خط کشی پارکینگ در تهران


در این مقاله به بررسی اصول خط کشی پارکینگ می پردازیم. ما خواهیم دانست که خطکشی پارکینگ چیست و چرا مهم است.

خط کشی روسازی چیست؟

 

v1_e3o.jpg

به زبان ساده، خط کشی روسازی به معنای رنگ آمیزی خطوط روی یک پارکینگ، جاده، یا سایر سطوح آسفالت/بتنی است، تا مردم بدانند کجا بروند و چه کاری انجام دهند.

کار خط کشی پارکینگ ممکن است شامل نصب ایستگاه های چرخ و ستون های ایمنی و همچنین رنگ آمیزی خطوط باشد.

تجهیزات مورد استفاده برای خط کشی روسازی:

نیازی به گفتن نیست، در حالی که می توان از یک غلتک رنگ ساده برای خطوط استفاده کرد، متخصصان تمام این خطوط را با دست رنگ نمی کنند!

ماشین‌هایی وجود دارد که متخصصان برای انجام خط‌کشی روسازی از آن‌ها استفاده می‌کنند. این ماشین‌ها از ساده تا پیچیده هستند و کار سریع‌تر و دقیق‌تری نسبت به نقاشی دستی انجام می‌دهند.

خط کشی در پارکینگ های تجاری:

خط کشی در پارکینگ ها برای حفظ جریان ترافیک سازمان یافته در پارکینگ ضروری است، اما می توانند محو شوند. و خطوط محو شده به سختی دیده می شوند، در حالی که نوارهای نصب شده در فاصله نادرست می توانند جریان زمین شما را مختل کنند که همچنین می تواند برای ترافیک خطرناک باشد.

خط کشی مناسب در پارکینگ ها:

استفاده از رنگ مناسب هنگام تغییر مسیر پارکینگ ضروری است. رنگ باید روشن و بادوام باشد. معمولاً از رنگ‌های اکریلیک مبتنی بر آب استفاده می‌شود، اما محصولات به اشکال مختلف دیگری نیز عرضه می‌شوند. با این حال، انتخاب رنگ تنها بخشی از فرآیند خط کشی پارکینگ است. اطمینان از اینکه پارکینگ شما از فاصله مناسبی برخوردار است به همان اندازه مهم است که مطمئن شوید رنگ قابل مشاهده است.

رانندگان و عابران پیاده به طور یکسان برای راهنمایی و موقعیت یابی به شدت به علائم پارکینگ متکی هستند. اگر خط‌ها منسجم نیستند، افراد ممکن است در مورد اینکه کجا پارک کنند یا کجا می‌توانند با خیال راحت راه بروند گیج شوند. این می تواند منجر به تصادف، پارک غیرقانونی در مناطق آتش سوزی و مسدود شدن راه های ورودی شود. اگر رنگ آمیزی خطوط پارکینگ نادرست است، باید بلافاصله رنگ آمیزی و اصلاح شود تا با مقررات محلی مطابقت داشته باشد. به هر حال، به عنوان یک مالک ملک، اگر علامت گذاری پارکینگ شما مشخص نباشد، می توانید در قبال هر حادثه ای که رخ می دهد مسئول شناخته شوید!

مزایای خط کشی

ایمنی:

ایمنی دلیل شماره 1 است که چرا همه پارکینگ ها به علامت و علامت نیاز دارند. به عنوان مالک پارکینگ، شما باید خطوط پارکینگ خود را حفظ کنید تا جریان ترافیک ایمن برای وسایل نقلیه و عابران پیاده فراهم شود.

فراتر از الزامات قانونی:

به عنوان مالک پارکینگ، شما ملزم به پیروی از دستورالعمل های علامت گذاری پارکینگ هستید که توسط شهرداری خود تعیین شده است. این دستورالعمل‌ها به گونه‌ای تنظیم شده‌اند که رانندگان و عابران پیاده وقتی در ملک شما هستند، مکان امنی برای پیاده‌روی/پارک در اختیار داشته باشند.

