سنگ کورین هیوندای


سنگ کورین هیوندای

راه حل های پیشرفته داخلی

در جهانی که همه چیز به سرعت در حال پیشرفت و حرکت می باشد ، هیوندای زمان را برای مسائل کوچک صرف نمی کند. به جزئیات توجه می کند و به درک آنچه جهان در زمینه ساخت بهترین و جامع ترین نوع سنگ کورین (solid surface) و کوارتز (Quartz) با سازگاری بی نظیر رنگ ، بافت و کیفیت نیاز دارد می پردازد.

 

سنگ کورین هیوندای (هانکس ) HANEX® SOLID SURFACE

سنگ کورین هیوندای ( هانکس ) یک ماده جامد اکریلیک است که به علت سطح بالای تری از هیدرات آلومینیوم مقاوم در برابر لکه ها و مواد شیمیایی است. ترکیبی منحصر به فرد از رزین های اکریلیک و مواد طبیعی اجازه می دهد تا برش به مراتب بهتری داده شود تا بتواند در طیف وسیعی از طراحی ها جای بگیرد.

سنگ کورین هیوندای ( هانکس ) در همه جا می تواند مورد استفاده قرار گیرد مانند آشپزخانه ، هتل ها ، محیط های بهداشتی و در انعطاف با طراحی های متنوع قابلیت های بی پایانی دارد.

سنگ کورین هیوندای ( هانکس ) یک ماده کاملا بهاشتی است که مقاوم به روطبت ، آلاینده ها و باکتری ها می باشد و این باعث نگهداری اسان آن می شود. به همین دلایل یک گزینه ایده ال برای تمام سطوح کاربری از جمله آشپزخانه ، حمام و یا قسمت های دیگری از خانه می باشد.

کورین هیوندای

 

کورین هیوندای

سنگ کورین هیوندای ( هانکس ) برای آشپزخانه

کورین هیوندای به طور عمده برای Benchtops آشپزخانه استفاده می شود ، به علت مقومت های بالا و استانداردهای بهداشتی می توان با نگه داری دوره ای از آن ، زیبایی اصلی آن را برای سالها حفظ کرد همچنین استاندارد NDF 51 برای منطقه آماده سازی غذا بر روی آن را نیز دارا می باشد.

از جمله موارد استفاده از سنگ کورین هیوندای ( هانکس ) می توان به استفاده در حمام اشاره کرد ، شما با استفاده از این نوع سنگ کورین حمامی همیشه تمیز و عاری از هرگونه باکتری داشته باشید. این سعولت در نظافت سبب می شود در دیگ دکوراسیون منزل از جمله میزهای تلویزیون و دیگر لوازم از آن استفاده کرد.

 

کورین هیوندای

 

کورین هیوندای

 

در تولید کورین هیوندای ( هانکس ) توجه به بالا بردن سطح کیفی زندگی بوده ، با این سیاست کاری که یک تولید با کیفیت تنها بخشی از یک پروژه موفق است بلکه زیبا سازی فضا بخشی مهم در محصول میباشد بنابراین تولید کننده در صدد بوده با رنگ های متفاوت این بخش را هم با موفقیت انجام دهد.

شرکت هیوندای ( هانکس ) در صدد است تا به طور مداوم بنا به خواسته های متنوع و متفاوت در خانه ، مداری ، مراکز بهداشتی و در مانی و هتل ها ، رستوران ها و فروشگاه ها و موارد دیگر را در اختیار داشته باشد تا بتواند تقاضای آنها را بر آورده کند . هدف این کمپانی غنی شازی زندگی افرادی است که در آن فضا ها زندگی می کنند ، کار می کنند و درک آنچه واقعا مهم است ، صرفا زیبا شناسی است.

