آتلیه کودک باید دارای چه ویژگی های باشد؟

آتلیه کودک باید دارای چه ویژگی های باشد؟

 

یکd9xf_6.jpg آ

تلیه عکس کودک باید دارای ویژگی های منحصر به فردی باشد

آتلیه کودک با برخی از ویژگی های خاص می تواند برای عکس برداری از کودک مناسب باشد. اگر این ویژگی ها را یک آتلیه نداشته باشد، قطعا نمی تواند عکس های خوبی از کودک شما بگیرد. هر لحظه از زندگی کودک را، شما فقط همان موقع می توانید ببینید و برخی مواقع دوست دارید که این لحظات را ثبت کنید و به یادگار بگذارید. در این مواقع شما می توانید به یک آتلیه کودک مراجعه می کنید! یک عکاسی با عکس های همیشه ماندگار خود برای ثبت این لحظات می تواند مفید باشد. اما اگر آتلیه یا عکاسی به خوبی از پس این کار بر نیاید، نخواهد توانست عکس های خوبی بگیرد و در نهایت عکس هایی که برای شما به یادگار می مانند، بی کیفیت و فاقد ارزش خاصی هستند.

اگر می خواهید بدانید که یک آتلیه عکس کودک چه ویژگی هایی باید داشته باشد و چگونه می توانید بهترین آتلیه عکس کودک را انتخاب کنید، پس ادامه ی مقاله را از دست ندهید.

ویژگی های آتلیه عکس کودک

آتلیه عروس و آتلیه کودک دکور و فضای کاملا متفاوتی دارند، یک آتلیه کودک باید دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی باشد تا بتواند عکس های زیبا و جذاب ار کودک شما بگیرد. از ژست کودک گرفته تا نحوه برخورد پرسنل و عکاس با کودک، همه جزو موارد با اهمیتی هستند که در ادامه به توضیح آن ها خواهیم پرداخت!

لیست بهترین آتلیه های کودک تهران را مشاهده نمایید.

مصاحبه با آتلیه

شما باید خود را برای نحوه مصاحبه در دیدار با آتلیه ها آماده کنید. لیستی از سئوالات را درباره مسئله هایی که برایتان در مورد عکس برداری پیش آماده، روی یک کاغذ لیست کنید و کاغذ را در هنگام مصاحبه به همراه داشته باشید تا همه ی سئوالات خود را از پرسنل آتلیه بپرسید.

نحوه برخورد پرسنل و عکاس با کودک

نحوه برخورد پرسنل و عکاس با کودک باید به شکل درست و مناسبی باشد

کودک در جایی که احساس راحتی نداشته باشد یا گریه می کند یا احساس بدش را در چهره اش نشان می دهد! به همین جهت یک آتلیه عکس کودک حرفه ای باید عکاس و پرسنل خوبی داشته باشد تا با کودک به خوبی ارتباط برقرار کنند و بتوانند لبخند را بر لبان کودک بیاورند.

آنها باید از شیوه های برخورد با کودکان مطلع باشند و طوری با کودک رفتار کنند که کودک احساس خوبی داشته باشد; در نتیجه ی این احساس خوب، آنها می توانند عکس های مناسب و زیبایی از کودک بگیرند.

با این اوصاف اگر کارکنان یک آتلیه عکاسی برخورد نامناسبی با کودک داشتند یا خنداندن و راضی کردن کودک را به اختیار شما گذاشتند، بهتر است در جریان باشید که پرسنل این آتلیه از مهارت کافی برخوردار نیستند و نمی توانند عکس های خوبی از کودک شما بگیرند. البته که شما هم در خنداندن کودک می توانید دخالت کنید; اما این جزو مهارت های یک عکاس کودک باید باشد که بدون دخالت والدین بتواند با کودک دوست شود و لبخند را به لبان او بیاورد.

اتاق عکاسی مناسب

یک آتلیه عکس کودک نباید فضای کوچکی داشته باشد! بلکه باید جدای از اتاق های دیگر، یک اتاق مخصوص عکس برداری از کودک دارا باشد. این اتاق باید زیبایی خاصی داشته تا پشت زمینه ای زیبا برای عکس شما به ارمغان بیاورد. این محیط به گونه ای باید باشد که کودک در آن احساس راحتی کند و بتواند با محیط آنجا برای لحظاتی هم که شده کنار بیاید.