جریان ترافیک وسایل نقلیه و عابر پیاده:

داشتن خطوط واضح و قابل مشاهده پارکینگ، و نمادها (فلش ها، معلولیت، عدم پارک و غیره) برای جریان ترافیک کارآمد وسیله نقلیه و عابران پیاده ضروری است. داشتن علامت‌گذاری برای دنبال کردن، جریان ترافیک را بهبود می‌بخشد و سردرگمی را در موارد زیر به حداقل می‌رساند:

  • جایی که وسایل نقلیه باید توقف کنند
  • جایی که عابران میتوانند پیاده راه روند
  • از چه مناطقی باید اجتناب کرد
  • چه کسی حق تقدم دارد
  • جایی که وسایل نقلیه می توانند پارک کنند

کارایی پارکینگ:

یک پارکینگ با چیدمان خوب، کارایی نحوه استفاده از متراژ پارکینگ شما را به حداکثر می رساند. مطمئن شوید که جایگاه های پارکینگ شما به اندازه و به درستی چیده شده اند. این اطمینان حاصل می کند که در دسترس ترین فضاهای پارکینگ را برای زمین خود فراهم می کنید، در حالی که دستورالعمل های اندازه و نیازهای مشتری خود را نیز رعایت می کنید.

راحتی و رضایت مشتری:

با زنده نگه داشتن خطوط پارکینگ خود به مشتریان خود نشان دهید که به آنها اهمیت می دهید. وقتی خط‌کشی پارکینگ شما کسل کننده و کم رنگ به نظر می رسند، این تصور را ایجاد می کند که به ظاهر ملک خود افتخار نمی کنید. با حفظ خط خود، به مشتریان خود نشان می دهد که به آنها اهمیت می دهید.

گروه  تولیدی آرن پارکینگ با ارائه خدمات تجهیزات پارکینگی در خدمت شما عزیزان می باشد.

با ما تماس بگیرید:

تلفن شرکت:02166916779

تلفن تماس:09197371866-09197371867

نشانی :تهران ، ستارخان به سمت صادقیه ، خیابان سازمان آب ، پلاک ۱۶۷

هارد سرور


هارد سرور

همان هارد دیسکی است که درون سرور نصب می شود. این هارد دیسک فضایی برای ذخیره سازی اطلاعات دارد که در سرور محافظت آن از اهمیت بالایی دارد. هارد ها در انواع مختلفی از قبیل ابعاد و کارد های مختلفی توسط تولید کنندگان زیادی آماده سازی و روانه بازار فروش شده است. هارد سرور HP از دیگر تجهیزاتی بوده که شرکت HP آن را به تولید رسانده است.

 

انواع هارد HP از نظر تکنولوژی

هارد دیسک ها در انواع مختلفی به تولید رسیده و وارد بازار شده است برخی طراحی ظاهری متفاوتی دارند و بعضی دیگر از نظر ظاهری مشابه یکدیگر هستند. انواع هارد ها را می توان از نظر قابلیت های آن نیز تقسیم بندی کرد برای مثال هات پلاگ بودن و نون هات پلاگ بودن تقسیم بندی کرد که در هنگامی که هارد قابلیت هات پلاگ دارد یعنی شما می توانید بدون نیاز به قطع برق یا به اصلاح خاموش کردن سرور آن هارد را از دستگاه خارج کنید.

هارد سرور NVMe

هارد NVMe درون اسلات PCIE قرار می گیرد و بدون نیاز به کابل فقط با قرار گیری در درگاه این ارتباط برقرار می شود. تعداد محدودی از این نوع هارد ها را می توان در یک سرور استفاده کرد. این نوع هارد را میتوان در کانفیگ کنار یکدیگر قرار داد اما تمامی این موارد بستگی به این دارد که نوع رید بندی چگونه باشد.

