuzz.official میتونید جدیدترین اخبار تورنمنت ها رو بخونید و ثبت نام کنید.
برای دیدن قیمت پلی استیشن دست دوم به اینجا سر بزنید و به صورت مستقیم با فروشنده ها در ارتباط باشید. راستی گیمباز رو میتونید به صورت مستقیم از پلی استور دانلود کنید و از نسخه موبایل این برنامه استفاده کنید.
آیا برای ترویج کسب و کار باید از پنل های اس ام اس استفاده کنیم؟
اگر قصد دارید کسب و کاری پایدار با مشتریان وفادار داشته باشید یا میخواید کسب و کارتون رو گسترش بدید اولین و مهمترین نکته ای که باید بهش بپردازید تعامل با مشتریه. این موضوع در بزرگترین برندها و کمپانی های دنیا هم از مهمترین الویت هاست. حتی اگر شما با کیفیت ترین خدمات با بهترین قیمت ها رو هم ارائه بدید، بدون تعامل درست و مداوم با مشتریانتون نمیتونید به برند بزرگی تبدیل بشید.
یکی از رایج ترین راه های تعامل با مشتریان ارتباط از طریق پیامکه و پنل های ارسال اس ام اس انبوه مدیانا این امکان رو برای شما فراهم میکنن.شما از طریق این پنل ها میتونید با مشتریان به راحتی و با هزینه ای کم در ارتباط باشید و از فروشتون لذت ببرید.
برای اطلاع از این که ارسال پیامک از طریق پنل ارسال اس ام اس برای چه گروهی کاربردی بوده و بازخورد خوبی به همراه داشته روی لینک زیر کلیک کنید.
مهمترین مزیت برقراری ارتباط با مشتریان از طریق اس ام اس اینه که وقت زیادی نمیگیره و در عین حال باعث می شه که شما در ذهن مخاطبتون بمونید.
در ادامه این مقاله باقی مزایای استفاده از این روش رو با هم بررسی میکنیم.
1.توانایی گزارش گیری در پنل های اس ام اس
اولین مزیتی که با هم بررسی میکنیم مزیت گزارش گیری از طریق پنل ارسال اس ام اسه. این ویژگی به شما این امکان رو میده تا بتونید بفهمید چند درصد از پیام های شما به دست مشتریان رسیده.
زمانی که شما متنی رو در پنل ارسال می کنید می تونید از وضعیت اون مطلع بشید. در این حالت سه وضعیت وجود داره:
رسیده به گوشی مخاطب
رسیده به مخابرات
نرسیده به گوشی ( در این مورد هزینه پرداختی شما به حسابتون بازگردانده می شه )
مهمترین فایده این گزارش گیری، آنالیز میزان تاثیرگذاری کمپین شماست. مسلما شما برای برنامه ریزی ادامه کمپینتون نیاز دارید بازخورد پیامکتون رو بررسی کنید. این بررسی هم بدون آگاهی از تعداد کسانی که پیامک شما رو دیدن ممکن نیست. پس شما برای ادامه تبلیغاتتون به گزارش ارسال پیامک هاتون نیاز دارید.
این قابلیت کاملا هم رایگانه.
2.قابلیت دریافت پیامک در پنل های اس ام اس
این قابلیت به این معنیه که ما در سامانه خودمون میتونیم پیام هایی که کاربرا و مخاطبانمون برای ما می فرستن رو مشاهده کنیم.
این ویژگی یکی از قابلیت های فوق العاده سامانه ارسال پیامکه که شما میتونید از این طریق از انتقادها و پیشنهادهای مشتریاتون مطلع بشید و ارتباط بیشتری برقرار کنید. تقریبا برای همه کسب و کارها هم کاربردی و مفیده.
یکی دیگه از راه های استفاده از این قابلیت هم برگزاری مسابقه پیامکیه که می تونید با این روش کسب و کار خودتون رو رونق بدید.
