راهنمای خرید بهترین آسیاب قهوه در بازار


راهنمای خرید بهترین آسیاب قهوه در بازار

Top of Form

در این پست قصد داریم راهنمایی صفر تا صد برای خرید بهترین آسیاب قهوه را داشته باشیم تا شما بتوانید با خیال آسوده و در کمترین زمان بهترین آسیاب قهوه را انتخاب کنید. قبل از هر چیز بهتر است در مورد انواع آسیاب قهوه بررسی داشته باشید تا بتوانید گرایندر قهوه مورد نظر خود را گزینش کنید.

انواع آسیاب قهوه در بازار

  • آسیاب قهوه خانگی 

این مدل آسیاب همانطور که از اسمش معلوم است بیشتر برای منازل یا کافی شاپ های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا توانایی چندان بالایی نسبت به گرایندرهای صنعتی ندارد. آسیاب های خانگی بیشتر توانایی آسیاب قهوه به صورت درشت و متوسط را دارد و اغلب نمی توانند آسیاب قهوه را به صورت پودر نرم آماده کنند. این مدل آسیاب به منظور قهوه ترک مورد استفاده قرار می گیرد از این رو دستگاه آسیاب قهوه خانگی که بتواند آسیاب قهوه ترک را ارائه دهد بسیار قدرتمند و حرفه ای است. قیمت گرایندر قهوه حرفه ای نسبت به دستگاه آسیاب قهوه خانگی .معمولی بیشتر است.

  • آسیاب قهوه نیمه صنعتی 

این مدل آسیاب ها بیشتر برای قهوه فروشی ، رستوران ها، کافی شاپ ها مورد استفاده قرار می گیرد و قدرت و توانایی آنها از آسیاب قهوه خانگی بیشتر است. در اصل قدرت موتور، توانایی آسیاب، درجه بندی برای انواع آسیاب  به صورت ریز و درشت و ... همگی در سطح بالاتری از گرایندرهای آسیاب قهوه خانگی هستند. از این رو به آنها گرایندر قهوه نیمه صنعتی گفته می شود. آسیاب های قهوه نیمه صنعتی قادر هستند در کمترین زمان بیشترین حجم قهوه را آسیاب کنند. و همچنین اغلب این دستگاه ها قابلیت آسیاب قهوه ترک را دارند. همان طور که می دانید قیمت آسیاب قهوه نیمه صنعتی .بسیار بیشتر از آسیاب های خانگی است.

  • آسیاب قهوه صنعتی 

گرایندر آسیاب قهوه صنعتی یکی از پرقدرت ترین و حرفه ای ترین آسیاب های قهوه است که بیشتر برای قهوه فروش های بزگ، رستوران ها و کافی شاپ های شلوغ که حجم آسیاب قهوه بیشتر است مورد استفاده قرار می گیرد. آسیاب قهوه صنعتی قیمت .بیشتری نسبت به دو مدل قبلی دارد. قدرت و توانایی آسیاب قهوه صنعتی بسیار بیشتر از مدل های نیمه صنعتی و خانگی است. این دستگاه آسیاب می تواند در کمترین زمان ممکن بیشترین حجم آسیاب را در ظرفیت های مختلف داشته باشد. از این رو شاید گفت بهترین آسیاب قهوه است.

d4_jxr.jpg

بهترین آسیاب قهوه برقی خانگی 

مارک ها و برندهای آسیاب قهوه برقی خانگی در بازار زیاد هستند و همین مساله سردرگمی برای خرید ایجاد می کند. اما اگر شما ویژگی های بهترین آسیاب قهوه خانگی را بدانید به راحتی می توانید بهترین برند را متناسب با بودجه خود انتخاب کنید.