هارد سرور hdd

اغلب بیشتر هارد دیسک ها را در بازار با اسم هارد HDD می شناسند. سرعت چرخش دیسک در این نوع هارد دیسک ها متفاوت بوده نظیر: 5400,7200,10000,15000 است که برای نشان دادن دور چرخش بر دقیقه آن از نماد RPM استفاده می کنند. جالب است بدانید هر چه عدد RPM بیشتر باشد زمان تاخیر در چرخش و زمان دسترسی کمتر می شود. همانطور که در بالا اشاره کرده ایم سریع ترین هارد دیسک های موجود در بازار فروش با سرعت 15k است.

هارد سرور SSD

هارد های SSD طول عمر بسیار زیادی تری نسبت به هارد های sata دارند که می توان دلایل آن را نداشتن هد و یا قطعات متحرک دانست جالب است بدانید این هارد ها داده و اطلاعات را بر روی حافظه فلش ذخیره سازی می کنند. اغلب هارد های ssd ظرفیت های بین 120 گیگابایت تا 2 ترابایت را پشتیبانی می کند. با توجه به توضیحات بالا و آشنایی با قابلیت های هارد SSD باید گفت که قیمت آن ها نسبت به هارد دیسک های ساتا 2  الی 4 برابر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هارد ssd و hdd می توانید مقاله ی تفاوت هارد

هارد SAS مخفف شده Serial Attached Scsi است که دارای 3 حالت از سرعت انتقال داده است این سه نوع را می توان از قبیل 3، 6 و 12 گیگ باشد. شاید در مطالعه های بیشتر کلمه ی RPM را مشاهده کرده باشید. که نمادی برای نشان دادن سرعت چرخش دور بر دقیقه است این سرعت چرخ را می توان 7.2K, 10K, 15K اینگونه نمایش داد که شما می توانید برای این اطلاعات را بر روی هارد مشاهده کنید. این سرعت در مقایسه با هارد SATA که 5200, 7200 RPM از سرعت چرخش بالا تری برخوردار است. این هارد دیسک ها در دو مدل LFF و SFF در بازار وجود دارد.

هارد سرور SATA

همانطور که در بالا به آن اشاره کرده ایم دارای سرعت چرخش 5400 و 7200 RPM است که از ظرفیت بالایی برخوردار است اما قیمت آن نسبت به ظرفیت تعیین شده بسیار پایین است. در کنار آن می توان گفت که این هارد دیسک ها نه تنها سرعت چرخ دیسک پایین تری دارند بلکه سرعت انتقال اطلاعات آنها نسبت به هارد های SAS , SSD کمتر است.

انواع هارد سرور HP از نظر ابعاد

هارد سرور HP SFFبه هارد دیسک هایی گفته می شود که دارای ابعاد 2.5 اینچ بوده و همانطور که حدسش را میزنید ابعاد آن نسبت به هارد دیسک های lff کوچک تر بوده و در نتیجه فضایی کمتری را در سرور برای خود اختصاص میدهد هر چند که به این دلیل می توان از هارد های زیاد تری در سرور استفاده کرد. از زاویه دیگر باید گفت اسم مخفف شده sff در اصل small form factor است که می تواند نشانگر خوبی برای در ذهن ماندن آن که این هارد ابعاد کوچکی دارد بماند. این نوع هارد ها نسبت به هارد دیسک های lff از سرعت بالاتری برخوردار هستند به نوعی که بهترین هارد دیسک های lff تا 7200 دور در دقیقه سرعت دارند اما هارد دیسک های sff بیشترین سرعت آنها تا کنون به 15000 دور در دقیقه می رسد. یکی از دلایل های سرعت بالای این نوع هارد دیسک ها را می توان به ابعاد کوچک آن اشاره کرد.