اگر هم بخوایم یکی از مشاغلی رو مثال بزنیم که این امکانات پنل براشون بسیار کاربردیه، میتونیم به فروشندگان اجناس دارای گارانتی اشاره کنیم. این فروشنده ها میتونن به خریدارانشون اعلام کنن تا برای شروع گارانتی کالای خودشون، شماره گارانتی رو به سرشماره اعلام شده ارسال کنن. از این طریق لیستی از شماره تلفن های مشتریانشون هم به دست میارن.
از این امکان خیلی استفاده های دیگه میشه کرد که بسته به خلاقیت و نوع شغل هر کسی میتونه روی فروش و جذب مخاطب اون تاثیر چشم گیری داشته باشه.
3.پنل های اس ام اس نمایندگی
در مدیانا دو مدل پنل پیامکی داریم:
پنل نمایندگی و پنل کاربری
در پنل نمایندگی تعرفه ارسال اس ام اس ها پایین تره و به همین خاطر علاوه بر ارسال و دریافت پیامک و کسب درآمد از اون ، شما می تونید با فروش حساب، شارژ و خط به افراد و نماینده های زیر مجموعه خودتون کسب درآمد کنید.
اشخاص یا شرکتایی که پنل نمایندگی ارسال پیامک انبوه رو خریداری می کنن، می تونن نماینده با دسترسی های شبیه پنل پیامکی خود ایجاد کنن.
همینطور تو پنل نمایندگی سامانه ارسال پیامک، نماینده ها میتونن بسته های متفاوتی از نظر قیمت و دسترسی با توجه به نیازای بازار هدفشون تعریف کنند.
4. پنل های اس ام اس کاربری
کسایی که صاحب کسب و کار هستن برای معرفی برند و محصولشون بیشتر از این پنل ارسال اس ام اس استفاده می کنن.
ارگان ها به عنوان CRM یا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، می تونن از ویژگی های پنل های اس ام اس انبوه استفاده کنند.
تمرکز این پنل ها بیشتر بر ارسال و دریافت پیامک انبوهه.
به همین خاطر بیشتر برای کسایی مورد استفاده قرار میگیره که ارسال پیامک کمتری دارند. سوددهی سامانه ارسال پیامک برای صاحبای کسب و کار زمانی مشخص می شه که مشتری بیشتری به سمت اون ها جذب بشه.
از جمله کسب و کارایی که میتونن از این پنل ارسال اس ام اس انبوه استفاده کنن میشه به این ها اشاره کرد: بانک ها، شرکت های فناوری اطلاعات، رستوران دارها، فروشگاه ها و…
سوال: حداقل شارژی که میتونیم در پنل های اس ام اس بخریم چقدره؟
در بعضی سامانه های پیامکی کشور خرید حداقل شارژ اجباریه، اما در مدیانا اس ام اس هیچ محدودیتی وجود نداره. شما به هر میزانی که لازم داشته باشید می تونید شارژ بخرید و ارسال تست انجام بدید.
حالا شاید این سوال برای شما به وجود بیاد که شارژ موجود در پنل های اس ام اس شما محدودیت زمانی داره یا خیر؟ در این قسمت به توضیح این مورد از سامانه ارسال پیامک می پردازیم.
قرارداد پنل های نمایندگی مدیانا یک ساله نوشته میشه و شما بعد از یک سال میتونید بدون هیچ هزینه ای این قرارداد رو تمدید کنید. میزان شارژی که قبل از اتمام قرارداد در پنل شما مونده به هیچ عنوان سوخت نمیشه و با هر بار تمدید میتونید ازش مجدد استفاده کنید.
با توجه به توضیحاتی که در این مقاله درباره پنل ارسال اس ام اس داده شد مشخصه که برای داشتن یک پنل اس ام اس انبوه و کسب درآمد از اون نیازی نیست که سرمایه زیادی داشته باشید.