  • داشتن قدرت و توانایی بالا برای آسیاب ( بررسی قدرت موتور)
  • داشتن تیغه های محکم و مقاوم با مهارت آسیاب یکدست و حرفه ای (تیغه های مخروطی - تیغه های تخت) (جنس تیغه بهتر است استیل یا جنس آلیاژ فولادی باشد.) یکی از مهم ترین قسمت های یک اسیاب تیغه های آن است زیرا این تیغه ها هستند که آسیاب را انجام می دهند و مستقیماٌ با دانه های سخت قهوه در ارتباط هستند. از این رو بررسی تیغه دستگاه آسیاب قهوه خانگی مهم است.
  • داشتن درجه بندی مناسب ( هر چقدر تعداد درجات آسیاب بیشتر باشد دست شما برای آسیاب انواع قهوه بازتر است و بالعکس! از این رو بهتر است آسیاب قهوه ای را انتخاب کنید که درجه بندی مناسبی داشته باشد و بتواند نیاز شما را رفع کند.
  • امکان تمیز کردن ساده دستگاه و قابلیت شستشو محفظه قهوه ( اثرات قبلی آسیاب قهوه در گرایندر باعث می شود طعم و مزه آسیاب های قهوه جدید تحت تاثیر قرار گیرد و قهوه کیفیت لازم را نداشته باشد به همین دلیل بعد از هر بار استفاده بهتر است دستگاه به دقت تمیز شود این مساله زمانی که محفظه قابل جداسازی باشد به راحتی امکان پذیر است)
  • توانایی آسیاب یکدست و یکنواخت در هنگام آسیاب بسیار مهم است زیرا قبل از دم آوری حرفه ای قهوه باید آسیاب خوبی داشته باشید از این رو بهتر است این مساله را در خرید بررسی کنید.
  • قیمت مناسب نسبت به کارایی و قابلیت های دستگاه آسیاب قهوه خانگی یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید زیرا برخی آسیاب ها بدون دلیل قیمت بالایی دارند و کارایی لازم را نیز ندارند و برعکس به همین دلیل برای بررسی قیمت گرایندر قهوه بهتر است مقایسه ای بین عملکرد آنها با یکدیگر داشته باشید تا بتوانید بهترین آسیاب قهوه را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید.

 

بهترین آسیاب قهوه صنعتی و نیمه صنعتی 

همانطور که می دانید یک گرایندر قهوه صنعتی و نیمه صنعتی باید برای به یدک کشیدن بهترین  دارای ویژگی های منحصر به فردی باشد از جمله:

