میان‌ستاره‌ای

jpop_k2.jpg

معرفی فیلم میان‌ستاره‌ای

میان‌ستاره‌ای یا بین‌ستاره‌ای (به انگلیسی: Interstellar) فیلمی حماسی علمی‌ تخیلی به کارگردانی کریستوفر نولان است. متیو مک‌کانهی، ان هتوی، جسیکا چستین و مایکل کین در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. ماجرای این فیلم درباره‌ی فضانوردانی است که از طریق کرم‌چاله‌ای سفر می‌کنند تا سیاره‌ای قابل سکنی بیابند. فیلم‌نامه‌ی این فیلم را کریستوفر نولان به همراه برادرش جاناتان نولان نوشته‌است. کریستوفر به همراه لیندا اوبست و اما توماس تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده داشتند. فیزیکدان نظری، کیپ تورن یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی و مشاور علمی فیلم است.

وارنر برادرز که پیش‌تر، تهیه‌کنندگی و توزیع برخی فیلم‌های نولان را بر عهده داشت، با پارامونت، استودیوی رقیب خود، مذاکره کرد تا آن‌ها هم روی این فیلم سرمایه‌گذاری کنند. لجندری پیکچرز نیز از سرمایه‌گذاران بود. سینکاپی و لیندا اوبست پروداکشنز نیز از تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. نولان هویته ون هویتما را به عنوان مدیر فیلمبرداری استخدام کرد، زیرا والی فیستر مشغول کارگردانی اولین فیلم خود برتری بود. برای فیلمبرداری، نولان از فرمت آنامورفیک ?? میلی‌متری و آی‌مکس ?? میلی‌متری استفاده کرد. فیلمبرداری در سه ماه پایانی سال ???? در آلبرتای کانادا، جنوب ایسلند و لس آنجلس انجام شد. شرکت دابل نگتیو مسئول طراحی و اجرای جلوه‌های ویژه‌ی این فیلم بود.

فرش قرمز بین ستاره‌ای ?? اکتبر ???? در لس آنجلس برگزار شد. این فیلم در گیشه موفق بود و نظرات مثبت منتقدان را در پی داشت، آن‌ها بیشتر صحت علمی فیلم، موسیقی متن، جلوه‌های ویژه و بازی متیو مک‌کانهی، ان هتوی و مکنزی فوی را تحسین کرده‌اند. در هشتاد و هفتمین دوره جوایز اسکار این فیلم نامزد دریافت ? جایزه‌ی بهترین جلوه‌های ویژه، بهترین طراحی صحنه، بهترین میکس صدا، بهترین تدوین صدا و بهترین موسیقی فیلم شد و از این بین موفق به دریافت جایزه بهترین جلوه‌های ویژه گردید. بین ستاره‌ای همچنین برنده چند جایزه دیگر برای جلوه‌های ویژه، فیلمبرداری و موسیقی فیلم شده‌ است.

داستان

در آینده زمین به علت آتشک (باد زدگی) محصولات کشاورزی رو به نابودی است و هر روز محصولات بیشتری نابود می‌شود. کوپر (متیو مک‌کانهی) خلبان سابق ناسا که حالا کشاورز شده به همراه پدر زن، پسر جوان و دختر ?? ساله‌اش در یک مزرعه زندگی می‌کنند. مورفی (دختر کوپر) معتقد است که در اتاقش یک شبح وجود دارد که سعی دارد با او ارتباط برقرار کند.

کوپر و مورفی کشف می‌کنند شبح یک هوش ناشناخته است که با ارسال پیام با استفاده از امواج گرانشی مختصات دستگاه اعداد دودویی در گرد و غبار به جا می‌گذارد که این مختصات آن‌ها را به تأسیسات مخفی ناسا که توسط پروفسور جان برند (مایکل کین) رهبری می‌شود، راهنمایی می‌کند. برند فاش می‌کند یک کرم‌چاله که توسط هوش بیگانه ساخته شده احتمالاً آن‌ها را به یک سیاره جدید که امیدی برای زنده ماندن و ادامه نسل بشر است راهنمایی می‌کند.