شما می تونید با بودجه ای محدود و مقدار کمی شارژ که در پنل اس ام اس شما موجوده کسب و کار مبتنی بر ارسال اس ام اس انبوه خودتون رو شروع کنید و زمانی که کسب و کارتون رونق گرفت شارژ بیشتری خریداری کنید و از مزایای اون استفاده بیشتری ببرید.
البته با توجه به نوع شغل و میزان فعالیتتون نباید این انتظار در شما ایجاد بشه که در زمان اندک به درامد بالا برسید. برای رونق گرفتن هر کسب و کاری شما باید کار و تلاش زیادی انجام بدید. بعضی از مشاغل ممکنه با یک بار ارسال پیامک انبوه بازخورد خوبی از اون بگیرن و بعضی مشاغل نیاز به تبلیغات بیشتری دارن.
ممنون که تا پایان این مقاله پنل پیامکی مدیانا، ما رو همراهی کردید.
مراحل عیب یابی و تعمیر شوفاژ
عیب یابی و تعمیر شوفاژ از سری اقداماتی انجام شده در زمان سرویس و استفاده مجدد از شوفاژ با شروع فصول سرد سال است. شوفاژ بعنوان پرکاربردترین سیستمهای گرمایشی در ساختمانهای مختلف از گذشته تا به امروزه برای جریان مطلوب هوای گرم و جلوگیری از مصرف بی رویه انرژی نیاز به سرویس، نگهداری و تعمیرات تخصصی دارد.
هزینه تعمیر شوفاژ، تعمیر رادیاتور شوفاژ، تعمیر شوفاژ برقی، تعمیرات شوفاژ بصورت تخصصی، تعمیر سوراخ شدن رادیاتور شوفاژ و عیب یابی در هنگام یافتن علت گرم نشدن شوفاژ از سری نکات مهم برای اقدام به تعمیر شوفاژ در تهران در میان افراد میباشد.
تعمیر شوفاژ بعنوان یک کار تخصصی زمینه نصب و سرویس تجهیزات وابسته به شوفاژ نیازمند به کارگیری افراد متخصص در این زمینه است. "خدمت از ما" با ایجاد یک مجموعه مطمئن برای در کنار هم قرار دادن تنکسینها و تعمیرکاران شوفاژ متخصص دسترسی به این افراد را تا حد زیادی سهولت بخشیده است.
امکانات و هزینه تعمیر شوفاژ تهران
تعمیر شوفاژ تهران وابسته به نوع رادیاتور(رادیاتور شوفاژ پره ای، رادیاتور شوفاژ پنلی، رادیاتور قرنیزی، رادیاتورهای حوله خشک کن و رادیاتورهای برقی) و نوع ایرادات مشاهده شده در مجموعه اقدامات تخصصی در مناطق مختلف تهران صورت میگیرد. اساسی ترین گام در تعمیر شوفاژ بصورت اوصولی انتخاب یک تعمیرکار شوفاژ آموزش دیده برای مدلهای مختلف شوفاژ است.
تعمیر شوفاژ برقی، عیب یابی و تعمیر سوراخ شدن حوله خشک کن، تعمیر رادیاتور آلومینیومی و تعمیرات رادیاتور پره ای و اقداماتی مشابه این موارد توسط تعمیر کار شوفاژ غرب تهران و دیگر مناطق مختلف قابل انجام است. در صورت مشاهده ایراداتی مانند موارد اشاره شده جهت اعزام یک تعمیرکار متخصص در تعمیر شوفاژ تهران اقدام نمایید.