  • گرایندر قهوه صنعتی و نیمه صنعتی حتماً باید دارای فن خنک کنندگی باشد. چرا فن خنک کنندگی برای گرایندرهای صنعتی و نیمه صنعتی ضرورت دارد؟ شاید این پرسش برای شما هم مطرح باشد. همانطور که می دانید گرایندرهای صنعتی برای حجم زیادی از قهوه مورد استفاده قرار می گیرند از طرفی دانه های قهوه سخت هستند در اثر کارکرد دستگاه به صورت ناخودگاه در طولانی مدت دستگاه گرم می شود و همین گرما می تواند بر روی کیفیت قهوه اثر بگذارد (باعث برشته شدن قهوه شود) به همین دلیل لازم است دستگاه مدتی متوقف شود تا دما و گرمای آن کاهش یابد و این باعث زمان بر بودن کار می شود. این در حالی است که دستگاه هایی که دارای فن خنک کنندگی هستند به راحتی می توانند بدون مشکل در ساعات زیادی بدون هیچ مشکلی کار کنند.
  •  آسیاب های قهوه صنعتی و نیمه صنعتی باید تیغه های مستحکم و قدرتمندی داشته باشند و البته دقیق نیز باشد. اگر تیغه ها از جنس استیل و فولادی باشند بهترین حالت ممکن است. اما دقت تیغه کاملاً به شکل و نحوه حرکت آن وابسته است. اگثر دستگاه های قهوه صنعتی از تیغه های تخت بهره می برند. البته همین جا باید یادآوری کنم برخی از برندهای آسیاب قهوه صنعتی و نیمه صنعتی قدرت آسیاب قهوه ترک را ندارند و نمی توانند آسیاب های پودری و ریز آماده کنند. به همین دلیل باید قبل از خرید آسیاب قهوه صنعتی این مساله را مورد بررسی قرار دهید.
  • قدرت گرایندر هم یکی دیگر از ویژگی های مهم محسوب می شود. رابطه مستقیمی بین قدرت موتور و عمر و دوام دستگاه برقرار است زیرا هر چقدر قدرت بیشتر باشد استهلاک کمتر است و فشار کمتری به دستگاه وارد می شود. علاوه بر این شما می توانید در کمترین زمان ممکن بهترین بهره وری را داشته باشید.
  • هاپر یا مخزن بزرگ کمک می کند تا شما حجم بیشتری از قهوه ار یکجا آسیاب کنید همچنین باید هاپر قابلیت جدا شدن و شستشو داشته باشد در غیر این صورت کیفیت و خروجی کار شما عالی نخواهد بود. اکثر گرایندرهای صنعتی بین 3 تا 5 کیلو گرم ظرفیت هاپرشان است.
  • داشتن تنوع درجات بخصوص در گرایندرهای صنعتی یک ضرورت است زیرا شما باید بتوانید برای انواع دستگاه های قهوه ساز پودر قهوه آماده کنید در غیر این صورت دستگاه کاربردی نیست! به همین دلیل باید درجه زبری و نرمی متنوعی در دستگاه تعبیه شده باشد تا هر نوع آسیابی را امکان پذیر کند.
  • انتخاب بدنه محکم و مرغوب را هم فراموش نکنید بسیاری از آسیاب ها متاسفانه جنس بدنه مرغوبی ندارند و شاید در نگاه اول این مساله چندان مهم نباشد اما در نظر داشته باشید به مرور زمان اثرات قهوه بر روی بدنه ظاهر می شود اگر بدنه جنس مرغوبی نداشته باشد این اثرات ماندگار خواهند بود و باعث از بین رفتن زیبایی ظاهری آسیاب شما می شوند پیشنهاد ما انتحاب آسیاب هایی از جنس فلزی با پوشش استاتیک می باشد.
  • آسیاب قهوه صنعتی با کمترین پرتی هم یکی دیگر از ویژگی های بهترین گرایندر قهوه صنعتی و نیمه صنعتی است. یک اسیاب معمولی حدوداً بین 200 تا 300 گرم پرتی را دارد این در حالی است که آسیاب های قهوه حرفه ای این مساله به حداقل یا به صفر می رسد. با توجه به اینکه دانه های قهوه گران هستند در آسیاب های پشت سر هم، این فرآیند باعث صرفه جویی اقتصادی مناسبی است.
  • طراحی ظاهری و داشتن رنگبندی متنوع هم می تواند از آیتم های مهم باشد بخصوص که قرار است برای مکان هایی همچون قهوه فروشی و کافی شاپ ها به عنوان دکور استفاده گردد.
  • ضمانت و خدمات پس از فروش هم از دیگر از فاکتور های مهم یک دستگاه آسیاب قهوه صنعتی می باشند. همانطور که می دانید دستگاه های گرایندر با کارکرد زیاد نیاز به تعمیر و نگهداری پیدا می کنند و باید قطعاتی از آنها عوض شود؛ اگر این قطعات در بازار موجود نباشد و یا در صورت وجود با قیمت نجومی ارائه شود مقرون به صرفه نخواهد بود.
  • قیمت اسیاب قهوه صنعتی یکی از خوصوصیاتی است که با در نظر گرفتن فاکتورهای یاد شده بالا پایین می شود.

 آسیاب قهوه صنعتی ایرانی  بخریم یا خارجی ؟ چرا؟

همانطور که می دانید قیمت انواع آسیاب قهوه خارجی بسیار بالاتر از ایرانی است. از طرفی آسیاب قهوه با برندهای خارجی به دلایل خاصی پشتیبانی و خدمات پس از فروش ندارند. به همین دلیل بعد از بروز مشکل یا خرابی شما باید هزینه های زیادی را برای تهیه قطعه و لوازم پرداحت کنید و در برخی از موارد باید دستگاه جدید جایگزین نمایید از این رو پیشنهاد ما خرید آسیاب قهوه ایرانی است زیرا این مشکلات را نخواهد داشت. خوشبختانه صنعت قهوه و آسیاب قهوه رشد چشمگیری داشته و صنعتگران توانمند توانسته اند آسیاب های عالی را عرضه کنند. یکی از برندهای مطرح آسیاب قهوه در ایران برند یوکار است. آسیاب قهوه یوکار با داشتن تمام ویژگی های مهم توانسته یکی از بهترین آسیاب های ایرانی در کشور باشد. برای اطلاع از مشخصات آسیاب قهوه یوکار یا دیدن قیمت گرایندهای قهوه یوکار می توانید به وب سایت این مجموعه سر بزنید.