مأموریت لازاروسِ ناسا، سه سیاره را که به دور یک سیاه‌چاله غول‌پیکر (گارگَنچوا) می‌چرخند، به صورت احتمالی قابل سکونت تشخیص داده‌است: میلر، ادموندز و مَن نام این سیاره‌هاست که هر کدام نام فضانوردانی است که به سمت آن‌ها رفته‌اند. برند کوپر را استخدام می‌کند تا یک سفینه فضایی به اسم اِندورنس را رهبری کند تا اطلاعات آن فضانوردان را به دست بیاورد. اگر یکی از سیارات قابل سکونت باشد بشریت به دنبال او خواهند رفت. عزیمت کوپر مورفی را به شدت ناراحت می‌کند و این دو در شرایط بدی از هم جدا می‌شوند…

ساختار لوازم استوک اسپورتیج

لوازم استوک اسپورتیج

 از میان اتوموبیل های شاسی بلند خودرو اسپورتیج دارای جاذبه و زیبایی بی نظیری می باشد. خریداران برای تهیه این خودرو باید هزینه تقریبا بالایی را بپردازند و گران قیمت بودن خودرو اسپورتیج باعث شده تا قطعات آن هم قیمت بالایی داشته باشند. حال بسیاری برای تهیه قطعات مورد نیاز خودرو ترجیح می دهند تا لوازم استوک اسپورتیج را خریداری و مورد استفاده قرار دهند.

بررسی لوازم استوک اسپورتیج

 اگر خریداران کمی لوازم استوک اسپورتیج را بررسی کنند خواهند دید که این قطعات بسیار با کیفیت و به صرفه می باشند.

 لوازم استوک اسپورتیج از نظر قیمت در درجه قابل قبولی هستند و می توان گفت خریداران زیادی را به خود جذب کرده اند.

 می توان با قاطعیت گفت که لوازم استوک اسپورتیج به دلیل خوش ساخت بودن و ترکیبات عالی که در تولید آن ها مورد استفاده قرار گرفته اند، تا مدت ها می توانند مورد استفاده قرار بگیرند و حتی کوچکترین مشکلی نیز برای خودرو ایجاد نمی کنند.

 خیلی از افراد ممکن است با شنیدن لوازم استوک تصور کنند که اینگونه محصولات بی کیفیت و بی استفاده هستند اما این به هیچ عنوان درست نیست.

 لوازم استوک اسپورتیج یا هر قطعه استوکی، شاید کیفیت لوازم نو را نداشته باشند اما کارایی و کاربرد برابر با اینگونه قطعات را دارند.

 قطعات نو خودرو اسپورتیج بیشتر وارداتی هستند و همین مسئله باعث می شود تا قیمت آن ها در بازارهای داخلی چند برابر قیمت اصلی باشند. به همین دلیل خریداران اینگونه قطعات هزینه ای بیش از قیمت واقعی کالا را پرداخت می کنند که توجیه اقتصادی ندارد.

 اما لوازم استوک اسپورتیج علاوه بر اینکه توجیه اقتصادی داشته، کاربرد و استحکام بالایی را دارند و تا سال ها صاحب خودرو از هر گونه خرابی یا مشکلی راحت خواهد بود.

کیفیت لوازم استوک اسپورتیج

 مسلما زمانی یک خودرو یا یک محصول به فروش بالایی دست پیدا می کند که از قابلیت و کیفیت بالایی برخوردار باشد.

 در رابطه با خودرو اسپورتیج هم این مسئله صدق می کند، چرا که شرکت های خودرو سازی کره جنوبی بر روی کیفیت محصولات خود بسیار تاکید می کنند.

 بنابراین کیفیت لوازم استوک اسپورتیج هم به مراتب بالا بوده و بهترین کاربرد را برای اتوموبیل خریداران ایجاد می کند.