علاوه بر این، اتاق عکاسی باید به قدری فضای کافی داشته باشد که علاوه بر نور طبیعی بتوان از نور مصنوعی هم در آنجا استفاده کرد تا نورپردازی در عکس ها به بهترین شکل انجام شود.

این اتاق می بایست دکور های مناسبی برای عکس برداری داشته باشد تا جدای از رضایت کودک و نورپردازی بتواند به زیبایی عکس کمک کند. گرچه چهره ی کودک خود دارای زیبای خاصی است اما با یک دکور جالب می توان یک عکس بسیار زیبا از او گرفت.

ابزار کار حرفه ای

ابزار کار آتلیه عکس کودک باید حرفه ای و پیشرفته باشد

آتلیه باید ابزار مناسب و حرفه ای برای عکس برداری از کودک دارا باشد. این ابزار باید به گونه ای باشند که عکاس به صورت کامل، کار با آنها را آموزش دیده باشد تا در عکس برداری از کودک نهایت دقت را لحاظ کند.

ابزار کار شاید مهمترین بخش هر کار هستند و اگر برای عکاس ابزار کار مناسبی وجود نداشته باشد، حال عکاس هر چند حرفه ای هم باشد، نخواهد توانست عکس خوبی بگیرد! پس در انتخاب یک آتلیه با ابزار کار حرفه ای دقت داشته باشید. اطلاعات لازم در مورد ابزار کار را می توانید از سطح اینترنت دریافت کنید. لازم نیست حتما از اطلاعات خیلی زیادی برخوردار باشید، بلکه تا همین حد که بدانید برای عکس برداری از کودک چه ابزارهایی نیاز است یا به عنوان مثال بهترین دوربین ها برای عکاسی چه دوربین هایی هستند، کافیست.

قیمت مناسب

یک آتلیه باید با توجه به نوع کارش، هزینه را از شما دریافت کند. البته توجه کنید که شما شاید چند بار بیشتر هزینه ی آتلیه برای عکس برداری از فرزندتان را نپردازید، پس بهترین آتلیه را انتخاب کنید. قطعا بهترین ها در کنار مزایایی که برای شما دارند، هزینه هایی هم خواهند داشت که این هزینه ها نسبت به مزایا خیلی کمتر می باشد.

اکثر آتلیه ها هم آتلیه عروس هستند و هم آتلیه کودک، بهتر است برای اینکه بهترین آتلیه با بهترین قیمت را پیدا کنید هم از آتلیه های تخصصی کودک بازدید کنید و هم آتلیه هایی که کار عروسی و کودک رو انجام میدن.

بهتر است قبل از ارفتن به آتلیه های نمونه کارهای آنها را در وب سایت های بررسی آتلیه های مشاهده کنید و از نظرات سایرین که از خدمات آنها استفاده نموده اند آگاه شوید و سپس آتلیه هایی را که مناسب هستند رو به صورت حضوری بررسی نمایید.

لیست بهترین آتلیه های عکاسی تهران را مشاهده نمایید.

 

نکاتی قبل از مراجعه به آتلیه عکس کودک

قبل از مراجعه به آتلیه، جدای از بررسی ویژگی های آتلیه باید به عوامل دیگری توجه داشته باشید که در ادامه به توضیح آنها خواهیم پرداخت.

لباس مناسب برای فرزندتان انتخاب کنید

لباس هایی برای فرزندتان انتخاب کنید که به تن او می نشیند! از تن کردن لباس های تنگ یا گشاد برای کودک خودداری کنید. بیشتر از لباس هایی با رنگ شاد استفاده نمایید. از لباسی استفاده کنید که در زمان عکس برداری، کودک در آن احساس راحتی کند و عکاس بتواند ژست هایی که از کودک می خواهد را در او به وجود آورد و کودک به دلیل تنگی لباس یا … احساس ناراحتی نداشته باشد.