هارد سرور HP LFF: این نوع هارد دیسک ها در سایز 3.5 طراحی و به تولید رسیده اند. با قرار دادن هارد دیسک های lff و sff می توانید شاهد این باشید که ابعاد یعنی این هارد ها هم از نظر طول و هم از نظر عرض با یک دیگر تفاوت دارند. در شرایطی که شما نیاز دارید که از هاردهای lff در شاسی که مختص به هارد های sff است استفاده کنید باید گفت نیاز به تعبیه باکس مختص به هارد های lff دارید تا بتوانید از این هارد دیسک ها در بهترین حالت استفاده نمایید. در مقایسه با هارد دیسک های sff این هارد ها اغلب از ظرفیت های بالاتری برخوردار هستند.

خرید هارد سرور HP

خرید هارد سرور HP یکی از مبحث های مهمی است که باید به آن توجه لازم را داشته باشید. هارد دیسک ها از لوازم مهم و کاربردی سرور ها هستند چرا که اطلاعات مهمی را در خود ذخیره سازی می کنند. هارد دیسک ها دارای ظرفیت ها، سرعت انتقال و سرعت چرخش متفاوتی هستند که شما می توانید بنا به نیاز خود هارد مورد نظر را خریداری کنید. توجه داشته باید شما باید با برنامه هارد خود را انتخاب کنید که تصمیم دارید رید بندی سرور خود را چگونه انجام دهید، چرا که رید بندی شما تاثیر مستقیمی بر انتخاب هارد شما دارد.

لیست قیمت هارد سرور HP

لیست قیمت هارد سرور HP یکی دیگر از مواردی است که در حین خرید به آن دقت بیشتری می شود. قیمت هارد سرور به عوامل زیادی بستگی دارد که به اختصار شرح می دهیم. یکی از قابلیت های هارد دیسک را می توان lff و sff بودن آن نامید از دیگر ویژگی ها سرعت انتقال و سرعت چرخش بالای آن را می توان نام برد که با تنوع بالایی در بازار فروش موجود است این تنوع هارد سبب تفاوت قیمت بس شماری می شود چرا که توانایی پاسخ گویی به همه متقاضیان خود را داشته باشد. برای استعلام قیمت با شرکت تجهیز شبکه فیدار تماس حاصل نمایید

منبع: https://tshfidar.com/product-category/server-hard/

تکنولوژی تا چه میزان در تشویق برای ورزش کردن موثر است؟


تکنولوژی تا چه میزان در تشویق برای ورزش کردن موثر است؟

امروزه چیزی که قابل انکار نیست سرعت بسیار زیاد پیشرفت تکنولوژی در جهان است. سال ها قبل شاید مدت ها طول می کشید که دستگاهی با ویژگی ها و امکانات جدید وارد بازار شود و اگر این دستگاه در اصطلاح باگ یا اشکالی داشت مدت ها هم طول می کشید که روش حل مشکل ایجاد شده پیدا شود و نسخه ی اصلاح شده ی دستگاه مورد نظر عرضه گردد. اما در حال حاضر تقریبا هر روز شاهد حضور یک تکنولوژی تازه و گجت های مرتبط با آن در بازار کالاهای هوشمند هستیم.

تقریبا هر کاری که بشر پیش از این مجبور بود به صورت دستی و با صرف انرژی و زمان زیاد آن را انجام دهد، امروز به وسیله ی دستگاهی هوشمند آسان سازی شده است. باید به خاطر داشته باشیم، افزایش جمعیت، تورم، و مواردی از این دست محدودیت هایی را به زندگی انسان امروز اضافه کرده اند که نیاز به دستیار های کمکی را پر رنگ تر از گذشته کرده است.

افراد زیادی در جامعه از اضافه وزن، درد مفاصل، ضعف ماهیچه ها و ... گلایه می کنند و زمانی که کارشناسان ورزش کردن را راه حل نهایی دانسته و به آن ها پیشنهاد می کنند با پاسخ هایی از قبیل: نداشتن وقت برای نام نویسی در باشگاه های ورزشی، هزینه ی بالای کلاس ها، آلودگی هوای شهر ها، دسترسی نامناسب به فضاهای عمومی مانند پارک و ... مواجه می شوند.