9yd0_x8.jpg

لوازم استوک خودرو اسپورتیج

 البته افراد در بازار خرید و فروش قطعات استوک می توانند لوازم را با کیفیت های مختلف پیدا کرده و خریداری نمایند. در این حالت افراد می توانند بر اساس بودجه مالی خود تصمیم بگیرند تا کیفیت لوازم استوک اسپورتیج مورد نظر چگونه باشند.

 در واقع برای خرید لوازم استوک اسپورتیج به دلیل وجود کیفیت های مختلف در بازار قیمت های مختلفی نیز وجود دارند و این یک ویژگی عالی برای محصولات استوک به حساب می آید.

 همیشه خریداران لوازم استوک اسپورتیج باید توجه داشته باشند که قبل از خرید در رابطه با محصول مورد نظر مشورت و تحقیق را انجام داده و خیال خود را از هر گونه مشکلی راحت سازند.

 با کیفیت بودن لوازم استوک اسپورتیج باعث می شود تا عمر مفید وسیله نقلیه بالا رفته و کارایی آن افزایش یابد.

قیمت لوازم استوک خودرو اسپورتیج

 در بازار پر تلاطم قطعات خودرو خیلی سخت می شود یک قیمت واحد برای لوازم استوک اسپورتیج پیدا کرد.

 البته دلایل زیادی برای اعمال قیمت بر لوازم استوک وجود دارد، برای مثال لوازم خودرویی که در آلمان ساخته می شوند بسیار گران تر از قطعاتی هستند که در هند تولید شده و وارد کشور می شوند.

 

لوازم استوک خودرو اسپورتیج

 قطعات نو ساخت شرکت کیا نیز به دلیل اینکه کاملا برای خودرو اسپورتیج ساخته شده اند و با توجه به اینکه وارداتی نیز هستند کمی گران می باشند اما خیلی از افراد ترجیح می دهند تا از لوازم با کیفیت استوک استفاده کنند و در هزینه صرفه جویی نمایند.

 لوازم استوک اسپورتیج با داشتن توجیه اقتصادی و کیفیت نزدیک به قطعات نو خودرو باعث شده است تا بسیاری از خریداران ترغیب به خرید اینگونه لوازم شوند.

 افراد با خرید و استفاده از لوازم با کیفیت باعث می شوند تا آلایندگی خودرو کاهش بسیاری پیدا کرده و همچنین سطح ایمنی سرنشینان خودرو بالاتر می رود.

 باید ذکر کرد که بعضی مدل های این خودرو به صورت سفارشی ساخته می شوند برای همین بعضی لوازم اصلی درجه یک برای آن ها در کشور موجود نمی باشند به همین دلیل رانندگان اینگونه خودروها باید از لوازم استوک اسپورتیج استفاده کنند.

سالم بودن لوازم استوک خودرو

 بر لزوم سالم بودن لوازم استوک اسپورتیج باید بارها تاکید شود چرا که تمامی قسمت های خودرو بر یکدیگر تاثیر می گذارند و خراب شدن یک قطعه باعث می شود تا دیگر قسمت های دیگر خودرو نیز ایراد پیدا کنند.

 

لوازم استوک خودرو اسپورتیج

 جدا از این در صورت استفاده از لوازم بی کیفیت و تقلبی برای خودرو ممکن است تا جان سرنشینان و راننده به خطر افتاده و حوادث جبران ناپذیری ایجاد شود.

 به همین دلیل باید خریداران از سالم بودن لوازم استوک اسپورتیج اطمینان پیدا کنند که اینکار از طریق تهیه کردن لوازم با مراجعه به مراکز فروش معتبر ممکن می شود.

 برای خرید لوازم استوک اسپورتیج خریداران باید قبل از خرید، از نظر کارشناسان در خصوص کالا مورد نظر بهره ببرند چرا که این افراد با داشتن سال ها تجربه و اطلاعات کافی می توانند تفاوت میان قطعه سالم با تقلبی را به راحتی متوجه شوند.