به کودک احساس آرامش دهید

برای حضور در آتلیه عکس کودک باید آرامش ذهنی در فرزندتان به وجود آورید

قبل از اینکه با کودک به آتلیه مراجعه کنید، به او احساس خوبی القا کنید. در او شادی به وجود بیاورید و اگر ناراحت است، زمان رفتن به آتلیه را به تعویق بیندازید. قطعا لبخند های واقعی کودک، عکس های زیباتری به ارمغان می آورد! پس در رفتن به آتلیه در زمانی که کودک احساس خوبی ندارد، خودداری کنید.

قبل از اینکه کودک را برای عکس گرفتن آماده کنید، برای او خوراکی هایی بخرید و از رفع گرسنگی یا تشنگی اش مطمئن شوید. اگر کودک گرسنه یا تشنه باشد، بی تابی خواهد کرد و همین بی تابی باعث گرفتن عکس هایی نامناسب می شود.

نمونه عکس در دست داشته باشید

قبل از مراجعه به آتلیه کودک، نمونه عکس هایی در اختیار داشته باشید تا به عکاس نشان دهید و در صورت تمایل از او بخواهید که مانند نمونه ها از کودک شما عکس بگیرد. برای پیدا کردن نمونه ها می توانید به وب سایت ها، شبکه های اجتماعی و … مراجعه کنید!همچنین می توانید پیشنهاد عکاسی در فضای باز مانند باغ عکاسی رو بدهید.

در صورت انجام این کار شما بعد از دیدن چند نمونه، تا حدودی توانایی تشخیص عکس های حرفه ای و غیر حرفه ای را به دست خواهید آورد! آن زمان می توانید نسبت به کیفیت کار آتلیه ای که می خواهید برای عکس برداری به آنجا مراجعه کنید، اطلاع پیدا نمایید و با مقایسه رزومه و نمونه عکس های آن با عکس هایی که جستجو کرده اید، از کیفیت عکس های آنجا مطمئن شوید.

چند نکته در انتخاب آتلیه

نکات زیر دربرای انواع آتلیه عروس و آتلیه کودک صدق میکند:

  • آتلیه باید سقفی با ارتفاع بلند داشته باشد تا برای نور پردازی و … به مشکل بر نخورد.
  • آتلیه باید دارای محلی برای تعویض لباس باشد.
  • آتلیه باید دارای امکاناتی از جمله سرویس بهداشتی و … باشد.
  • نور طبیعی بهتر از نور مصنوعی است! پس تا جایی که امکان دارد از عکاس بخواهید از نور طبیعی برای نورپردازی استفاده کند.

 

منبع : سایت بیاتو عروسی

 

بهترین مشاورین انتخابات

بهترین مشاورین انتخابات مجلس شورای اسلامی و شورای شهر

بهترین مشاورین انتخابات

بهترین مشاورین انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و شورای شهر

بهترین مشاورین انتخابات

بهترین مشاورین انتخابات و با سه دهه فعالیت حرفه ای در امر انتخابات و بنا به رسالتی که احساس می نمایم  امروز این مقاله را

برای خبر گذاری تیتر نیوز آماده نموده ایم که به بایدها و نبایدهای یک مشاور انتخاباتی و بهترین  مشاوران انتخاباتی بپردازیم.  به شدت

معتقدم احاطه کامل به ابعاد پروسه انتخابات  بسیار مهم است باید اذعان کنم که در سال ?? مهمترین رویداد سیاست داخلی، برگزاری انتخابات

یازدهمین دوره مجلس و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری است.

 

بهترین مشاورین انتخابات

بهترین مشاورین انتخابات

 

 


لطفا فیلم بهترین مشاوره انتخاباتی در آپارات https://www.aparat.com/v/WQ6jV مشاهده فرمایید.


بهترین مشاورین انتخابات

بهترین مشاورین انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و شورای شهر

بهترین مشاورین انتخاباتی

یکی از مهمترین رسالتهای انتخابات در سال ???? انتخابات سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت حداکثری  به

عنوان ارکان اصلی برگزاری انتخابات از سوی وزارت کشور و دولت اقای دکتر روحانی تبیین شده است. پیش

شرط برگزاری انتخاباتی قانون‌مند وجود مجریانی است که به قانون انتخابات اشراف داشته باشند که این از

طریق آموزش به فعلیت می‌رسد و این امر در سطح کل ایران آغاز شده و منابع مالی انتخابات در بودجه سال

?? و در تعامل با سازمان برنامه و بودجه پیش بینی شده است.