 

huna

صفحه کابینت | سنگ کورین | کورین هانکس | کورین هیوندای | آلاچیق

تمام قسمت های برنامه عصر جدید


برنامه ی عصر جدید یکی از برنامه های پرحاشیه ای است که انتقادات و پیشنهادات فراوانی را در پس دارد درحالی که این برنامه نتیجه و هدف مثبتی دارد و ساخته شده تا نخبگان و کسانی که از استعداد های خاصی برخوردارند به روی صحنه ی قاب عصر جدید آمده و استعداد و توانایی خود را به نمایش بگذارند تا دیده شوند ، حمایت شوند و به آن جایی که لیاقتش را دارند برسند؛ برنامه عصر جدید که تهیه کننده و کارگردان آن احسان علیخانی است با پشتیبانی شرکت به پرداخت ملت از همه کسانی که به روی قاب عصر جدید حاضر می شوند حمایت میکند تا علاوه بر دیده شدن یک کمک مالی نیز بشوند تا بتوانند به خواسته های خود برسند .

در این برنامه اشخاص بسیاری هم آمدند که نه تنها در فضای رسانه ای بلکه در فضای مجازی و اینترنت نیز حسابی سر و صدا به راه انداختند، اجرا هایی تحت عنوان " خواستگاری از احسان علیخانی در عصر جدید " ، " خواستگاری در عصر جدید " ، " رقص احسان علیخانی و امین حیایی در عصر جدید " ، " پسری که همرو سر کار گذاشت " ، " دعوای شدید در عصر جدید " و... که بازدید های فراوانی داشتند، اما با همه این تفاسیر انتقادات بسیاری نیز به این برنامه می شود، انتقاداتی مانند : کپی بودن این برنامه از برنامه های خارجی ، انتخاب اشتباه احسان علیخانی در مورد داوران و ... با وجود همه این انتقادات باز هم این برنامه بازدیدکننده بسیاری دارد، با توجه به مشغله کاری مردم که خیلی از آنها توانایی مشاهده برنامه رو ندارند ، تمام قسمت های برنامه عصر جدید و فیلم اتفاقات و حواشی عصر جدید را می توانید در سایت های مختلف مشاهده کنید ، امام ما پیشنهاد می کنیم که این فیلم هارا به صورت کامل و بدون واتر مارک از سرویس اشتراک ویدیو تی وی بتا مشاهده کنید.

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی یکی از بهترین و جدیدترین انواع حفاظ رودیواری است شکل ظاهری این حفاظ شما را به یاد شاخ های گوزن می اندازد شاخ های گوزن مهم ترین وسیله دفاعی این حیوان هستند سرشاخه های حفاظ شاخ گوزنی بسیار تیز است به همین دلیل است که عبور از این حفاظ کاری محال است.

جنس حفاظ شاخ گوزنی از میلگرد است.



این حفاظ برای تمام دیوارها با عرضهای مختلف مناسب است. به همین دلیل می توان از این حفاظ برای برقراری امنیت در بالکن و حیاط های کوچک آپارتمانی استفاده کرد می توان در اطراف باغهای شخصی و ویلاها حفاظ شاخ گوزنی نصب کرد .

حفاظ های ساختمانی از بهترین محصولات حفاظتی هستند که در انواع مختلفی وجود دارند و می توان با توجه به شرایط ساختمان آن ها را تهیه کرد.
یکی از بهترین و کاربردی ترین محصولات تولید شده حفاظ شاخ گوزنی است که با تنوع گسترده ای که دارد می تواند متناسب با سلیقه و شرایط برای تهیه آن ها اقدام کرد.



حفاظ شاخ گوزنی از پرکاربرد ترین حفاظ های ساختمانی است که به آسانی بر روی انواع دیوارها نصب می شود و می توان با استفاده از آن آرامش را برای تمام اعضای خانواده به ارمغان آورد

زیبا است و زیبایی ظاهری ساختمان را حفظ می کند .

بسیار ایمن است و به افراد اجازه عبور نمی دهد .

برای دیوارهای کوتاه بسیار مناسب است .

در تمام مکانها می توان از حفاظ شاخ گوزنی استفاده کرد .

کیفیت و دوام حفاظ شاخ گوزنی بسیار بالا است .



