تکنولوژی ANR در دوربین مداربسته چیست؟


تکنولوژی ANR در دوربین مداربسته چیست؟

فرض کنید که محل کسب و کار یا منزل شما مورد سرقت واقع شده یا جرمی در آن صورت گرفته است. در این صورت برای چک کردن تصاویر گرفته شده به سراغ دستگاه ضبط سیستم مداربسته خود می روید. اما متوجه می شوید که در طول شب به علت قطع ارتباط میان دستگاه ضبط و دوربین ها بخش هایی از تصویر را از دست داده اید. این قطعی ممکن است به صورت عمدی یا سهوی رخ داده باشد.
در هر صورت شما بخش هایی از تصاویر را با وجود دوربین های متعدد و سیستم کامل از دست داده اید. این موضوع کارایی سیستم مداربسته شما را کاهش می دهد. حتی اگر دستگاه ضبط خود را به خوبی از دیدرس افراد پنهان کنید باز هم احتمال دسترسی به آن توسط سارقین و خرابکاران وجود دارد. سوالی که پیش می آید این است که چگونه می توان از ضبط و ذخیره سازی تصاویر اطمینان حاصل نمود؟

تکنولوژی ANR هایک ویژن

خوشبختانه، سالها تجربه ی شرکت Hikvision در زمینه های مختلف امنیتی و نظارتی، به آنها کمک کرده است تا یک راهکار دقیق و ظریف را در این باره ارائه دهند. تمام دوربین های مداربسته تحت شبکه هایک ویژن که دارای برد ذخیره سازی MicroSD هستند، در حال حاضر با یک ویژگی به نام Automatic Network Recovery یا به اختصار ANR ارائه می شوند. زمانی که این قابلیت فعال می شود این دستور به دوربین داده می شود تا در صورت قطع ارتباط آن با دستگاه ضبط کننده(به هر دلیلی) اطلاعات تصاویر را بر روی کارت حافظه خود ذخیره نماید. بنابراین به هیچ گونه رابط شبکه ای نیاز نخواهد بود و دوربین می تواند بعنوان یک دستگاه مستقل عمل نموده و عدم کارکرد دستگاه ضبط را جبران کند.
پس از رفع نقص ایجاد شده زمانی که ارتباط دستگاه NVR مجددا برقرار می شود دوربین بکاپی از اطلاعات خود را از روی کارت حافظه به NVR می فرستد و گپ ایجاد شده در تصاویر را در آن بازه زمانی پر می کند.

اصلی ترین دلایل قطع ارتباط بین دوربین و NVR

  • وقوع اختلال در عملکرد سوئیچ شبکه
  • عدم کارکرد صحیح دستگاه NVR
  • نقص در کابل شبکه

 

نحوه ست آپ تنظیمات ANR

نحوه فعال کردن این قابلیت بسیار آسان بوده و کافی است طبق مسیر زیر عمل نمائید:

Web configuration > Storage > Schedule Settings > Advanced

پس از طی مسیر فوق تیک کادر Enable ANR را می زنید. برای دسترسی به حداکثر کارایی می توانید از حالت pre-record نیز استفاده نمائید. زمانی که این قابلیت را فعال می کنید دوربین درست پیش از قطع ارتباطش با دستگاه ضبط شروع به ضبط تصاویر می کند که حتی می تواند تصویر عامل خرابکار(در صورت وجود) را نیز ضبط کند. هیچگونه محدودیتی در تعداد دوربین ها در این قابلیت وجود ندارد اما این در صورتی است که همه دروبین ها مجهز به کارت حافظه باشند.

نکته مهم در مورد برق دوربین ها

یک نکته بسیار مهم در استفاده از قابلیت ANR این است که برق دوربین ها باید همواره تامین شود و هرگز خاموش نشوند. این مسئله ممکن است بدیهی به نظر برسد اما لازم است به این نکته توجه نمائید که اکثر دوربین های تحت شبکه، از طریق دستگاه ضبط کننده یا بهتر بگوئیم سوئیچ PoE Power-over-Ethernet تغذیه می گردند. استفاده از POE ممکن است نصب و راه اندازی سیستم را سهولت بخشد.
اما این را نیز در نظر بگیرید در صورت خرابی، خاموشی و یا نرسیدن برق به دستگاه NVR دوربین ها نیز خاموش می شوند. به همین دلیل، اگر مایل به استفاده از قابلیت ANR هستید، لازم است مطمئن شوید که هر دوربین دارای منبع تغذیه جداگانه ای است.