 


لطفا مقاله زبان بدن در مذاکره قسمت اول را مطالعه فرمایید.


 

 در مقاله بهترین مشاورین انتخابات نکته بسیار مهم این است که متصدیان برخی مناصب که مشخص هم هست باید از شش ماه قبل از  انتخابات استعفای آنان مورد

پذیرش قرار بگیرد. یعنی حداکثر تا ?? خرداد ماه فرصت داریم که طبق لیستی که موجود است، افرادی که در آن  لیست هستند و قصد شرکت در انتخابات را

دارند استعفا داده و آن استعفا هم مورد پذیرش قرار گیرد.

 

بهترین مشاورین انتخابات

 

در این جا یرخی از الزامات برای کاندیداهای محترم را بیان می نماییم

 

?- اعتقاد و التزام به اسلام

?-التزام به نظام جمهوری اسلامی

?-تابعیت ایرانی

?-ابراز وفاداری به قانون اساسی و اصل ولایت فقیه

?- برخورداری از حداقل مدرک کارشناسی ارشد یا معادل آن که ارزش استخدامی داشته باشد

?-نداشتن سو شهرت، سلامت جسمی

?-حداقل ?? و حداکثر هفتاد و پنج سال کامل سن

 

مزایای استفاده از شاخ گوزنی

همه چیز در مورد حفاظ شاخ گوزنی

همیشه هزینه برای امنیت یکی از مهم ترین و عقلانی ترین کار هایی است که هر شخصی باید انجام دهد. البته هزینه اضافه وقتی راه های بهتری برای تضمین این امنیت وجود دارد نیز به صرفه نیست.

شاخ گوزنی که بر روی دیوار ها قرار داده می شود، جدا از اینکه زیبایی را برای منزل به ارمغان می آورد به امنیت ملک شما نیز کمک به سزایی می کند و باعث حفظ جان، مال و مدارک شخصی می شود و ورود افراد ناشناس و سارقان را تا حد الامکان کاهش می دهد.

شاخ گوزنی ها در چند سال اخیر محبوبیت بسیار زیادی بین مردم پیدا کرده اند زیرا با جلوه های زیبایی که به ساختمان می دهند جایگاه خود را بین مشتریان تثبیت کرده و اگر با نگاهی جزئی این موضوع را بررسی کنید شما هم بین این شی زیبا و سیم خاردار شاخ گوزنی را انتخاب میکنید.

شاخ گوزنی ها در ابعاد مختلف در طرح های مختلف موجود هستند که با توجه به رنگ های دلخواه خود می توانید همان رنگ را در اختیار داشته باشید.

ما به شما در اینجا به شما پیشنهاد می کنیم که به هنگام خرید به میزان تراکم و خمیدگی و صد البته ارتفاع این نرده ها دقت کنید؛ زیرا خمیدگی هر چه بیشتر باشد باعث می شود کار برای سارقین و ورود به ملک شما سخت تر شود.
بهترین ارتفاع برای این نوع نرده ها نود سانتی متر و با تراکم ده سانتی متر است زیرا عبور از آن بسیار دشوار خواهد شد.

مزایای استفاده از شاخ گوزنی



اگر بخواهیم در مورد استفاده از شاخ گوزنی به شما اطلاعاتی را ارائه دهیم، باید بگوییم که هزینه آن نسبت به دیگر فلزات و روش های حفظ امنیت ملک بسیار کم تر است.

جالب است بدانید که دلیل نام گذاری از این حفاظ ها شباهت آن به شاخ گوزن است، نصب این حفاظ ها نیز نیازمند بررسی محل و همینطور سطوح مورد نظر خواهد داشت،

خرید حفاظ شاخ گوزنی برای ساختمان

باید بگوییم که شما در ساخت و طراحی ابتدایی این شاخ گوزن ها در نمونه های سفارشی سازی شده کاملا حق انتخاب دارید، یعنی می توانید میزان تراکم و اندازه میله گرد های استفاده شده در این نوع حفاظ ها را مشخص کنید، البته که هر چه تراکم بالا تر باشد امنیت بیشتر خواهد بود.