سایتhttps://hefazeiran.ir
تلفن تماس: 09194915895

حفاظ رودیواری دارای انواع مدل های مختلف هستند که یکی از بهترین مدل های موجود حفاظ شاخ گوزنی است
همانطور که از نام این محصول مشخص است با الهام از شاخ های گوزن طراحی شده است و به همین جهت دارای ضریب امنیت بالایی است که مانع از عبور سارقان به داخل ساختمان ها می شود.
این مدل از حفاظ رودیواری به واسطه طراحی بسیار شیک و منحصر به فردی که داراست موجب زیباتر شدن نمای ساختمان های مختلف می شود و به همین دلیل با استقبال مطلوبی همراه بوده است. حفاظ شاخ گوزنی در ارتفاع 50 تا 150 سانتی متر و تراکم 8، 10، 12 تولید شده است.
حفاظ شاخ گوزنی با الهام از طبعیت طراحی می شوند و به همین جهت علاوه بر ضریب امنیت بالایی که دارا هستند، سبب زیباتر شدن نمای ساختمان های مختلف نیز می گردند
یکی از پرطرفدارترین مدل های حفاظ رودیواری که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، حفاظ شاخ گوزنی است. این مدل از حفاظ دیوار از زیبایی خیره کننده ای برخوردار است و طراحی آن به گونه ای انجام شده که می توان این محصول را برای تمام ساختمان ها با کاربری های متفاوت مورد استفاده قرار داد.

حفاظ شاخ گوزنی در اندازه های متفاوت

ارتفاع: 50
ارتفاع: 70
ارتفاع: 90
ارتفاع:1متر
ارتفاع:1/20
ارتفاع:1/50
تراکم معمولی و تراکم بالا
با مناسب ترین قیمت و کیفیت

سایتhttps://hefazeiran.ir
تلفن تماس: 09194915895

حفاظ سرنیزه رو دیواری (آبشاری)



تولید این نوع نرده (حفاظ سرنیزه) و حفاظ‌‌‌ ها رودیواری ایجاد تنوع، ایمنی بالا و کیفیت بیشتر با طرح‌های به روز با توجه به نیاز صنعت ساختمان است.
محصولات تولیدی از مواد اولیه مناسب تهیه شده است.
این محصولات دارای ایمنی منحصر به فرد است که عبور از آن پس از نصب بر روی دیوار تقریبا غیرممکن است.
این محصول قابلیت کاربرد در فرودگاه‌ها، مجتمع‌های ساختمانی و اداری،مدارس، هتل‌ها، ویلاها و منازل شخصی را دارد.

برای مشاهده نمونه تصاویر بیشتر و یا ارتباط مستقیم با تولید کننده مستقیم: حفاظ های ساختمانی به سایت و تلفن همراه مراجعه نمایید: سایتhttps://hefazeiran.ir
تلفن همراه: 09194915895

درمان موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت چگونه است


درمان موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت چگونه است

تاکنون روش‌های زیادی برای رفع موهای زائد ابداع شده است، برخی روشها که موقتی و قدیمی‌ هستند عبارتند از: دستگاه‌های موکن خانگی، اپیلاسیون، کرم ها و پودرهای موبر، بند انداختن و استفاده از موچین، تیغ اصلاح، اپیلاسیون و محلول‌های شیمیایی. پس از استفاده از روش های مذکور موهای زائد دوباره رشد خواهند کرد و حتی هر کدام از این روش‌ها می توانند عوارضی مانند حساسیت نیز ایجاد کنند.

لیزر یک پالسی از نور است که با حفظ سلامت بافت‌های اطراف به گرما تبدیل شده و با نفوذ به فولیکول مو، توسط پیگمنت های موجود در مو جذب شده و موجب از بین رفتن موها درون پیاز مو میشود. رفع موهای زائد روشی دائمی است زیرا با انجام آن احتمال رویش مجدد مو از بین می‌رود و به پوست آسیب گرمایی نمی‌رسد.

برای رفع انواع موهای زائد میتوان از تنوع لیزرها و منابع نوری آن‌ها استفاده کرد. دستگاه لیزر موهای زائد منجر به کاهش دائمی و دراز مدت موهاش شده و روشی غیر تهاجمی است.