 بنابراین افراد با مراجعه به فروشگاه های معتبر دیگر لازم نیست تا نگران کالاهای ناسالم و بی کیفیت باشند چرا که در صورت تهیه محصول تقلبی خریداران می توانند فروشنده را تحت پیگرد قانونی قرار بدهند.

خرید آنلاین لوازم استوک

 با رشد خرید و فروش قطعات در بازار ایران بسیاری از افراد سعی می کنند تا محصولات خود را به صورت آنلاین بفروشند که البته این کار مزایای خوبی برای هر دو طرف در بر دارد.

 در خرید آنلاین لوازم استوک اسپورتیج همیشه باید نماد اعتماد سایت و همچنین تصاویر کالاها را بدقت بررسی نمود و در صورت لزوم افراد می توانند تلفنی یا از طریق ایمیل با فروشنده ارتباط برقرار کرده و سوال خود را مطرح کنند.

 همچنین افراد می توانند برای خرید یا دریافت اطلاعات از قطعات بدنه خودرو سراتو بر روی لوازم بدنه استوک سراتو کلیک کرده و از آخرین اخبار بهره مند شوند.

انواع ست سرویس بهداشتی

انواع ست سرویس بهداشتی

 

سرویس بهداشتی براساس جنس

 

 ست سرویس بهداشتی بر اساس جنس به چند گروه تقسیم می گردند که عبارت میشود از:

o7m6_image2.jpg 

پلاستیک، چدنی، سرامیک، آهن و فولاد با روکش مینا

 

البته از اجناس ترکیبی دیگری نیز در انواع ست سرویس بهداشتی ها استفاده میگردد ولی در حالت کلی این اجناس از عام ترین ها هستند.

 

واژه سرویس بهداشتی کمی واژه مبهمی می باشد. به همین دلیل در توضیح این واژه می­توانیم بگوییم که در برخی خانه ها، سرویس بهداشتی شامل: کاسه دستشویی، آینه، روشویی، شیرآلات موجود در wc ، سطل زباله و نیز جزئیات موجود در سرویس بهداشتی می باشد. اما در برخی خانه ها علاوه بر وسایلی که گفته شد سرویس حمام هم مانند: دوش، وان، شیرآلات حمام، شیرآلات چشمی ،سطل زباله، کمد یا قفسه برای لباس ها و دیگر وسایل بهداشتی، جزء انواع ست سرویس بهداشتی قرار دارند.

 

چلونگر- محل انتخاب - انواع ست سرویس بهداشتی

 

در تولید انواع ست سرویس بهداشتی معمولا از: سرامیک، آکریلیک، فلز و شیشه استفاده می­شود. همچنین رنگ غالبی که در ساخت انواع ست سرویس بهداشتی به کار می­رود، رنگ سفید میباشد. چرا که سفید، نشانه پاکی می باشد و به نوبه خود دارای زیبایی خاصی میباشد.

 

در هر کدام از این قسمت ها؛ چه قسمت wc  و چه قسمت حمام، مهمترین ابزار هایی که باید در انتخاب آنها دقت فراوان کرد که بعدا پشیمانی به بار نیاید، کاسه دستشویی و وان حمام است. که اولی به دو نوع ایرانی و فرنگی تقسیم می­شود. در انتخاب هر دو، چه کاسه wc و چه وان، باید به جنس آن ها دقت کرد، تا بتوانید سال ها به خوبی از آنها استفاده کنید ( مثلا، وان انتخابی شما باید سایز مناسبی داشته باشد و همچنین بتواند دمای آب را به خوبی حفظ کند و نیز، وزن مناسبی هم داشته باشد ). همچنین؛ ست موجود در سرویس بهداشتی شما، باید به گونه ای باشد که هنگام شستشو، شما را به زحمت نیندازد، و پس از شستشو نیز، لکه های کثیفی و یا آثار تمیز نشدن روی ست سرویس بهداشتی باقی نماند و زنگ هم نزند.