بر این اساس حرکت سارقین روی این سطوح نیز به مراتب سخت تر می شود، دغدغه اصلی در مورد تعمیر سیستم های امنیتی مانند دوربین های مداربسته و همین طور درب های اتوماتیک وجود دارد. در مورد این سیستم ها ما به شما عزیزان این اطمینان را می دهیم که هیچ نیازی به سرویس وجود ندارد، یعنی با یک خرید به صورت مادام العمر نیازی به استفاده از روش های دیگر تامین امنیت ملک و ساختمان ها نخواهید داشت.

با توجه به این که در شهر ها، دیوار حصار ها به یکدیگر متصل است، قطعا نیاز به استفاده از شاخ گوزنی ها به صورت کامل حس می شود، همین طور اگر صاحب یک ویلا و یا ملک دور از محل زندگی اصلی خود هستید. حفاظ شاخ گوزنی ایده آل است.

قیمت حفاظ های شاخ گوزنی

همان طور که می دانیم برای ما ایرانی ها یکی از مهم ترین فاکتور ها در انتخاب یک کالا، خدمات و همین طور در هر زمینه ای که فکرش را می کنید هزینه و قیمت است، عموما سیستم های امنیتی نیاز به صرفه هزینه و وقت زیادی دارند. بخصوص اگر می خواهید در ملک و محل کار خود از آن ها استفاده کنید.

در این مواقع باید تدابیر لازم را اندیشیده تا خدایی نکرده اتفاقاتی که نباید رخ ندهد، حفاظ های شاخ گوزنی یکی از گزینه های پرفروش در طول چند سال اخیر در ایران بوده اند که به دلیل ساختار فلزی ای که دارند، اجازه عبور و مرور در سطوح بلند را به هیچ موجودی نمی دهند.

این حفاظ روی دیوار توسط آهنگران از دیرباز برای امن کردن ساختمان ها، دیوار ها استفاده می شود و طراحی کلی آن نیز از همان ابتدا به همین شکل بوده است. شما می توانید بنا به متراژی که قصد سفارش حفاظ شاخ گوزنی برای آن را دارید، از تخفیف های ویژه خرید برخوردار شوید؛ البته که کیفیت همچنان در کار حفظ خواهد شد.

ساخت و تحویل سریع انواع حفاظ های شاخ گوزنی

با تمامی بررسی ها، برای دیوار های بلند و کوتاه، ساختمان های مسکونی و اداری، ویلا ها، آپارتمان ها و خانه های دور از شهر، در کنار تمامی تجهیزات امنیتی ساختمانی، قطعا حفاظ های شاخ گوزن یکی از مناسب ترین موارد است که می توانید استفاده کنید.

این حفاظ ها در اسرع وقت از سوی شما با کسب اطلاعات مورد نیاز مانند تراکم و متراژ ساخته خواهند شد، نگران نصب آن ها نیز نباشید، این کار به سریع ترین شکل ممکن با اندک صرف زمان انجام می شود، شما عزیزان می توانید با استفاده از شماره های تماس در این مورد اطلاعات بیشتر و تکمیلی تری نیز کسب کنید.

قطعا هر چه قیمت بالاتر باشد از مواد و فلزات گران تر و بهتری استفاده می شود، ارزانی های بیش از حد نیز هر کدام فلسفه ای خواهد داشت و بهتر است که خود را درگیر آن ها نکنید، در درجه اول به دنبال تعادلی بین کیفیت و قیمت باشید تا هزینه های صرف شده از سمت شما بی مورد نباشد.

رنگ نیز به انتخاب شما مشخص خواهد شد و می توانید برای زیبا تر شدن ظاهر ساختمان خود از رنگ های متنوع تر استفاده کنید،

همه چیز در مورد حفاظ شاخ گوزنی



در صورتی که ترجیح می دهید با هزینه ای کم تر نسبت به دیگر گزینه های پیش و رویتان برای حفظ امنیت حصار ها و دیوار ها از مقاومت خانه خود در برابر خطرات احتمالی ایمن باشید، شاخ گوزنی را می توانید سفارش دهید و در صورت تمایل نصبش را نیز خودتان انجام دهید.