استفاده از لیزر برای رفع موهای زائد بدن و صورت و برای همه افراد با انواع و رنگ‌های مختلف پوست امکان پذیر است. پیش از این از روش درمانی لیزر برای رفع موهای زائد تنها برای افراد با رنگ پوست روشن استفاده میشد اما با پیشرفت تکنولوژی، امروزه این جراحی برای بیماران با رنگ پوست تیره هم انجام می‌شود و برای آن ها امن بوده و خطری ندارد.

برای از بین بردن موهای زائد در بیشتر افراد باید چند مرحله لیزر انجام شود.

در برخی موارد ممکن است که زمان از بین رفتن موهای زائد چندین سال زمان ببرد. باید به مراقبت‌هایی که پس از انجام لیزر نیاز است توجه داشت. تشخیص اسن که چه کسی به انجام لیزر نیاز دارد و تا چه میزان باید این کار را انجام دهد تا کاملا موها رفع شوند، غیر ممکن است.

بهترین و موثرترین شیوه برای درمان موهای زائد موجود در قسمت بازو، سینه، پشت و شانه است.

دوره درمان لیزر به دلیل متفاوت بودن افراد و الگوی رشد موها، در هر فرد متفاوت است اما به طور میانگین برای برطرف شدن موها بین ۳ تا ۷ جلسه نیاز است.

مزیت‌های از بین بردن موهای زائد با لیزر

لیزر موی زائد و ایجاد ظاهری بهتر موجب ایجاد احساس مثبت و خوبی در شما میشود، دیگر به خاطر رشد موهای صورت و یا دست و پاها نگران یا خجالت زده نخواهید شد. به طور کلی باعث افزایش اعتماد به نفس در شما میشود.

شاید بدون حساب و کتاب کردن و تنها با شنیدن هزینه انجام لیزر تصور کنید که درمان گرانی است، اما اگر عمیق‌تر بررسی کنید انجام لیزر منجر به صرفه‌جویی در هزینه نیز میشود. زیرا در طولانی مدت استفاده از دیگر روشها که موقتی هستند، بسیار گرانتر خواهد بود.

یک بار زمانی را صرف انجام لیزر خواهید کرد و برای همیشه از شر موهای زائد و دردسرهای آن آسوده خواهید بود. دیگر نیاز ندارید به طور مرتب اپیلاسیون و … را انجام دهید و در زمان شما صرفه جویی زیادی خواهد شد.

با انجام لیزر دیگر مشکلاتی نظیر رشد مو در زیر پوست و عفونت و درد ناشی از آن را نخواهید داشت.

برای رفع و کاهش موهای زائد استفاده از درمان لیزر مورد تایید FAD قرار گرفته است.

سریع است و نیاز به جراحی و یا بستری شدن ندارد و پس از انجام آن قادر به حرکت هستید.

در میان تمام روشهای موجود، درد و ناراحتی کمتری دارد.

بسیار سریع میتوانید وسعت زیادی از موهای زائد را از بین ببرید.

این روش اثر مضری بر پوست ندارد.

با توجه به حساسیت محل می توان آن را تنظیم کرد.

اقدامات پیش از انجام لیزر

پیش از اقدام به انجام لیزر، باید بیمار توسط متخصص پوست و مو مورد معاینه قرار گیرد. در این جلسه معاینه بیمار انتظارات خود را از انجام لیزر بازگو کرده و پزشک از خطرات بالقوه صحبت میکند. بیمار باید موارد زیر را پیش از انجام لیزر رعایت کند:

دو هفته پیش از انجام لیزر بیمار نباید کارهایی از قبیل: موم انداختن، تزریق کلوژن جهت جوان سازی پوست، گرفتن حمام آفتاب، استفاده از رختخواب های الیافی را انجام دهد.

هم چنین بیمار باید از هر چیزی مانند عطر ،خوشبو کننده بدن که ممکن است باعث بروز حساسیت در ناحیه لیزر شود، اجتناب نماید.

بیمار نباید داروهایی هم چون آسپیرین، داروهای ضد التهاب و مکمل های گیاهی که منجر به افزایش خطر خونریزی می‌شوند، استفاده کند.