راهکاری برای افزایش کارایی سیستم

ANR یک ویژگی کارآمد و اساسی است به خصوص زمانی که سیستم مداربسته شما در مکانی با پتانسیل تخریب و دستکاری بالا نصب شده باشد. اما اگر به فضای ذخیره سازی بیشتری از آنچه کارت حافظه ارائه می دهد نیاز باشد و یا اگر امکان این وجود نداشته باشد که هر دوربین دارای یک منبع تغذیه جداگانه باشد چطور؟
خوشبختانه Hikvision راه حل دیگری نیز با نام N + 1 را طراحی کرده است، که به شما اجازه می دهد یک NVR کاملا جداگانه را به عنوان یک پشتیبان خودکار در سیستم داشته باشید. البته این راهکار به طور خاص برای سیستم هایی که مجهز به دوربین های IP بزرگ و پیشرفته هستند طراحی شده است که از چندین دستگاه ضبط کننده استفاده می کنند.
با فعال کردن ویژگی Hot Spare در منوی تنظیمات، می توانید یک NVR را به عنوان پشتیبان تعیین کنید و سپس آن را به هر تعداد دستگاه ضبط کننده در سیستم لینک کنید. این ضبط کننده پشتیبان در اسرع وقت می تواند تشخیص دهد که کدام یک از ضبط کننده های اصلی آفلاین است. سپس هنگامی که دستگاه ضبط مختل شده فعالیت خود را از سر می گیرد اطلاعاتی که توسط دستگاه پشتیبان ذخیره شده، به آن انتقال می یابد. این قابلیت نه تنها یک راهکار عالی برای محافظت در مقابل دستکاری های احتمالی است، بلکه می تواند در صورتی که یکی از ضبط کننده های شما دچار مشکل سخت افزاری باشد نیز به عنوان یک قابلیت موثر عمل کند.

  1. دوربین مداربسته هایک ویژن
  2. دوربین مدار بسته هایک ویژن
  3. انواع دوربین مداربسته
  4. بهترین دوربین مداربسته

 

 

روانشناسی بالینی


روانشناسی بالینی

 

روانشناسی بالینی تخصص روانشناسی است که مراقبت های مداوم و جامع بهداشت روانی و رفتاری را برای افراد و خانواده ها ارائه می دهد. مشورت با سازمان ها و جوامع ؛ آموزش ، آموزش و نظارت ؛ و عمل مبتنی بر تحقیق این یک تخصص در گستردگی است - که به طور گسترده شامل آسیب شناسی روانی شدید است - و با جامعیت و ادغام دانش و مهارت از طیف وسیعی از رشته ها در داخل و خارج از روانشناسی مناسب مشخص می شود. حوزه روانشناسی بالینی شامل همه سنین ، تنوع های مختلف و سیستم های متنوع است.

 

دانش علمی و نظری پیشرفته آلمانی به تخصص

درک آسیب شناسی روانی و ملاحظات تشخیصی / مداخله ای. مسائل مربوط به سلامت روان در طول عمر بر اساس درک جامع از آسیب شناسی روانی. ارزیابی: توانایی ادغام و ترکیب داده های آزمون شخصیت با اقدامات ارزیابی استاندارد دیگر. مشاوره: توانایی مشورت با سایر سلامت و بهداشت رفتاری متخصصان و سازمانهای مراقبت در مورد آسیب شناسی روانی شدید ، خودکشی و خشونت. پایگاه تحقیق: مشارکت با تحقیقات خاص و بررسی انتقادی علم ، دانش و روشهای مربوط به آن زمینه ها که متمایز از روانشناسی بالینی است.

پارامترهایی برای تعریف عملکرد حرفه ای در روانشناسی بالینی:

جمعیت ها

روانشناسی بالینی به عنوان یک تخصص به افراد و خانواده ها در طول عمر و از همه زمینه های قومی ، فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی ، و همچنین گروه ها و جوامع خدمات ارائه می دهد.