صد البته که ما این مورد را به شما عزیزان پیشنهاد نمی کنیم، چون در صورت نصب اشتباه و یا ناکارآمد هیچ عملکرد مثبتی از سوی حفاظ های شاخ گوزنی مشاهده نخواهد شد و چه بسا که باز شدن پیچ ها، امکان کنار زدن این حفاظ ها وجود خواهد داشت.

نیازی به تغییر ساختار کلی محلی که قرار است حفاظ روی آن نصب شود نیز وجود نخواهد داشت و در این مورد نیز شما قرار نیست تغییری را اعمال کنید.

شما می توانید با صرف هزینه بسیار دیوار های ملک خود را بلند تر کنید، اما پیشنهاد ما استفاده از حفاظ های فلزی و بخصوص شاخ گوزنی است که این روز ها بسیار در بین کارفرمایان ساختمان ها محبوب است.

جهت ارتباط بیشتر به وبسایت و کانال تلگرام مراجعه بفرمائید
وبسایتhttps://hefazeiran.ir
کانال تلگرامhttps://t.me/hefazeiran
تلفن تماس: 09194915895

 

مفاهیم دیجیتال مارکتینگ

قیمت سئو و خدمات سئو

سئو (انگلیسی: SEO) یا بهینه سازی موتورهای جستجو، از جمله گوگل و بینگ توسط متخصص سئو صورت می‌پذیرد. از جمله مواردی که می‌تواند منجر به بهبود سئو سایت ما شود، یادگیری اصول سئو است که با بهره از آن‌ها، می‌تواینم به سئو کردن بپردازیم. از سویی یادگیری مفاهیم دیجیتال مارکتینگ کمک بسیاری در یادگیری بازاریابی سئو چیست می‌کند.

خدمات سئو شامل طیف گسترده‌ای از موارد می‌شود. از جمله خدمات سئو می‌توان به سئو سایت (on-site و off-site) در برخی کلمات کلیدی به صورت پروژه‌ای، رفع برخی نواقص تکنیکال در وبسایت و … اشاره کرد. برخی از سئوکاران نیز خدمت افزایش ترافیک را ارائه می‌دهند که مزایا و معایب خاص خودش را به همراه دارد. به عنوان مثال، محتواهای وبسایتی دچار کنوبالیزیشن شده‌اند و این متخصص سئو است که می‌تواند مسیر درست از بین بردن همجنس خواری پیش آمده را برای وبسایت شما مشخص و بر اساس آن برنامه، به رفع مشکل پیش آمده بپردازد.

 

 

قیمت سئو متناسب با اسکیل پروژه، سرچ والیوم کلمه کلیدی، سختی کلمه و … مشخص می‌شود؛ و به یک عامل به صورت مستقیم، وابسته نیست. به همین دلیل متناسب با سطح سئو مورد نیاز برای شما، قیمت سئو نیز متفاوت خواهد شد.

از مواردی که در اصول سئو می‌توان به آن اشاره کرد که ذیل خدمات سئو، از سوی سئوکار به شما ارائه می‌شود، می‌توان به بررسی چگالی کلمات کلیدی در محتوای خلق شده، راهکارهای گری هت سئو برای تخصیص منابع کمتر در عین رنک  گیری پایدارتر، بررسی بکلینک‌های دریافتی وبسایت شما، طراحی ساختار سایت برای توضیع متوازن اعتبار (Domain Power) و … اشاره نمود.

بازاریابی با بهره از سئو، این مزیت را دارد که شما بی آن که هزینه‌های سنگینی (متناسب با اسکیل سازمان و میزان رقابت سئو در حوزه شما) برای Google AD تخصیص دهید، بتوانید نتایجی بلندمدت‌تر کسب کنید. در اکثر حالات، هزینه گوگل ادوردز بیش از هزینه ماهانه سئو شما می‌شود و همچنین به دست آوردن ترافیک ورودی ارکانیگ که از افزایش CTR شما حاصل می‌شود، منجر به افزایش اعتماد وبسایت شما نزد گوگل و به تبع، شکل گرفتن حلقه‌ی تقویت شونده مثبت در جهت بهبود اعتبار شما نزد گوگل می‌شود.

