همتا مووی


a1_b5ra.jpg

اگر به دنبال بهترین سایت برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی هستید، با ما در این مطلب همراه باشید.

ابتدا برای این که بتوانیم بهترین سایت دانلود فیلم و سریال را انتخاب کنیم، باید بدانیم که بهترین سایت چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌های بهترین سایت دانلود فیلم و سریال:

- دارای آرشیویی بروز و قدرتمند از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- دارای دسته‌بندی کاربردی جهت دسترسی سریع به ژانر مورد علاقه

- دارای توضیحات و اطلاعات کامل از فیلم و سریال

- دارای رده بندی سنی

- دوبله فارسی و سانسور بودن فیلم‌ها و سریال‌ها

- فیلم‌ها و سریال‌ها باید دارای بالاترین و بهترین کیفیت باشند

- داراری تصاویر، تریلر یا تیزر از فیلم و سریال

- رایگان بودن فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- نیم بها بودن ترافیک دانلودی

- سریع، بروز و قدرتمند بود سایت

بهترین سایت:

حال کدام سایت دانلود فیلم و سریال وجود دارد که تمامی ویژگی‌های ذکر شده در بالا را یکجا داشته باشد؛ بله، همتا مووی بهترین سایت دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها است که دارای آرشیو بزرگ و قدرتمند از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی همراه با دسته بندی کاربردی و طراحی ساده و کاربرپسند برای دسترسی سریع به محتوای مورد نظر می‌باشد. به جرات می‌توان گفت که وبسایت همتا مووی نه تنها جزء بهترین سایت‌های دانلود فیلم و سریال ایران بلکه جزء برترین سایت‌های فارسی زبان ایران و جهان است.

بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی:

یکی از محبوب و پر طرف‌دار‌ترین خدمات وبسایت همتا مووی که دارای آرشیویی بروز و قدرتمند، دسته‌بندی کاربردی، توضیحات و اطلاعات کامل، رده بندی سنی و دیگر موارد ذکر شده، بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان جهان است که جدیدترین فیلم‌های سینمایی خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی:

اگر علاقه‌مند سریال‌های خارجی هستید و دوست دارید در کنار خانواده جدیدترین سریال‌های روز دنیا را با دوبله فارسی حرفه‌ای مشاهده کنید، قطعا وبسایت همتا مووی با دارا بودن آرشیویی بروز و قدرتمند می‌تواند به تنهایی شما را از مراجعه و گشت گذار در اینترنت به جهت پیدا کردن سریال دوبله فارسی بی‌نیاز کند؛ زیرا سایت همتا مووی بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان دنیا است که جدیدترین سریال‌های خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی:

اولین، برترین، بزرگ‌ترین و بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی با آرشیویی از جدیدترین فیلم‌های ایرانی در همه ژانرها، رایگان سایت همتا مووی می‌باشد. لازم به ذکر از که شما می‌توانید فیلم‌های ایرانی را در وبسایت همتا مووی با لینک مستقیم رایگان و ترافیک نیم بها دانلود نمایید.

به طور کلی وبسایت همتا مووی بهترین وبسایت ایرانی دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی می‌باشد که دارای محتوای مناسب برای خانواده‌های ایرانی و فارسی زبان می‌باشد که تمامی خدمات آن به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود. برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی کافی است تا آدرس دامنه hamtamovie.asia را در مرورگر خود وارد کنید یا نام همتا مووی را در موتور جستجوی گوگل تایپ کنید تا وارد رایگان سایت همتا مووی شوید.

معرفی سایت دانلود رایانه کمک


s6_xa3j.jpg

امروزه با پیشرفت تکنولوژی بیشتر کارهای روزمره ما با کامپیوتر و تلفن های هوشمند انجام میشود و برای بهره وری بیشتر از دیوایس خود لازم است از برنامه و اپلیکیشن های مخصوصی استفاده کنیم. خوشبختانه به دلیل فراگیر شدن اینترنت در کشور ما وبسایت های بسیاری وجود دارند که در زمینه دانلود نرم افزار کامپیوتر و گوشی فعالیت میکنند. اما زمان استفاده از این وبسایت ها ممکن است این سوال در ذهن شما پیش بیآید که کدام یکی از آنها بهترین نرم افزار ها را به کاربران خود ارائه می‌دهند؟

کدام یک بروزترین نرم افزار های کامپیوتر و تلفن همراه را دارند؟

از کدام سایت میتوان نرم افزار های سالم و بدون مشکل را دریافت کرد؟

سایت دانلود رایانه کمک، یکی از بهترین سایت های دانلود برنامه کامپیوتر و گوشی است که همیشه بهترین نرم افزار ها را به کاربران ارائه میدهد. در این سایت دسته بندی های مختلفی نظیر (دانلود درایور، دانلود ویندوز ، دانلود برنامه بکاپ گیری، دانلود آفیس و...) قرار داده شده است که در هر کدام بهترین و بروزترین نرم افزار های قرار داده شده تا کاربران بتوانند در کمترن زمان به آنها دسترسی داشته باشند.