 

مشکلات / مسائل

تخصص روانشناسی بالینی به مسائل مربوط به سلامت رفتاری و روانی افراد در طول عمر می پردازد ، از جمله:

 

ناسازگاری فکری ، احساسی ، روانی ، اجتماعی و رفتاری. ناتوانی و ناراحتی. مسائل مربوط به سازگاری جزئی و همچنین آسیب شناسی روانی شدید.

رویه ها

ارزیابی: مصاحبه تشخیصی ، ارزیابی رفتاری ، تجویز و تفسیر اقدامات آزمون روانی مداخله (سطوح اولیه ، ثانویه و عالی): خدمات بالینی به افراد ، خانواده ها و گروه ها مشاوره: تمرین بین حرفه ای و درون حرفه ای با سایر متخصصان و سازمان های بهداشت و رفتار رفتاری تحقیقات: مشارکت با تحقیقات خاص و بررسی انتقادی علم ، دانش و روشهای مربوط به روانشناسی بالینی.

 

روانشناسی کاربردی

تجزیه و تحلیل رفتار کاربردی بالینی جامعه ، مصرف کننده ، مشاوره ، انتقادی ، آموزشی ، محیطی ، ارگونومی ، قانونی ، بهداشتی ، انسانی ، صنعتی و سازمانی ، روان سنجی ، حقوقی ، پزشکی ، نظامی ، موسیقی ، بهداشت حرفه ای،

"پزشکی روانشناسی" به اینجا تغییر مسیر می دهد. برای مجله ، به پزشکی روانشناسی مراجعه کنید.

روانشناسی بالینی یکپارچه سازی علم ، نظریه و دانش بالینی به منظور درک ، پیشگیری و تسکین ناراحتی یا اختلال عملکرد روانشناختی و ارتقاء رفاه ذهنی و توسعه شخصی است. محوری در عمل ، ارزیابی روانشناختی ، فرمول بندی بالینی و روان درمانی است ، اگرچه روانشناسان بالینی همچنین در تحقیق ، آموزش ، مشاوره ، شهادت قانونی و توسعه و مدیریت برنامه مشارکت دارند.. در بسیاری از کشورها ، روانشناسی بالینی یک حرفه بهداشت روان تنظیم شده است.

 

این رشته عموماً در سال 1896 با افتتاح اولین کلینیک روانشناسی در دانشگاه پنسیلوانیا توسط لایتنر ویتمر آغاز شده است. در نیمه اول قرن بیستم ، روانشناسی بالینی بر ارزیابی روانشناختی متمرکز بود و توجه کمی به درمان داده شد. این امر پس از دهه 1940 هنگامی که جنگ جهانی دوم منجر به افزایش تعداد پزشکان آموزش دیده شد ، تغییر کرد. از آن زمان ، سه مدل آموزشی اصلی در ایالات متحده توسعه یافته است - Ph.D. مدل علوم بالینی (تمرکز زیادی بر تحقیقات دارد) ، دکتری. مدل علم پزشک (ادغام تحقیقات و عمل علمی) ، و Psy.D. مدل پزشک-محقق (با تمرکز بر نظریه و عمل بالینی). در انگلستان و جمهوری ایرلند ، دکترای روانشناسی بالینی بین دو مدل اخیر قرار می گیرد ، در حالی که در بیشتر سرزمین اصلی اروپا ، آموزش در سطح کارشناسی ارشد و عمدتا روان درمانی است. روانشناسان بالینی در ارائه روان درمانی متخصص هستند و به طور کلی در چهار جهت اصلی نظری - روان پویایی ، انسانی ، آموزش می بینند.

 

بیشتر بخوانید...

چگونه در فضای کم آسانسور نصب کنیم؟


ساکنین بعضی ساختمان های قدیمی به علت موقعیت مکانی ساختمان و خوش نقشه بودن آن حاضر نیستتد که خانه خود را فقط به علت اینکه آسانسور ندارند تعویض کنند در این شرایط بهترین گزینه، نصب آسانسور است اما در این میان بسیاری از ساختمان ها فضای کافی برای نصب آسانسور را ندارند و این سوال برای آن ها مطرح است که چگونه در فضای کم آسانسور نصب کنیم؟

آسانسور مانا با متخصصین حرفه ای و با تجربه، نصب آسانسور در ساختمان های فاقد آسانسور و نصب آسانسور در بیرون ساختمان قدیمی در استان تهران را امکان پذیر کردند. گروه آسانسور مانا با بررسی شرایط پلکان ساختمان نصب آسانسور در فضای کم را امکان پذیر می کنند. مشتریان عزیز می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرند.