انواع ست سرویس بهداشتی برای عروس

 

برای ست سرویس بهداشتی تازه عروس ها، براساس نوع فرهنگ هر خانواده انواع ست ها متغیر است. به صورت متداول برای ست عروس از جنس سرامیک یا آکریلیک سفید استفاده می­کنند. ولی استفاده از رنگ سفید مطلق نیست، بسته به سایر وسایل و رنگ خانه، چیدن انواع ست سرویس بهداشتی نیز تحت تاثیر قرار می­گیرد.

 

انواع ست سرویس بهداشتی 

 

برخی خانواده ها برای تهیه ست سرویس بهداشتی خانه عروس از رنگ های روشن و وسایل طرح دار یا نقوش دار استفاده می­کنند و برخی نیز به عکس از رنگ های ملایم و یا تیره و ساده بهره می­گیرند.

 

 

 

انواع ست سرویس بهداشتی بر اساس مدل و طراحی

 

سابقا ، سرویس بهداشتی شامل یک کاسه دستشویی ایرانی بود و ست سرویس بهداشتی حمام هم، شامل وان کوچک و  تعدادی لوازم بهداشتی بود. ولی امروزه با مدرنیته ای که رواج دارد، ساختار سرویس های بهداشتی چه در حمام و چه در wc تغییر کرده است. امروزه با طراحی سرویس بهداشتی های فرنگی، روشویی های الکترونیکی، استفاده از انواع وان ها در سایز های مختلف و انواع گوناگون طرح های آینه ها برای نصب در سرویس های بهداشتی، سبب شده که امروزه ساختار طراحی ست سرویس بهداشتی به کلی تغییر کند.

 

اما در حالت کلی برای طراحی یک ست زیبا برای سرویس بهداشتی یک خانه، الگوی خانه و دکوراسیون داخلی خانه مهمترین عنصری است که باید مد نظر قرار می­گیرد.

 

فروشگاه چلونگر ، انواع ست سرویس بهداشتی را ارائه و عرضه میکند.برای دیدن نمونه های بیشتر به سایت چلونگر مراجعه کنید.


 

هیچ فروشگاهی نمی‌تواند جایگزین دقیق ترین فروشگاه آنلاین شود!

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به احتمال زیاد، شما هم خرید اینترنتی را نسبت به خرید سنتی و حضوری، بیشتر دوست دارید و آن را ترجیح می‌دهید. طبیعی است که فروشگاه‌هایی که می‌توانند واسطه‌ها را از زنجیره خرید کالا حذف کنند، شرایط بهتر و ایده آل تری را برای مشتریان خود رقم میزنند. خوشبختانه این ویژگی در فروشگاه‌ های اینترنتی دیده می‌شود. علاوه بر این، بهترین فروشگاه‌ های اینترنتی مزیت های دیگری هم دارند که پیش از اقدام به خرید، می‌بایست به این موارد توجه داشته باشید تا دست به انتخاب بهترین ها بزنید. در این مقاله همراه ما باشید تا ویژگی های برترین فروشگاه های اینترنتی ایران را بررسی نماییم و سه مورد از بهترین فروشگاه های اینترنتی در حال رشد را معرفی کنیم.

مزایا و معایب فروشگاه اینترنتی چیست؟ - وبلاگ آمازیران 

بهترین فروشگاه‌های اینترنتی در حال رشد

 

هیچ فروشگاهی نمی‌تواند جایگزین دقیق ترین فروشگاه آنلاین شود!