 

معرفی کامل نرم افزار های ضروری کامپیوتر

امروزه بیشتر استفاده ما از کامپیوتر محدود به نرم افزار های میشود که بر روی دیوایس خود آنها را  نصب کرده ایم. به همین دلیل برای بهره مند شدن از امکانات درون کامپیوتر خود نیاز به دانلود نرم افزار های کامپیوتری هستیم که امکان نصب آنها بر روی دستگاه ما وجود دارد.

سایت دانلود رایانه کمک با محوریت جمع آوری تمام برنامه های پرکاربرد کامپیوتر و تلفن همراه در آنچه که نصب آن بر روی دیوایس ضروری است، کاربران در یک سایت به هر نرم افزاری و اپلیکیشن که برای کارکرد بهتر دیوایس خود لازم دارند دسترسی داشته و بتوانند در کمترین زمان ممکن برنامه را دانلود و نصب کنند.

بنابراین می‌توانید با سایت رایانه کمک به دانلود نرم افزارهای پرکاربرد کامپیوتر و تلفن همراه اقدام کرده و بر روی دیوایس خود نصب کنید.

 

دانلود درایور کامپیوتر و پرینتر

همچین می‌توانید درایور های کامپیوتر و پرینتر خود را از سایت دانلود رایانه کمک دریافت کنید.

همانطور که می‌دانید قطعات سخت افزای برای کارایی درست نیاز به دایور دارند تا بتوانند اطلاعات را به درستی از سایر قطعات دریافت کرده و به قطعه دیگری منتقل کنند. به همین دلیل هر قطعه سخت افزاری نیاز به درایور دارد. از طرف دیگر هر قطعه درایور مخصوص به خود را دارد، مثلا درایور کارت گرافیک با درایور مادربرود یا درایور کارت صدا متفاوت است. همچنین این موضوع در دانلود درایور های پرینتر هم صدق میکند و هر پرینتر نیازمند درایور مخصوص به خود است.

در سایت دانلود رایانه کمک نرمافزار درایور کامپیوتر و انواع داریور پرینتر های مختلف قرار داده شده است تا کاربران بتوانند در کمترین زمان ممکن به دانلود و نصب درایور کامپیوتر یا پرینتر خود اقدام کنند.

تیم کارشناسان فنی رایانه کمک برای راحتی کار کاربران نرم افزارهای نصب درایور به صورت آنلاین و حتی آفلاین را در سایت رایانه دانلود قرار داده اند تا بتوانید متناسب با دیوایس خود به دانلود درایور لپ تاپ  و پرینتر خود اقدام کنید.

برای دانلود درایور کامپیوتر و لپ تاپ نرم افزار های مختلفی مانند (driverpack solution و... ) در دسته بندی بهترین برنامه های دانلود درایور کامپیوتر  و برای دریافت درایور های پرینتر دسته بندی دیگری به نام "دانلود درایور های پرینتر" در سایت 71398 رایانه کمک قرار گرفته که میتوانید از آنها استفاده کنید.

 

دانلود بازی کامپیوتری و گوشی

یکی دیگر از خدمات سایت دانلود رایانه کمک میتوان به دانلود جدید ترین بازی های کامپیوتری و تلفن همراه اشاره کرد. تیم فنی رایانه کمک همیشه سعی میکند بازی های کامپیوتری و گوشی را برای کاربران قرار دهند تا کاربرانی که گیمر هستند امکان دانلود بازی با لینک مستقیم را داشته باشند.

بنابراین در صورتی که به بازی های ویدیویی علاقه دارید پیشنهاد ما این است که وارد درسته بندی بازی سایت دانلود رایانه کمک شده و بازی مورد نظر خود را دانلود و به نصب آن اقدام کنید.

بازی های نظیر death stranding و pes 2022 که از پرطرفدارترین بازی های ویدیویی محسوب می شوند هم اکنون در سایت دانلود به صورت رایگان و به روز در اختیار کاربران رایانه کمک قرار داده شده استخوشبختانه تمام نسخه بازی های قرار داده شده، همراه با راهنمای نصب بوده و ورژن جدید آن بر روی سایت قرار داده شده است.