خبر خوب این است که پیشرفت تکنولوژی توانسته ورزش کردن را برای کاربران ساده و کم هزینه تر کند، به طوری که افراد می توانند یک باشگاه کوچک در خانه ی خود داشته باشند، با دستگاه های هوشمند مخصوص ورزش کنند و حتی علایم سلامتی خود را بسنجند.

شرکت شیائومی که یکی از کمپانی های مشهور و پر کار در زمینه ی گجت های هوشمند است، لوازم ورزشی و باشگاهی متعددی را وارد بازار کرده که مخاطبان زیادی به آن ها جذب شده اند، در این مطلب قصد داریم بررسی کنیم که شیائومی چه تجهیزات هوشمندی برای ورزش کردن تولید کرده است.

ورزش با محصولات شیائومی

شیائومی محصولات خود در این زمینه را در دو دسته ی اصلی تولید می کند. اولی لوازم ورزشی است که در میان آن ها می توان محصولاتی چون: دوچرخه شیائومی، تردمیل شیائمی، دمبل و ... را یافت و دسته ی دوم گجت های سلامتی است که ساعت ها و مچ بند هوشمند شیائومی، ترازو هوشمند و ....نماینده های این لاین هستند.

علاوه بر این ها شیائومی با طراحی اپلیکیشن MIUI Health امکان ثبت داده ها در هنگام ورزش و بررسی عملکرد کاربران را فراهم نموده است و اطلاعاتی مانند: ضربان قلب، اکسیژن خون، کالری سوزانده شده و ... نیز با توجه به سنسورهایی که در دستگاه مورد نظر استفاده شده در دسترس کاربران قرار می گیرند.

البته این ها تنها خلاقیت های شیائومی برای تشویق افراد به ورزش نیست، در این راستا شیائومی لوازم ورزشی ای مانند دمبل های هوشمند را در اختیار کاربران قرار داده که با استفاده از آن ها ورزش کردن تبدیل به یک تفریح و بازی می شود، در واقع کاربر در اپلیکیشن باید مراحل مختلف را طی کرده و امتیاز جمع کند.

اگر خوب به امکانات جدیدی که تکنولوژی در اختیار ما قرار داده نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که امروزه تقریبا هیچ بهانه ای برای ورزش نکردن وجود ندارد. در ادامه ی مطلب چند دستگاه ورزشی و گجت سلامتی شیائومی را به اختصار معرفی می کنیم.

دوچرخه شیائومی مدل Himo V1

ظاهر این دوچرخه شیائومی قدری با دوچرخه های معمولی فرق دارد، چرخ ها قدری کوچکتر و بدنه محدود تر طراحی شده است اما استفاده از آلیاژ آلمینیوم برای ساخت بدنه سبب می شود تا این دوچرخه بتواند در برابر ضربه مقاومت خوبی داشته باشد و وزن حدود 100 کیلوگرم را تحمل کند.

در این محصول امکان تنظیم ارتفاع زین وجود دارد اما با این حال برای افرادی با حداکثر قد 180 سانتی متر مناسب است. یکی از ویژگی های جذاب این دوچرخه شیائومی امکان تا کردن آن است، تا کردن این دوچرخه بسیار آسان است و حدودا 20 ثانیه طول می کشد، امکان تا شدن در کنار وزن سبک حدود 16 کیلوگرم این محصول امکان حمل آسان آن را در خودرو فراهم می کند.

این دوچرخه جذاب دارای یک LCD کوچک بر روی فرمان است که افراد می توانند اطلاعاتی مانند سرعت و مسافت طی شده را در آن مشاهده کنند. قدرت موتور دوچرخه شیائومی 250 وات است و موتور در مواقع لزوم به کمک رکاب زدن می آید و طی کردن مسیر را آسان تر می کند، علاوه بر آن استفاده از سیستم ترمز کالیپر سبب می شود عملکرد ترمز ها حتی در سطوح لغزنده نیز بسیار خوب باشد.