افراد مناسب برای انجام لیزر موهای زائد

به طور کلی درمان با لیزر برای افراد با پوست روشن و موی تیره به جلسات کمی نیاز دارد، پس توجه داشته باشید اگر هم قصد انجام لیزر و هم برنزه کردن را دارید، ابتدا لیزر را انجام دهید و سپس برای برنزه شدن اقدام نمایید. اما به طور کلی لیزر برای درمان بیشتر افراد با رنگ پوست‌های مختلف و حتی درمان موهای قهوه‌ای روشن نیز استفاده میشود.

گفتنی است موهایی که به طور طبیعی به رنگ زرد، قرمز روشن یا سفید هستند رنگدانه کمی در ریشه خود دارند، به همین دلیل نمی‌توان این موها را با هیچ نوع لیزری به طور کامل از بین برد.

استفاده از لیزر برای کودکان نیز مناسب است. در مواردی مثل خال مادرزادی مودار و یا پرمویی میتوان با لیزر موهای زائد را از بین برد. اما برای انجام لیزر در کودکان، باید حداقل ۱۲ سال سن داشته باشند تا شیوه درمان را متوجه شده و همکاری کنند.

نواحی مناسب بدن برای از بین بردن موهای زائد با لیزر

هر قسمت از بدن که بخواهید را میتوان با لیزر درمان کرد. اما در زنان انجام لیزر در کشاله زان، بازوها، لب بالا، چانه، و زیر بغل رایجتر است. در مردان بیشتر در شانه‌ها، کمر و ناحیه ریش لیزر انجام میشود.

بهترین لیزر برای رفع موهای زائد

یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه های لیزر دنیا برای رفع موهای زائد، لیزر الکساندریت نابلکس است، از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه فوق العاده قابلیت تنظیم طول موج و میزان انرژی مورد نیاز برای درمان انواع مختلف مو و پوست است. در میان روش های موجود در دنیا برای از بین بردن موهای زائد، این دستگاه دارای بیشترین کارایی و کمترین خطر است.

لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت برای طولانی مدت باقی خواهد ماند و هیچ عوارضی ندارد و انتظارات بیمار را برآورده میکند. لیزر آلکساندرایت در میان انواع لیزرهایی که در بازار موجود است، بیشترین تاثیر را برای از بین بردن موهای تیره و ضخیم دارد، با داشتن این ویژگی بارز لیزر آلکساندرایت برای نژاد ایرانیان مناسب است.

عوارض از بین بردن موهای زائد با لیزر عبارتند از:

با توجه به رنگ پوست، نتیجه انجام لیزر متفاوت خواهد بود و در واقع میزان اثربخشی آن به رنگ پوست فرد بستگی دارد. هم چنین نمی‌توان از سوختن پوست جلوگیری کرد.

چه افرادی نباید لیزر موهای زائد را انجام دهند

از بین بردن موهای زائد با لیزر برای خانمهای باردار ممنوع است.

در حین مصرف برخی داروها انجام لیزر ممنوع است. اگر در حال استفاده از داروهایی مثل ترکیبات حاوی رتینوئیک اسید نظیر آکوتان و راکوتان یا ترکیبات دارای اسید رتینوئیک و ترکیبات پیلینگ، حتما به پزشک متخصص اطلاع دهید تا اقدامات لازم را پیش از لیزر کردن انجام داده و یا به طور کلی انجام لیزر را به زمان دیگری موکول نماید.

در صورتی که به بیماری‌های پوستی مبتلا هستید.

در صورتی که دیابت دارید.

اگر دچار بیماری پوستی مادرزادی باشید.

اگر مبتلا به بیماری قلب و عروق باشید.

اگر به بیماری های عفونی مبتلایید

اگر پوست خیلی تیرهای دارید یا به تازگی پوست شما دچار آفتاب سوختگی شده است.