 

مسلم است که با ورود به اولین صفحه از فروشگاه انلاین نمی‌توانید تمامی کالاها را ببینید. در واقع باید یک دسته بندی برای محصولات موجود در فروشگاه صورت گرفته باشد تا بتوانید خیلی راحت تر، کالا یا محصولات مورد نظر خود را ببینید و پس از بررسی نهایی، به سبد خرید خودتان اضافه کنید. دقت کنید که حتی اگر به بهترین فروشگاه‌ های اینترنتی هم ورود کنید اما محتوای ساختار یافته ای وجود نداشته باشد، شما به راحتی دست از خرید می‌کشید و دیگر تمایلی به خرید آنلاین ندارید. پس یکی از مزیت‌های خرید از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی، دسته بندی دقیق محصولات می‌باشد.

 

به راحتی می‌توانید جستجو کنید؟

 

درست است که در بهترین فروشگاه‌های انلاین  دسته بندی درستی از محصولات در سایت وجود دارد، اما نمی‌توانید برای پیدا کردن محصول یا برند خاص در دسته مورد نظرتان، ساعت‌ها به صفحه لپ تاپ خیره شوید. نوار جستجوی سایت در این‌جا نقش کلیدی دارد و شما می‌توانید با تایپ اسم کالا یا کلمه خاصی، نتایج قابل قبولی را ببینید و به سادگی به محصول مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید و پس از اطمینان از درجه کیفیت محصول، آن را با چند کلیک ساده در کمترین زمان سفارش بدهید.

فضای کار اشتراکی چه امکاناتی را در اختیار شما قرار می‌دهد؟‌

فضای کار اشتراکی چه امکاناتی را در اختیار شما قرار می‌دهد؟

وبلاگ مقالات فضای کار اشتراکی چه امکاناتی را در اختیار شما قرار می‌دهد؟

امکانات فضای کار اشتراکی

 

امکانات فضای کار اشتراکی چه مواردی را در اختیار شما قرار می‌دهد؟ اتاق جلسه و فضای برگزاری رویداد به کسب ‌وکارها و فریلنسرها کمک بسیاری می‌کند.

فضاهای کار اشتراکی روز به روز در حال رشد هستند

و این حوزه کاری اکنون به صورت یک صنعت بزرگ و شناخته شده درآمده است.

هر کسب‌وکاری که در این مسیر شروع به فعالیت می‌کند

برای کسب جایگاه بهتر تلاش می‌کند.

ارائه خدمات بهتر و با کیفیت‌تر به مراجعان نردبانی است

که می‌تواند آنها را به جایگاه بالاتری ببرد.

مهمترین امکانات فضای کار اشتراکی در اغلب مجموعه‌ها عبارتند از:

فضای مشترک

قسمت اصلی فضای کار اشتراکی شامل میزهایی است که می‌تواند حداقل ? نفر از اعضای یک تیم را در خود جای دهد.

این چیدمان برای استارت‌آپ‌ها یا گروه‌های کاری مناسب است.

امکاناتی مانند لوازم و ابزارهای اداری (دستگاه‌های کپی، پرینتر و..)، تخته پاک‌کن، پروژکتورها و دیگر ابزارهای مشابه برای تسهیل کارها در دسترس هستند.

در شعبه باغ بهشت پارادایس هاب، از سه دفتر اشتراکی ? نفره، ?? نفره و ?? نفره استفاده شده است

و شما می‌توانید با توجه به تعداد افراد تیم خود و فضایی که نیاز دارند،

هر کدام از آن‌ها را انتخاب کنید.

میز و صندلی اختصاصی

این صندلی‌ها برای کسانی که تنهایی را ترجیح می‌دهند

و یا مکانی برای تماس‌های خصوصی می‌خواهند، بهترین گزینه هستند.

همانند داشتن اتاق شخصی در محل کار، میزهای اختصاصی همیشه جایگاه شما را در فضای کاری پر سر و صدا و شلوغ محفوظ نگه می‌دارد.

میز و صندلی مشترک

بر خلاف میزهای اختصاصی که متعلق به یک فرد هستند،

میزهای مشترک برای کاربرانی که به صورت چرخشی و طبق برنامه از فضای دفتر استفاده می‌کنند مناسب هستند.