نصب آسانسور در فضای کم

همشهریان عزیز با برررسی و تشخیص متخصصین حرفه ای شرکت مانا آسانسور در تهران امکان نصب آسانسور در فضای کم وجود دارد.

خیلی از افرادی که در ساختمان های فاقد آسانسور زندگی می کنند، بارها و بارها تصمیم به نصب آسانسور می گیرند اما بدون مشورت با شرکت و کارشناس متخصص به علت کمبود فضا از نصب آن منصرف می شوند. در این شرایط به خصوص که با کمبود جا برای نصب آسانسور روبرو هستید از چند متخصص شرکت معتبر آسانسور سوال بپرسید و مشورت بگیرید.

متخصصین آسانسور مانا  asansormana.com با ارائه انواع خدمات تضمینی به صورت ?? ساعته و شبانه روزی به مشتریان خود می باشند توانستند که پس از چندین سال سابقه کاری حرفه ای، نام حرفه ای از خود به جا بگذارند.

همانطور که می دانید این روز ها انواع مختلفی از آسانسور مورد استفاده قرار می گیرند و با توجه به شرایط ساختمان، می توان آن را با دریافت مجوز و تایید متخصصین، در بیرون ساختمان نضصب کرد و یا از ابعاد کوچک و استاندارد آن استفاده کرد. از این رو دیگر نگران نصب آسانسور در ابعاد کم نباشند کافیست که انجام این کار را به یک شرکت معتبر نصب آسانسور بسپارید.

از آن جایی که بر اساس مقررات ملی ساختمان حداقل فضای مورد نیاز برای نصب آسانسور در ساختمان های فاقد آسانسور ??? در ??? است و در اندازه های پایین تر از ??? در ??? قابل اجرا نیست باید پیش از هر کاری یک شرکت معتبر نصب آسانسور در شهر خود بیابید و با خیالی آسوده انجام کار را به تیم مهندسین مجرب آن بسپارید تا از نتیجه حاصل از آن رضایت خاطر داشته باشید.

نصب آسانسور در فضای کم ویلا و خانه های دوبلکس

خانواده هایی که در خانه های قدیمی دوبلکس زندگی می کنند و به مرور زمان استفاده از پله برایشان سخت و طاقت فرسا می شود و از طرفی با توجه به نقشه خانه فکر نمی کنند که امکان نصب آسانسور در فضاهای کم هم وجود دارد. می توانید از آسانسور های خانگی کوچک و یا به اصطلاح هوم لییفت استفاده کنند. می توانید در این زمینه از مشاوره های با تجربه بهترین شرکت آسانسور در تهران (آسانسور مانا) استفاده کنید و بهترین نقطه از منزل را برای نصب آسانسور انتخاب کنید.

این آسانسور ها مناسب خانه های و ویلاهای دوبلکس جدید و قدیمی است و به علت ابعاد کم و ساده کردن جابجایی میان طبقات خانه برای افراد سالمند طرفداران بسیاری دارند.

آشنایی با انواع درب باغ (جنوبی


آشنایی با انواع درب باغ (جنوبی)

امروزه از انواع مختلفی در ها استفاده می شود که شاید مهم ترین استفاده از آن ها در درب های ویلاها باشد. آیا شما هم با انواع درب باغ (جنوبی) آشنایی دارید و می دانید که از چه جنس هایی ساخته می شوند؟ درب باغ (جنوبی) هم میتواند از جنس آهن باشد و هم از جنس چارچوب های چدنی و یا فلزی. در این بخش با ما همراه شوید تا شما را با انواع درب باغ (جنوبی) آشنا کنیم.

درب های حیاطی فرفورژه از چارچوب هایی ساخته شده اند که شکل ظاهری آن ها را برخلاف انواع درب های مدرن پیچیده تر می کند. البته این نوع درب ها معمولا برای ساختمان ها استفاده دارند و متفاوت از درب های ویلایی هستند.