منبع: https://canvas.apu.edu/eportfolios/2946/as/______

 

 

 

 

تگ کنونیکال ( Canonical Tag) چیست؟


تگ کنونیکال ( Canonical Tag) چیست؟

"تگ کنونیکال" یک عنصر HTML است که در هدر یک وب سایت استفاده می شود و به یک URL متعارف از طریق rel="canonical" اشاره می کند.

 

"Canonical" در این مورد به معنای URL اصلی است. تگ متعارف به موتورهای جستجو کمک می کند تا URL ها را به روشی معنی دار فهرست بندی کنند.

 وب مسترها و سئوکاران با کمک تگ های متعارف از محتوای تکراری جلوگیری می کنند. به پیوند درج شده پیوند متعارف نیز گفته می شود. SEO ها اغلب به عناصر HTML به سادگی به عنوان "متعارف" اشاره می کنند.

 

پس زمینه canonical tag

 

گوگل از سال 2009 از عنصر rel=canonical پشتیبانی کرده است. گوگل در این مورد تنها نبود؛ مایکروسافت و یاهو و mahdi najjari نیز موافقت کردند که از این تگ HTML پشتیبانی کنند. از آن زمان، مدیران وب‌سایت‌ها می‌توانند موارد تکراری را با یک لینک در کد منبع موتورهای جستجو علامت‌گذاری کنند. سپس فقط می توانید منبع اصلی را فهرست کنید و "کپی" را نادیده بگیرید.

 

از یک طرف، معرفی canonical و استفاده از این تگ باعث شد تا مدیران وب سایت ها از محتوای تکراری خودداری کنند. از سوی دیگر، گوگل و شرکت نیز از آن بهره مند شده اند.

 زیرا کار خزنده ها و ربات ها منابع مالی و زمانی زیادی را می بلعد. موتورهای جستجو با کمک تگ‌هایی که به‌طور معقول تنظیم شده‌اند، می‌توانند در بودجه خزیدن و در نتیجه پول صرفه‌جویی کنند.

 

ایده پشت برچسب ساده است: اگر دو وب سایت تکراری وجود داشته باشد، برچسب تعیین می کند که کدام یک به عنوان "اصل" و کدام به عنوان "کپی" علامت گذاری شده است.

منبع اصلی از طریق پیوند متعارف ارجاع داده می شود. به عنوان یک قاعده، موتورهای جستجو به این اطلاعیه پایبند هستند. با این حال، این بدان معنا نیست که وب سایت ارجاع دهنده از فهرست حذف شده است.

 

به این ترتیب تگ canonical یکپارچه می شود

پیاده سازی در وب سایت HTML:

 

تگ کنونیکتال قبل از بسته شدن </head> در هدر سند HTML درج می شود. یک مثال:

 

صفحه https://www.seite.de/dieeine/ دارای محتوایی مشابه https://www.seite.de/dieandere/ است. برای جلوگیری از محتوای تکراری، پیوند متعارف زیر به /diandere/ اضافه می شود:

 

<link rel="canonical" href="https://www.seite.de/dieine/"/>

 

صرف نظر از اینکه از URL های نسبی یا مطلق در سراسر سایت استفاده می شود.

 

 

جاسازی در یک سند PDF:

 

یک canonical همچنین می تواند برای فایل های PDF یا سایر منابع مشابه تنظیم شود. در این حالت پیاده سازی در هدر نیز صورت می گیرد. با این حال، این یک یادداشت از سرور در "هدر http" است که وقتی یک مشتری به منبع دسترسی پیدا می کند، برچسب متعارف را نمایش می دهد. روز معمولاً به این صورت است:

 

پیوند: <http://www.seite.de/dieine.pdf>؛ rel = "متعارف"

 

توجه: بسیاری از CMS ها مانند وردپرس پلاگین هایی را ارائه می دهند که با آنها canonical ها به طور خودکار تنظیم می شوند. مداخله مستقیم در کد منبع دیگر ضروری نیست.