در این میان، داستان نویسی برای خلق محتوا بسیار مهم خواهد شد. یک سئوکار باید به شکلی بتواند یک داستان کم نقص خلق کند که مخاطب را میخکوب کند. سبک روایتگری و داستان گویی در داستان، عاملی است که منجر به بهبود مطلوبیت مطالعه متن ما (داستان) می‌شود. در واقع یکی از اصول نانوشته سئو، در کنار نحوه نگارش تایتل، دسکریپشن، آلت تکست تصاویر و …، شیوه قلاب کردن مخاطب به محتوای خودمان است که منجر به افزایش Time on Site یا Dwell Time می‌شود.

یک متخصص سئو به عنوان یک بازاریاب که بر محتوا تسلط دارد، می‌تواند با انکرتکست داستان کوتاه جالب یا داستان آموزنده مخاطب را یک لایه به آنچه هدفش است، نزدیک‌تر کند. به عنوان مثلا اگر شما قصد ارائه خدمات سئو از جمله سئو سایت یا ارائه خدمت مشاوره سئو را در ذهن خود دارید، ابتدا باید مخاطب را از محتوایی که خلق کرده‌اید، وارد وبسایت خود کنید و با داستانی که برای او خلق کرده‌اید، مسیر مخاطب را جهت دهی کنید. از سویی مفهوم Omni-Chanel در بازاریابی مطرح می‌شود، که اثر بسازیی در قلاب کردن مخاطب دارد. ایجاد محتوایی با داستان آموزنده، علاه بر آن که موجب جلب رضایت مخاطب می‌شود، او را به سوی هدف ما، سوق می‌دهد.

ما با خلق داستان در محتوای‌مان که می‌تواند داستان کودکانه یا داستان کوتاه عاشقانه تلقی شود، از یک سو؛ و سئو کردن مطلوب محتوا از سوی دیگر، علاوه بر رنک گیری بهتر در SERP با کلمه کلیدی مدنظرمان، مخاطب را به سمت هدف مدنظر خودمان برده‌ایم.

به عنوان مثال، محتوای املاء صحیح کلمات از حمید طماسبی به شکلی نگاشته شده است که اگر فردی کلمه کلیدی مصدع اوقات را جستجو کند، محتوای او، در رتبه  اول، نمایان می‌شود!

اینک این پرسش مطرح می‌شود که چه شد، محتوای مصدع اوقات حمید طهماسبی، رتبه یک را به خودش اختصاص داد. پاسخ همان چیزی است که در چند خط پیش مطرح شدسئو و خلق داستان.

نگاهی به محتوا بیندازیم. در کنار کلمه کلیدی مصدع اوقات، از LSIهای تصدع اوقات، تصدیع اوقات و مسطح اوقات نیز بهره برده شده است. از سویی به بیان مترادف مصدع اوقات نیز پرداخته شده است. گوگل با کراول و خزش در این صفحه، متوجه خواهد شد که محتوایی پیرامون مصدع اوقات نگاشته شده است و نه محتوایی پیرامون سایت دیوار.

نگاهی به محتوای سئو شده دیوار حمید طهماسبی بیندازیم. در کنار کلمه کلیدی اصلی که دیوار است، از LSIهایی مانند دانلود دیوار، دیوار من، دیوار کرج، دیوار اهواز و دیوار شیراز، اصفهان و مشهد بهره برده شده است. این عمل علاوه بر آن که موجب افزایش چگالی کلمه دیوار می‌شود، کمک می‌کند مخاطب نیز با آگاهی بیشتر از مفهوم اصلی مورد اشاره در محتوا، به ادامه مطالعه آن بپردازد.

البته در کنار چگالی کلمه کلیدی، موردی مانند اعتبار دامنه وبسایت dimaht.com را نیز باید در نظر بگیریم.

فراموش نکنیم محتوایی نظیر داستان، دیوار و مصدع اوقات، تنها با سئو on-page رتبه مطلوبی نگرفته‌اند؛ بلکه به صورت کلی، سایت سئو شده است و باید نگاه کل نگرانه به سایت اندازیم و از منظر on-site و همچنین off-site بررسی‌اش کنیم. دریافت بکلینک از وبلاگ‌های شخصی با اعتبارهایی مطلوب، به عنوان مثال یکی از عوامل اثرگذار بر off-site & off-page دیماتی است.