انواع درب باغ (جنوبی)

همانطور که میدانید، صنعت نرده سازی در ایران پیشرفت بسیار زیادی داشته است و به یک صنعت مجزا تبدیل شده است که به صنعت تولید گل نرده و همچنین درب های فرفورژه ویلایی معروف است. این صنعت در ایران پیشینه ای قدیمی دارد. در زمانی های قدیم با ریخته گری و همچنین فرم دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب های ویلایی ساخته می شد اما امروزه این کار توسط کارگاه ها و کارخانه های بزرگ صنعتی انجام می شود. در زمان های گذشته برای اینکه بتوانند درب های باغ فرفورژه را بسازند ابتدا میله های آهنی را در کوره های بزرگی قرار می دادند تا آب شوند و گداخته شوند. این کار برای ساخت درب های ویلایی هم انجام می شود.

ساخت درب باغ (جنوبی)

ساخت درب باغ (جنوبی) هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان به طراحی های اسلیمی اشاره کرد.

 

انواع درب فرفورژه آهنی (جنوبی)

شما میتوانید هم از درب های چوبی و هم از درب های فلزی به عنوان درب فرفورژه آهنی (جنوبی) استفاده کنید البته دقت داشت هباشید که استفاده از برخی از آن ها در برخی از نقاط کشور مجاز نیست چرا که ممکن است امنیت خانه و ساختمان شما را با مشکل روبرو کنند.

زیبایی و تنوع درب فرفورژه آهنی (جنوبی)

معمولا درب فرفورژه آهنی (جنوبی) باید زیبایی و تنوع در ساخت داشته باشید. بیشتر افرادی که میخواهند درب فرفورژه آهنی (جنوبی) را خریداری کنند در کنار عملکرد، بیشتر به ویژگی های زیبایی نمای آن اهمیت می دهند. این درب ها در واقع تردد شما را به ویلا ممکن می سازند و به همین دلیل هم بهتر است که علاوه بر زیبایی به کیفیت آن نیز توجه کنید.

معمولا اینطور گفته می شود که خرید درب فرفورژه آهنی (جنوبی) نسبت به خرید درب های دیگر سخت تر است. شما بعضا میخواهید برای خانه خود این درب ها را خریداری کنید و شاید بخواهید ویلای خود را با دربی زیبا مزین کنید. در این حال باید دقت داشته باشید که خرید این نوع درب ها به شما اجازه می دهند که همزمان با زیبایی امنیت را نیز برای خانه خود ایجاد کنید پس بهترین راه این است که هر دو مورد را در نظر داشته باشید.

به طور کل اما تنوع درب فرفورژه آهنی (جنوبی) بسیار بیشتر از تنوع درب های معمولی است. این نوع درب ها با اینکه در جنس های مختلفی مانند چوبی و همچنین آهنی ساخته می شوند اما به شما اجازه خواهند داد که همچنان هم زیبایی و هم تنوع خانه خود را حفظ کنید.

دوام درب فرفورژه آهنی (جنوبی)

شاید تصور کنید که تنها انواعی از درب فرفورژه آهنی (جنوبی) امنیت را برای شما ایجاد خواهد کرد که آهنی است و نوع چوبی آن شما را دچار مشکل خواهد کرد. در این حال نکته ای که باید بدانید این است که این نوع درب ها اگر از نوع چوبی باشند باز هم برای شما ایمن خواهند بود  و هیچ تفاوت خاصی از نظر امنیتی ندارند. اینکه شما بتوانید دربی را خریداری کنید که دوام بالایی دارد در عین اینکه کار شما را برای سال های بعد راحت تر خواهد کرد، به شما اجازه می دهد که امنیت را نیز فراهم کنید.

برای مشاوره با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید

 

منبع : خبرگزاری آفتاب

 

آشنایی با انواع درب باغ (جنوبی


آشنایی با انواع درب باغ (جنوبی)

امروزه از انواع مختلفی در ها استفاده می شود که شاید مهم ترین استفاده از آن ها در درب های ویلاها باشد. آیا شما هم با انواع درب باغ (جنوبی) آشنایی دارید و می دانید که از چه جنس هایی ساخته می شوند؟ درب باغ (جنوبی) هم میتواند از جنس آهن باشد و هم از جنس چارچوب های چدنی و یا فلزی. در این بخش با ما همراه شوید تا شما را با انواع درب باغ (جنوبی) آشنا کنیم.