 

 

 

رفع ایرادات بازی کامپیوتری به صورت آنلاین

علاوه بر دانلود بازی از سایت دانلود رایانه کمک این امکان وجود دارد تا مشکلات بازی های ویدیویی خود را با کارشناسان ما در میان گذاشته و ایرادادت آنها را رفع کنید.

یکی از مشکلات هر گیمری پس از دانلود چند ده گیگ فایل پس از نصب با مشکلاتی مانند (اجرا نشدن بازی، بیرون پریدن از بازی، لگ و افت فریم و...) روبرو شود در چنین مواقعی بهترین کار این است که یک فردی که تسلط بالایی در رفع اورر های بازی دارد سریع بازی را بررسی کرده و مشکل آن را رفع کند.

خوشبختانه شرکت رایانه کمک بخش مخصوصی برای رفع مشکلات و ارور های شایع راه اندازی کرده که گیمر ها میتوانند ایرادات بازی خود را با کارشناسان رایانه کمک در میان گذاشته و مشاوره کامپیوتری رایگان دریافت کنند. برای این کار میتوانید از بخش "رفع تمام ارور های بازی" با ما در ارتباط باشید.

 

رفع مشکلات بازی با مشاوره کامپیوتری

علاوه بر بخش رفع مشکلات بازی کامپیوتری که در قسمت بالا گفته شد کاربران میتوانند برای رفع ایردات و مشکلات بازی ویدیویی خود مشاوره تخصصی از کارشناسان رایانه کمک دریافت کنند.

فرایند حل مشکل بازی یک فرایند تخصصی است و لازم است فردی که به رفع ارور بازی اقدام میکند به صورت تخصصی با انواع ارور و کد خطا بازی ها ویدیویی آشنا بوده و بتوانند در کمترین زمان ممکن مشکل را شناسایی و به رفع آن اقدام کند.

البته توجه داشته باشید که خدمات مشاوره تلفنی رایانه کمک فقط برای حل ارور های بازی نیست بلکه رایانه کمک کارشناسان متخصص در زمینه (رفع مشکلات کامپیوتر، گوشی، پرینتر، شبکه، اینترنت و...) دارا است که با فرایند رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری آشنا بوده و میتوانند در کمترین زمان مشکل را شناسایی و به رفع آن اقدام کنند.

برای بهره مند شدن کاربران از این خدمات تنها کافی است با شماره های 9099071540 و 0217129 تماس گرفته تا به کارشناسان حرفه ای کامپیوتر و گوشی متصل شده و مشکل خود را با آنها در میان بگذارند.

 

 

 

مطالب آموزشی کامپیوتری و موبایل در وبلاگ رایانه کمک

و در آخر لازم است به مقالات آموزشی سایت دانلود رایانه کمک اشاره کنیم که تیم محتوایی آنها هر روزه تلاش میکند تا متناسب با مشکلات روز کاربران، محتوا تصویری و متنی تولید کنند.

در سایت دانلود نرم افزار رایانه کمک بیش از 200 مقاله آموزش در موضوعات (مطالب بازی، مطالب سخت افزار کامپیوتر، مقالات ارز دیجیتال و...) به صورت روزانه قرار داده شده است که کاربران با توجه آنها میتوانند فرایند رفع مشکلات کامپیوتری خودشان را رفع کنند.

بنابراین پیشنهاد میشود در صورتی که به موضوعات علم کامپیوتر علاقه دارید و میخواهید هر روزه روش های رفع ارور های کامپیوتری و مشکلات تلفن همراه را فرا بگیرید، نگاهی به بخش مقالات سایت 71398 داشته باشید.

 

جمع بندی

به طور کلی رایانه کمک همیشه سعی دارد که با ارائه خدمات مختلف در حوزه تکنولوژی، مجموعه را فراهم آورد تا اگر کاربران ایرانی با مشکلی در کامپیوتر و تلفن همراه روبرو شدند بتوانند از خدمات مختلف وب سایت دانلود رایانه کمک استفاده کرده و ایرادات خود را رفع کنند.

بنابراین میتوانید از تمام خدماتی که در این مقاله از سایت رایانه کمک گفته شد استفاده کرده و از آنها بهره مند شوید.

منبع : www.rayanehkomak.com

سریال Black Mirror و ارتباط آن با دنیای متاورس


سریال Black Mirror و ارتباط آن با دنیای متاورس

سریال Black Mirror، سریالی بریتانیایی است که در سال 2011 به نمایش درآمد. در این سریال دنیایی تخیلی را به نمایش گذاشته است که در آن انسان‌ها از طریق واقعیت مجازی و واقعیت افزوده با یکدیگر تعامل دارند. درواقع زندگی واقعی، مجازی است؛ همه با یک سیستم کار می‌کردند. اما داستانی که در سال 2011 به شکل یک سریال به تصویر کشیده شد؛ اکنون به واقعیت تبدیل شده است.