کاربران می توانند از طریق بلوتوث به اپلیکیشن وصل شده و اطلاعات را در آن نیز بررسی کرده و دوچرخه خود را کنترل کنند. دوچرخه شیائومی مدل Himo V1 انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری 1860 میلی آمپر ساعتی تامین می کند که می توان آن را شارژ کرد.

تردمیل شیائومی مدل TRR1SC

این ترمیل شیائومی از آن محصولاتی است که برای استفاده در فضاهای محدود بسیار مناسب است، هم وزن تردمیل کم است و هم طوری طراحی شده که دسته ها به راحتی جمع شوند تا در زیر تخت یا کنار کمد جای گیرد. افراد بین 14 تا 60 سال با حداکثر وزن 110 کیلوگرم می توانند از این محصول استفاده کنند.

بدنه ی تردمیل شیائومی از آلیاژ آلمینیوم ساخته شده و در برابر ضربه و خط و خش مقاومت خوبی دارد، علاوه بر آن تسمه ای که کاربران بر روی آن راه می روند نیز از پلاستیک EVA ساخته شده تا چسبندگی مناسبی داشته باش و از لیز خوردن و زمین خوردن جلوگیری شود.

موتور قدرتمند تردمیل شیائومی مدل TRR1SC قادر است سرعتی در بازه ی 0.5 تا 12 کیلومتر بر ساعت را تولید کند. در واقع از این واکینگ پد می توان هم برای راه رفتن و هم برای دویدن استفاده کرد. افراد می توانند سرعت خود را با استفاده از ریموت کنترل یا گوشی هوشمند تنظیم کنند اما تند کردن قدم ها در قسمت جلوی تسمه و کند گام برداشتن در قسمت عقبی آن نیز به طور هوشمند این عملیات را انجام می دهد.

اطلاعاتی مانند سرعت و مسافت طی شده بر روی LCD قرار گرفته روی دسته نمایش داده می شود اما امکان دسترسی به این اطلاعات از طریق اپلیکیشن نیز وجود دارد.

مچ بند هوشمند شیائومی مدل MI Band 7

می بند 7 یکی از پر فروش ترین مچ بند های هوشمند شیائومی است که توانسته فروش بسیار قابل توجهی را در سرتاسر جهان داشته باشد. این دستبند سلامتی دارای نمایشگر با کیفیتی است که نسبت به نسل قبلی حدود 25 درصد بزرگ تر شده است و این صفحه نمایش جذاب قادر به ارائه کیفیت خوب 490 در 192 پیکسل و روشنایی مناسب 500 نیت خواهد بود.

افراد می توانند با استفاده از امکانات جذاب رابط کاربری صفحه ی نمایشگر خود را شخصی سازی کنند. این مچ بند هوشمند شیائومی از 120 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می کند و دارای سنسور های مانند: سنجش ضربان قلب، اندازه گیری اکسیژن خون، سنسور حرکت و .... است.

این گجت سلامتی انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری 180 میلی آمپر ساعتی تامین می کند که در طول یک استفاده ی معمول حدود 15 روز دوام خواهد داشت.

/

https://checkpointforarts.com/activity/p/873347 /

https://www.pedicure.com/activity/p/459712 /

https://www.thegclan.com/activity/p/16117 /

http://sqworl.com/wzre53

https://homespot.my/activity/p/208560 /

http://www.tudorlodge8886.org.uk/staging/activity/p/784249 /

https://www.quora.com/profile/Ahmed-Ahmedali-4/https-xiaomicity-com-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D9%87-%D8%AF%D9%87%D9%86%D8%AF%D9%87-%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%DA%AF

https://cascade.org/node/6583?page=270

https://theanalyticalscientist.videomarketingplatform.co/ensuring-data-quality-and