سئو را چیزی فراتر از هر آنچه در ذهن داریم، باید در نظر بگیریم. فردی که به عنوان سئوکار به ارائه خدمات سئو می‌پردازد، باید مهارتی مانند خلق داستان را در خودش پرورش دهد. با پرورش این مهارت است که می‌تواند محتوایی مانند دیوار یا مصدع اوقات را برای مخاطب، دلنشین کند و او را به سمت هدفی که مدنظر دارد، جهت دهد.

 

Source: Cornell University

خدمت از ما

با اپلیکیشن نظافت منزل خدمت از ما می توانید کمترین زمان را برای ثبت درخواست نظافت محل کار، منزل و مشاعات خود بگذارید و از نیروهای مجرب و متعهد خدمت از ما استفاده کنید و به راحتی به کیفیت مورد نظرتان برسید؛ فقط کافی است اپلیکیشن نظافت منزل خدمت از ما را از طریق بازار یا گوگل پلی دانلود کنید.

خدمت از ما شیراز برای مشتریانی که می خواهند از یک اپلیکیشن خدماتی و اپلیکیشن نظافت منزل در شیراز بهره مند شوند و خدمات فنی منزل خود را به اشخاص با سابقه بسپارند این اطمینان را خواهد داد که شرکت خدمت از ما از متخصصین با تجربه خود در راستای رضایت مشتریان گام بردارد؛ با استفاده از بهترین اپلیکیشن خدماتی در شیراز می توانید خدمات فنی منزل خود را با خیال راحت در اختیار شرکت خدمت از ما بگذارید و از خدمات متنوع خدمت از ما شیراز نهایت استفاده را ببرید.

 

 

شرکت خدمت از ما در راستای بهبود کیفیت خدمات فنی منزل و خدمات گرمایشی و همچنین صرفه جویی در زمان شما مشتریان عزیز برای یافتن اپلیکیشن نظافت منزل مناسب، اپلیکیشن خدمت از ما را راه اندازی کرده تا به سرعت و با کیفیت مد نظر شما تمامی خدمات مورد نیاز شما انجام پذیرد.

در راستای اشتغال زایی مناسب و کسب درآمد برای سرویسکاران و متخصیصین محترم، شرکت خدمت از ما، اپلیکیشن خدمت از ما همکاران را به جهت بهره مندی تمامی افراد متخصص از بازار کار مناسب طراحی و روانه بازار کرده تا خدمت از ما همکاران بتواند پل ارتباطی مناسبی میان مشتریان اپلیکیشن خدمت از ما، شرکت خدمت از ما و متخصصین برای کسب درآمد و ارائه خدمات مورد نیاز جامعه باشد.

نحوه استفاده از خدمت از ما چگونه است؟

اولین گام برای ثبت درخواست خدمات نظافتی، خود در اپلیکیشن خدمت از ما می باشد که به راحتی میتوانید با توجه به زمان و مکان مورد نیاز خود خدمات فنی منزل مورد نظر را ثبت کنید

می خواهید از خدمات پرتقاضای "خدمت از ما" استفاده کنید؟ برای استفاده از خدمات می توانید به صورت رایگان سفارش خود را ثبت کنید. در کوتاه ترین زمان تمامی سفارشات شما پیگیری خواهد شد.

دومین گام انتخاب مجرب ترین سرویسکار

متخصصین شرکت خدمت از ما در خدمت از ما همکاران سفارش شما را میبینند و با توجه به خدمات فنی منزل شما قیمت مناسب را به شما ارائه می نمایند و شما از بین متخصصین فرد مورد نظر خود را انخاب می کنید به همین سادگی کار شما با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان انجام می شود.

شرکت خدمت از ما در طول زمان انجام سفارش در کنار شما خواهد بود.

 

همکاری با شرکت خدمت از ما

با نصب خدمت از ما همکاران بر روی گوشی اندرویدی خود می توانید با کمترین هزینه تبلیغات و بدون نیاز به پرداخت سود به شرکت خدمت از ما درآمد خود را افزایش دهید؛ همچنین اگر در شهر شیراز فعالیت دارید خدمت از ما شیراز، اپلیکیشن خدماتی در شیراز راه اندازی کرده تا خدمات فنی منزل مشتریان با تجربه و تعهد شما متخصصین انجام گیرد.