این موضوع برای افرادی که این سریال را دیده‌اند هم ترسناک و در عین حال هیجان انگیز است.

نگاهی به سریال Black Mirror

s6_zd7.jpg

 

در سریال آینه سیاه به ارتباط بین افراد و فناوری می‌پردازد. در طول فصل اول این سریال صرفا به چگونگی تاثیر فناوری بر زندگی افراد بدون توجه به وضعیت آن‌ها اشاره شده است.

در فصل اول، قسمتی با عنوان The Entire History of You وجود دارد. این فناوری به بررسی لنزهای هوشمند می‌پردازد که معمولاً انسان ها باید هر چیزی را که می بینند و تجربه می کنند ضبط کنند. در این تنظیمات، افراد بر خاطرات خود کنترل دارند. به نظر جذاب می رسد، مخصوصاً زمانی که می‌توانید هر زمان که بخواهید، در ذهن خود جلسه کاری خود را مرور کنید. حتی می‌توانید لحظه ای را که خیلی دوست دارید دوباره زنده کنید.

اگر شما این اثر چارلز بروکر را دیده باشید، شباهت‌های بین دیدگاه زاکربرگ از آینده و آنچه در این سریال به نمایش درآمده است را به خوبی درک می‌کنید. دنیایی را تصور کنید که در آن مردم شما را براساس میزان رتبه شما در شبکه‌های اجتماعی قضاوت کنند. حتی ممکن است به قضاوت مردم درباره اعتبار یک فرد با تعداد فالوورهایی که دارد نزدیک باشد، اما در این قسمت، حتی نحوه زندگی شما نیز تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

داستان شخصیتی را دنبال می‌کند که می‌خواهد رتبه بالایی دریافت کند تا درخواست وام مسکن خود را تایید کند. او تقریباً هر کاری می کند تا رتبه خود را بالا ببرد تا اینکه در پایان همه چیز را از دست می‌دهد. امیدواریم که جهان به نقطه‌ای نرسد که برای زندگی به رتبه‌بندی رسانه‌های اجتماعی نیاز باشد.

کاری که چارلز بروکر شروع کرد به نمادی برای آگاهی انسان تبدیل شد و به ما این امکان را داد که اگر کارت‌هایمان را درست بازی نکنیم، می‌توانیم در مخمصه‌های تکنولوژی محور نیز قرار بگیریم. در نهایت، متای زاکربرگ مانند همیشه امیدوارکننده و نوآورانه است، اما نحوه استفاده از آن به کاربران بستگی دارد.

آینده‌ای متحول با متاورس

تصور کنید که ایجاد یک دنیای مجازی فراگیرتر که در آن مردم می‌توانند کار کنند، بازی کنند، خرید کنند و تعامل بیشتری با مردم سراسر جهان داشته باشند؛ چگونه خواهد بود.

به گفته زاکربرگ، مدیر عامل متا، متاورس یک محیط مجازی است که در آن می‌توانید با مردم در فضاهای دیجیتالی حضور داشته باشید. می‌توانید آن را به عنوان یک اینترنت تجسم یافته در نظر بگیرید که در درون آن هستید نه اینکه فقط به آن نگاه کنید. ما معتقدیم که جانشین اینترنت موبایل خواهد بود.

گام‌های اساسی در حال انجام است و ثابت می‌کند که رویای متاورس به تدریج آشکار می‌شود. تماشای وقایع در دهه‌های آینده جالب خواهد بود.

اگر به دنیای ارز دیجیتال، متاورس و NFTعلاقه‌مند هستید پیشنهاد می‌کنیم به وبسایت ایران متا مراجعه کنید. در ایران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهای دیجیتال را مورد بررسی قرار می‌دهیم همچنین از هیچ خبر جدیدی در این حوزه بی‌اطلاع نخواهید ماند.

 

Triple Stream در دوربین مداربسته


Triple Stream در دوربین مداربسته

تکنولوژی Multi stream در ابتدا در DVR های برند هایک ویژن برای ارائه تصاویر جهت کاربردهای نظارت از راه دور استفاده شده است. اما در حال حاضر به طور گسترده ای در دستگاه دی وی آر، NVR و دوربین های مداربسته IP در تمامی برندهای مختلف استفاده می شود.