درب های حیاطی فرفورژه از چارچوب هایی ساخته شده اند که شکل ظاهری آن ها را برخلاف انواع درب های مدرن پیچیده تر می کند. البته این نوع درب ها معمولا برای ساختمان ها استفاده دارند و متفاوت از درب های ویلایی هستند.

انواع درب باغ (جنوبی)

همانطور که میدانید، صنعت نرده سازی در ایران پیشرفت بسیار زیادی داشته است و به یک صنعت مجزا تبدیل شده است که به صنعت تولید گل نرده و همچنین درب های فرفورژه ویلایی معروف است. این صنعت در ایران پیشینه ای قدیمی دارد. در زمانی های قدیم با ریخته گری و همچنین فرم دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب های ویلایی ساخته می شد اما امروزه این کار توسط کارگاه ها و کارخانه های بزرگ صنعتی انجام می شود. در زمان های گذشته برای اینکه بتوانند درب های باغ فرفورژه را بسازند ابتدا میله های آهنی را در کوره های بزرگی قرار می دادند تا آب شوند و گداخته شوند. این کار برای ساخت درب های ویلایی هم انجام می شود.

ساخت درب باغ (جنوبی)

ساخت درب باغ (جنوبی) هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان به طراحی های اسلیمی اشاره کرد.

 

انواع درب فرفورژه آهنی (جنوبی)

شما میتوانید هم از درب های چوبی و هم از درب های فلزی به عنوان درب فرفورژه آهنی (جنوبی) استفاده کنید البته دقت داشت هباشید که استفاده از برخی از آن ها در برخی از نقاط کشور مجاز نیست چرا که ممکن است امنیت خانه و ساختمان شما را با مشکل روبرو کنند.

زیبایی و تنوع درب فرفورژه آهنی (جنوبی)

معمولا درب فرفورژه آهنی (جنوبی) باید زیبایی و تنوع در ساخت داشته باشید. بیشتر افرادی که میخواهند درب فرفورژه آهنی (جنوبی) را خریداری کنند در کنار عملکرد، بیشتر به ویژگی های زیبایی نمای آن اهمیت می دهند. این درب ها در واقع تردد شما را به ویلا ممکن می سازند و به همین دلیل هم بهتر است که علاوه بر زیبایی به کیفیت آن نیز توجه کنید.

معمولا اینطور گفته می شود که خرید درب فرفورژه آهنی (جنوبی) نسبت به خرید درب های دیگر سخت تر است. شما بعضا میخواهید برای خانه خود این درب ها را خریداری کنید و شاید بخواهید ویلای خود را با دربی زیبا مزین کنید. در این حال باید دقت داشته باشید که خرید این نوع درب ها به شما اجازه می دهند که همزمان با زیبایی امنیت را نیز برای خانه خود ایجاد کنید پس بهترین راه این است که هر دو مورد را در نظر داشته باشید.

به طور کل اما تنوع درب فرفورژه آهنی (جنوبی) بسیار بیشتر از تنوع درب های معمولی است. این نوع درب ها با اینکه در جنس های مختلفی مانند چوبی و همچنین آهنی ساخته می شوند اما به شما اجازه خواهند داد که همچنان هم زیبایی و هم تنوع خانه خود را حفظ کنید.

دوام درب فرفورژه آهنی (جنوبی)

شاید تصور کنید که تنها انواعی از درب فرفورژه آهنی (جنوبی) امنیت را برای شما ایجاد خواهد کرد که آهنی است و نوع چوبی آن شما را دچار مشکل خواهد کرد. در این حال نکته ای که باید بدانید این است که این نوع درب ها اگر از نوع چوبی باشند باز هم برای شما ایمن خواهند بود  و هیچ تفاوت خاصی از نظر امنیتی ندارند. اینکه شما بتوانید دربی را خریداری کنید که دوام بالایی دارد در عین اینکه کار شما را برای سال های بعد راحت تر خواهد کرد، به شما اجازه می دهد که امنیت را نیز فراهم کنید.

برای مشاوره با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید

 

منبع : خبرگزاری آفتاب