این امکان برای کسانی که همیشه در فضای کار حضور ندارند و یا ترجیح می‌دهند از فضای کاری مشترک استفاده کنند، عالی است.

البته اگر از اینکه کس دیگری در جای شما بشیند ناراحت می‌شوید این صندلی‌ها برای شما مناسب نیستند!

و به طور کلی میز مشترک جایگزینی ارزان‌تر برای میزهای اختصاصی است.

اتاق‌ جلسه

مثل همه کارها و محیط‌های کاری، شما گاهی با افراد مختلف راجع به مسائلی صحبت می‌کنید که نمی‌خواهید دیگران آن را بشنوند.

اتاق جلسه راه‌حل پیشنهادی پارادایس هاب است.

شما می‌توانید این اتاق‌ها را به صورت ساعتی اجاره کنید

و یا در صورت استفاده مداوم طبق برنامه‌ای هماهنگ شده از آن استفاده کنید.

فضای برگزاری رویداد

اگر  استارت آپ هستید و قرار است یک مراسم رونمایی برگزار کنید

و یا یک فریلنسر که به دنبال برگزاری کارگاهید؛

فضاهای کار اشتراکی مانند پارادایس هاب فضایی برای برگزاری کنفرانس‌ها و رویدادهای شما در اختیارتان قرار می‌دهند.

این فضاها به گونه‌ای طراحی شده که می‌توانید بدون دغدغه میزبان تعداد زیادی از شرکت‌کنندگان باشید.

نکته مهم در مورد دریافت این خدمات از فضاهای کار اشتراکی این است که این مکان‌ها به تمام امکانات مورد نیاز شما برای برگزاری یک رویداد مجهز هستند.

دیگر حتی نگران پیگیری مسائل بعد از رویداد مثل نظافت سالن نباشید چون پارادایس هاب همه چیز را برعهده می‌گیرد.

فضاهای برگزاری رویداد برای کارگاه‌ها، آموزش‌ها و سایر رویدادهای تخصصی عالی هستند. ?

از دیگر امکانات فضای کار اشتراکی که بسیار کاربردی و جذاب به نظر می‌رسد امکان مشاوره، راهنمایی، تدریس و آموزش است.

این امکان برای کسانی که در آغاز کار شخصی یا تیمی‌شان هستند بسیار مؤثر و کارگشا است.

معمولاً کارآفرین‌های حرفه‌ای و منتورها در این فضاها حضور دارند

و به افراد در راه‌اندازی و پیشبرد کارشان کمک می‌کنند.

ثبت شرکت

یکی از نگرانی‌های افراد برای کار در پارادایس هاب و سایر فضا‌های کار اشتراکی این است که شاید با استفاده از این فضاها نتوانند شرکت خود را ثبت کنند؛

اما این مشکلات هم در مجموعه پارادایس هاب رفع شده و شما می‌توانید با دریافت اجازه نامه، شرکت خود را ثبت کنید

و همچنین کد پستی معتبر این مجموعه را نیز در اختیار شرکت‌ها و ارگان‌هایی که با آن‌ها همکاری دارید، بگذارید.

در پارادایس هاب استارت‌اپ‌ها در صورت تمایل می‌توانند مشاوره‌های حقوقی و حسابداری نیز دریافت کنند.

پارادایس هاب امکانات جذاب دیگری را به خدمات روتین خود اضافه کرده‌ است

که مراجعه‌کنندگان رضایت بیشتری داشته باشند؛

مبلمان راحتی برای استراحت، کافه، پذیرایی‌های رایگان هر روزه، اتاق اتریوم برای جلسات دوستانه و اینترنت پرسرعت نامحدود.

پارادیس هاب در شبکه های اجتماعی:

شماره دفتر کار: ???????????

آدرس دفتر کار: شعبه مرکزی: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خیابان ابوالفضل صمیع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://twitter.com/paradisehubir

https://www.instagram.com/paradisehub.ir