برای دریافت اطلاعات دقیق و صحیح در خصوص هزینه تعمیر شوفاژ و هزینه هواگیری شوفاژ و دیگر اقدامات لازم برای سرویس این سیستم گرمایشی در نقاط مختلف تهران کافی است در اپلیکشین و سایت "خدمت از ما" ثبت سفارش کنید. با انجام این کار امکان ارتباط با متخصصان و تعمیرکاران شوفاژ در مناطق مختلف تهران و استعلام قیمت رایگان وابسته به ایرادات مشاهده شده برای کاربران وجود دارد
نحوه اجرای لوله کشی شوفاژ
داشتن اطلاعات کافی و تخصصی در خصوص نحوه نصب و اجرای لوله کشی شوفاژ در هنگام تعمیر این سیستم گرمایشی نقش پر رنگی دارد. لوله کشی شوفاژ یک اقدام کاملا تخصصی و زیر مجموعه اوصول و مراحل راه اندازی موتورخانه و تاسیسات وابسته به انواع شوفاژ است. واگذاری اجرای این اقدامات به افراد متخصص و آموزش دیده از نکات مهم در لوله کشی شوفاژ است.
یک سری موارد و نکات تعیین شده و برنامه ریزی شده برای لوله کشی شوفاژ وجود دارد که بخشی از آن نیازمند تخصص کافی در محاسبات و اصول مهندسی تاسیسات است. مهمترین مواردی که در هنگام بررسی لوله کشی شوفاژ مورد توجه قرار میگیرد به شرح ذیل میباشد:
مهمترین اصل در اجرای لوله کشی شوفاژ بدون خطا و ایرادات غیر تخصصی انتخاب افراد با تجربه و شرکتهای کاربلد تاسیساتی در این زمینه است. برای دسترسی به بهترین و مجرب ترین مجریان لوله کشی شوفاژ در ساختمانهای مختلف تهران با ثبت سفارش در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" بهترین مشاورهها را در لوله کشی شوفاژ دریافت کنید.
نحوه نصب حوله خشک کن
یکی از اقدامات وابسته به لوله کشی شوفاژ، نصب حوله خشک کن در ساختمان برای فضاهای مختلف است. نصب حوله خشک کن وابسته به فضا و محیط ساختمان توسط افراد متخصص در این زمینه برای مصارف کاربردی مختلف انجام میشود.
حوله خشک کن یک رادیاتور تعبیه شده در حمام برای کاهش رطوبت و گرم نگهداشتن فضای آن بوده و برای خشک کردن حوله و دستمالهای مختلف نیز مورد استفاده قرار میگیرد. لوله کشی مختص نصب حوله خشک کن نیز نظیر شرکتهای تاسیساتی و بر اساس اوصول تعیین شده است.
از جمله نکاتی که در هنگام سفارش و درخواست نصب حوله خشک کن برای نصاب و کاربران متقاضی این خدمات اهمیت دارد، میتوان به موارد زیر اشاره داشت:
قیمت نصب حوله خشک کن تهران
نصب حوله خشک کن تهران با هدف صرفهجویی در مصرف انرژی، پخش یکنواخت گرما در حمام ،در رنگها و طرحهای مختلف و همین طور قابلیت نصب بصورت عمودی و افقی برای طراحیهای مختلف صورت میگیرد. اجرای نقشه لوله کشی حوله خشک کن در تهران نیازمند به کارگیری افراد متخصص و شرکتهای مجری و معتبر در این زمینه است.
یکی از مهمترین نکات در هنگام سفارش نصب حوله خشک کن تهران قیمت این امکانات است. قیمت نصب حوله خشک کن تهران بر اساس عواملی مانند نوع رادیاتور حوله خشک کن، محل نصب حوله خشک کن، سختی شرایط نصب حوله خشک کن و دستمزد نصاب حوله خشک کن در تهران تعیین و در نظر گرفته میشود.
برای دریافت اطلاعات دقیق در خصوص هزینه و قیمت تعمیر و نصب حوله خشک کن در تهران پس از ثبت سفارش در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" از متخصصان و تکنسینهای نصب حوله خشک کن تهران استعلام قیمت رایگان بگیرید.
منبع: https://myclc.clcillinois.edu/web/jeff_test/tutoring/-/message_boards/message/25557446/maximized