 

 

استفاده های احتمالی برای برچسب

 

            صفحه بندی: با کمک ویژگی های rel="next" و rel="prev، اپراتورهای وب سایت می توانند چندین زیرصفحه از یک دسته بندی را صفحه بندی کنند.

 این بدان معنی است که صفحات به عنوان یک دنباله منطقی برای گوگل و سایر موتورهای جستجو علامت گذاری می شوند. در این مورد، توصیه می‌شود که هر صفحه صفحه‌بندی شده را به صورت متعارف به سمت خود نشانه بگیرید.

            hreflang: تگ hreflang برای نشان دادن به موتورهای جستجو استفاده می شود که نسخه ترجمه شده برای یک زبان یا کشور خاص در دسترس است. با این کمک، موتورهای جستجو به راحتی می توانند نوع صفحه مناسب را برای منطقه/زبان مورد نظر شناسایی و نمایش دهند.

 با کمک canonical، صفحه ای که با hreflang مشخص شده است به خود اشاره می کند.

            AMP: صفحات موبایل شتاب داده شده می توانند با استفاده همزمان از وب سایت های "متعارف" محتوای تکراری ایجاد کنند.

برای جلوگیری از این امر، یک کانونیکال روی یک AMP تنظیم شده است که به نسخه دسکتاپ اشاره دارد. اگر نسخه دسکتاپ وجود نداشته باشد و وب‌سایت تلفن همراه فقط به عنوان یک صفحه تلفن همراه تسریع شده وجود داشته باشد، canonical به خود AMP اشاره می‌کند، برای مثال به این صورت: <link rel="canonical" href="https://www.seite.de /amp -version.html .

            جلوگیری از محتوای تکراری در سندیکای محتوا: اگر محتوای یک وب‌سایت، مانند بیانیه‌های مطبوعاتی، کپی شده و در وب‌سایت‌های مختلف منتشر شود، می‌توان از طریق canonical به منبع اصلی اشاره کرد.

 

https://cutt.ly/qXzZroF

https://is.gd/tEIC4v

اشتباهات رایج تگ کنونیکال

 

عملکرد برچسب به همان اندازه ساده است که خطاهای مرتبط با استفاده از آن می تواند متفاوت باشد.

 

  • استفاده از canonical در <body>: اگر تگ در آنجا استفاده شود، تاثیری ندارد و توسط گوگل نادیده گرفته می شود.
  • نکات متعارف به صفحه اول در صفحه بندی: در این حالت تمام صفحات صفحه بندی شده نادیده گرفته می شوند و به گوگل گفته می شود که صفحات صفحه بندی شده تکراری هستند که این درست نیست.
  • URL های نسبی استفاده می شوند: استاندارد فقط با URL های مطلق به طور قابل اعتماد کار می کند. در غیر این صورت، موتور جستجو نمی داند که متعارف سازی به کدام دامنه اشاره دارد.

 

 

            پیوند متعارف به صفحه دسته بندی اشاره می کند که خطای 404 را برمی گرداند: Canonicals فقط باید به URL های قابل دسترسی پیوند داده شود.

            پروتکل متفاوتی در تگ نسبت به پروتکل صفحه متعارف مشخص شده است: این خطا برای مثال زمانی رخ می دهد که تگ به جای https به URL با http اشاره می کند.

 

تگ Canonical یا Noindex؟

 

تگ canonical می تواند برای رفع مشکلات محتوای تکراری استفاده شود. همین امر در مورد تگ noindex نیز صدق می کند.

با این حال، در حالی که یک متعارف نشان می‌دهد که یک صفحه اصلی با همان محتوا وجود دارد و موتورهای جستجو هنوز می‌توانند «کپی» را ایندکس کنند، تگ noindex دستور می‌دهد که صفحه بازدید شده در فهرست قرار نگیرد.