مفهوم Stream چیست؟

معنی لغوی Stream به معنای جریان است و اصطلاحا به خروجی تصویر در دوربین مداربسته تحت شبکه استریم گفته می شود. اکثر دوربین های مداربسته دارای قابلیت Dual Stream یا 2 جریانه هستند. هر یک از خروجی های تصویر می تواند دارای کیفیت متفاوتی باشد. یکی از جریان ها می تواند فیلم ویدیویی با کیفیت بالا برای ضبط در مانیتور اصلی باشد، در حالی که جریان دیگر می تواند با رزولوشن پایین تر برای نمایش زنده تصاویر بکار رود.

 

Triple Stream در دوربین مداربسته

برخی از دوربین های IP از تکنولوژی Triple Stream پشتیبانی می کنند. Triple Stream به این معنی است که دوربین تحت شبکه می تواند به طور همزمان سه جریان ویدئویی مختلف را خروجی دهد، به زبان ساده این قابلیت این امکان را فرآهم می کند تا کاربر بتواند به طور همزمان تصاویر را در سه گیرنده یا دستگاه مختلف دریافت کند(برای مثال در مانیتور اصلی، تلفن همراه، لپ تاپ و …).

قابلیت Triple streams با ایجاد امکان انتقال همزمان جریان های مختلف داده یا دیتا راحتی بیشتری را در اختیار کاربران می گذارد. هر جریان یا استریم دارای یک یا چند هدف مشخص و مستقل است که هر کدام را می توان با وضوح، نرخ فریم و نرخ بیت مختلفی پیکربندی نمود:

  • جریان نخست دارای رزولوشن بالا و نرخ فریم کاملی (Full frame) است که می تواند برای سیستم نظارت اصلی استفاده شود.
  • جریان دوم با وضوح پایین تر می تواند برای اهداف نظارتی و مشاهده تصاویر بر روی تلفن همراه استفاده شود.
  • جریان سوم می تواند رزولوشن بالا، کم و یا متغیری را برای اهداف مختلفی داشته باشد.
  • بیشتر بخوانید:   دوربین مداربسته   دوربین مداربسته تی وی تی        نصب دوربین مداربسته

 

استاندارد IEEE802.3af و IEEE802.3at در دوربین مداربسته چیست؟


استاندارد IEEE802.3af و IEEE802.3at در دوربین مداربسته چیست؟

IEEE802.3af و IEEE802.3at در دوربین مداربسته در واقع دو استاندارد موجود برای تکنولوژی POE هستند. به کمک این دو استاندارد، که مختص به دوربین هایک ویژن تحت شبکه است، می توان از یک کابل، برای تامین برق و انتقال اطلاعات استفاده کرد.

 

IEEE802.3at:

IEEE802.3at استاندارد پیشرفته تری است که اغلب با POE+ شناخته می شود. توان ارسالی در این استاندارد 30 وات است که تنها 25.5 وات از آن، مورد استفاده دوربین قرار می گیرد. شدت جریان در این استاندارد 600 میلی آمپر است. در جدول زیر می توان تفاوت های این دو استاندارد را با هم مقایسه کرد.

 

IEEE802.3af:

IEEE802.3af اولین استاندارد POE است. توان تولید شده در این استاندارد، 15.4 وات است که تنها 12.95 وات آن به دوربین می رسد و مابقی انرژی آن اتلاف می شود. شدت جریان در این استاندارد حدود 350 میلی آمپر است.

 

IEEE802.3at

IEEE802.3af

استاندارد

34.2 W (25.5 W delivered)

15.4 W (12.95 W Delivered)

توان تامینی

اجباری

اختیاری

لایه یک

LLDP

ندارد

لایه دوم

تمام دستگاه‌های POE و دوربین‌های PTZ. دستگاه‌های وایمکس و بعضی از رایانه‌ها

مناسب براب دوربین‌های IP و بلندگوهای دیجیتال

دستگاه‌های قابل پشتیبانی

 

 

به طور کلی تمام دوربین های ساده و معمولی با مشخصه AP-105، دارای این استاندارد ها هستند اما در صورتی که از دوربین های پر مصرف مانند: دوربین اسپیددام هایک ویژن و یا PTZ استفاده می کنید می بایست از سوییچی سازگار با استاندارد IEEE 802.3at استفاده نمایید.

  1. https://hiktejarat.com/the-effect-of-cabling-length-on-cctv-image-quality/
  1. https://hiktejarat.com/product/hr901-af-82n/
  1. https://hiktejarat.com/product/ds-2cd1143g0-i/
  1. https://hiktejarat.com/product/دستگاه-ضبط-تصاویر-دیجیتال-تی-وی-تی-td-2716te-hc/