سن شما کمتر از ۱۷ سال است

علاوه بر موارد بالا که موارد منع انجام لیزر هستند، هم چنین در افراد مشکوک به سرطان لوزه یا تیروئید نیز نباید این روش استفاده شود. در بالا ذکر شد که انجام لیزر برای خانمهای حامله ممنوع است اما باید بدانید که هنوز اثر لیزر بر جنین مشخص نیست اما در کل در زنان باردار استفاده از این روش توصیه نمیشود.

نکته: هر گز نباید به طور مستقیم به اشعه دستگاه لیزر موهای زائد نگاه کنید و حتما باید بیمار و پزشک از عینک مخصوص استفاده کنند.

رمان جدید عاشقانه

رمان یک اثر نسبتا طولانی از داستان است که به طور معمول در قالب روایت نوشته شده است و معمولا به عنوان یک کتاب منتشر می شود.

داستان Murasaki Shikibu از Genji (1010) به عنوان اولین رمان جهان معرفی شده است. انتشار کتاب های چاپ شده در چین منجر به ظهور رمان های کلاسیک چینی توسط سلسله مینگ شد .

میگوئل د کارانتز، نویسنده دون کیشوت به عنوان اولین رمان نویس معروف اروپایی عصر مدرن مطرح می شود.

والتر اسکات میان رمان ها تقاوت خاصی قرار داد مثل رمان عاشقانه که منجربه اتفاقات شگفت انگیز و غیر معمولی شد .

رمان یک داستان طولانی و تخیلی است که تجربه های انسانی را توصیف می کند. رمان در دوران مدرن معمولا از سبک پروسس ادبی استفاده می کند.

دانلود رمان عاشقانه

از سوی دیگر، رمان ها می توانند واقعیت های اجتماعی، سیاسی و شخصی یک مکان و دوره را با وضوح و جزئیات که در آثار تاریخ پیدا نشده اند، نشان دهند.

دنیای جدیدی از مد روز فردی، دیدگاه های شخصی، احساسات صمیمی، اضطراب های مخفی، " رفتار" و "سر و صدا" با

رمان های جدید و روابط عاشقانه مرتبط است.

در قرن هفدهم، منتقدان رمان های عاشقانه را به عنوان یک رشته حماسی به عنوان رقیب کوتاه خود دیدند. با این حال، تعریف دقیقی از تفاوت در طول این نوع داستان به طور سنتی به این مفهوم متصل شده‌ است که یک رمان باید "کلیت زندگی" را در خود بگیرد.

اگر چه شکل‌های اولیه رمان در تعدادی از مکان‌ها یافت می‌شوند، از جمله رم،  ژاپن و انگلستان، اما رمان اروپایی اغلب گفته می‌شود که در سال ۱۶۰۵ با دن‌کیشوت آغاز شده است .

در اصل، ادبیات عاشقانه در فرانسه کهن، انگلیسی - نورمن و Occitan و بعدها در زبان انگلیسی، ایتالیایی و آلمانی نوشته شده‌است. در اوایل قرن سیزدهم، رمانهای عاشقانه به طور فزاینده‌ای به عنوان نثر نوشته می‌شدند.

اشعار حماسی، شباهت‌های بسیاری با رمان دارند و پیشینه رمان به رشته شعر حماسی باز می‌گردد، هر چند که بار دیگر به صورت یک سنت دست ‌نخورده باقی نماند.  البته شاید در اینجا از رمان ایرانی یا اینکه در اصل از رمان عاشقانه ایرانی هم سخنی اوردیم .

نثر به نحو فزاینده‌ای جذاب شد، زیرا نویسندگان را قادر می‌ساخت تا داستان‌های مشهور را با تاریخ‌های جدی که به طور سنتی در نثر تشکیل می‌شد مرتبط کنند، و همچنین می‌توانستند به راحتی ترجمه شوند.

دانلود رمان

ادبیات مردمی همچنین رمان جدید عاشقانه را به خود جلب کرد، اما با کنایه، به طور طنز آمیز و کنایه آمیز، نیت خود را به نمایش گذاشت.

واژه "رمان" از تولید داستان‌ های کوتاه، یا novella که بخشی از فرهنگ شفاهی European در اواخر قرن نوزدهم باقی مانده‌است سرچشمه گرفته است .