 

روش استفاده از Canonical

 

این برچسب ها که در سال 2009 معرفی شدند، عمدتاً به رفع مشکلات محتوای تکراری کمک می کنند. اینها می توانند به سرعت در فروشگاه های آنلاین یا CMS مانند وردپرس ایجاد شوند. به عنوان مثال، بسیاری از سیستم‌های فروشگاهی هنگام فیلتر کردن نتایج با شناسه‌ها کار می‌کنند که می‌توانند توسط موتورهای جستجو نمایه شوند.

 نتیجه گاهی اوقات چندین ده یا حتی صدها URL است که تقریباً محتوای مشابهی را ارائه می دهند. تنها با یک برچسب، همه این URL ها را می توان به یک منبع اصلی ردیابی کرد.

 

زمانی که محصولات در دسته‌های مختلف در فروشگاه‌ها فهرست می‌شوند، محتوای تکراری نیز ممکن است رخ دهد. به عنوان مثال، این امکان وجود دارد که یک ژاکت سبز در فهرست کت /winter jackets و همچنین در فهرست jackets / مردان فهرست شود.

 در این مورد، اپراتورهای فروشگاه باید تصمیم بگیرند که کدام URL و کدام زیردایرکتوری باید در نهایت متعارف باشد. با این حال، بسیاری از سیستم‌های فروشگاهی از راه‌حل ساده‌تری استفاده می‌کنند و نشانی‌های اینترنتی محصول را مستقیماً به ریشه دامنه متصل می‌کنند، بدون اینکه فهرست‌های فرعی را در بین آنها فهرست کنند.

 

در اصل، لینک آب درون یک صفحه نیز می تواند با URL متعارف بهینه شود. اگر پیوندی به صفحه ای با محتوای تکراری منتهی شود، قدرت پیوند را به صفحه متعارف منتقل می کند. به این ترتیب، می توان رتبه های بهتری برای "صفحه اصلی" مربوطه به دست آورد.

 

این مزیت مدتی است که به عنوان بخشی از تکنیک های SEO BlackHat استفاده می شود. اما گوگل معمولاً این تلاش‌ها برای دستکاری را خیلی سریع تشخیص می‌دهد و URLهای مربوطه را با ضررهای رتبه‌بندی جریمه می‌کند.

 

 

https://logopond.com/LacyRaley2/profile/562427/?filter=&page=

https://cplusplus.com/user/LacyRaley2/

https://8tracks.com/lacyraley2

https://www.intensedebate.com/people/LacyRaley2d

https://www.authorstream.com/LacyRaley2/

https://www.f6s.com/lacy-raley

https://letterboxd.com/lacyraley2/

https://www.openlearning.com/u/lacyraley-rfo3q9/

https://www.bitsdujour.com/profiles/f36qf7

https://www.tetongravity.com/community/profile/LacyRaley2/

https://www.zillow.com/profile/LacyRaley2

https://list.ly/lacyraley2/lists

https://qiita.com/LacyRaley2

http://qooh.me/LacyRaley2

https://www.divephotoguide.com/user/LacyRaley2

 

5 دلیل برای نصب پارتیشن شیشه ای در محیط کار


5 دلیل برای نصب پارتیشن شیشه ای در محیط کار

اگر به دنبال طراحی یک فضای کاری جدید هستید یا در حال برنامه ریزی برای بازسازی دفتر هستید، باید نحوه تقسیم بندی فضای اداری خود را در نظر بگیرید. پارتیشن شیشه ای را می توان در فضاهای تجاری، مدارس و ادارات استفاده کرد - حتی در خانه های مدرن به طور فزاینده ای محبوب می شود. اگر به دنبال این هستید که به چیدمان کف خود احساسی باز و جادار بدهید، اما در عین حال عنصری از حریم خصوصی را فراهم کنید شرکت شیشه ساختمانی zymaco با مشاوره رایگان در خدمت شما است.

 

z5_1ism.jpg

نه تنها به طراحی دفتر شما حس تمیز و مدرنی می دهد، بلکه پارتیشن بندی شیشه ای نیز می تواند ایده های طراحی داخلی شما را تقویت کند. و با بسیاری از سیستم های پارتیشن بندی موجود، شما موظف هستید که ظاهری مناسب پیدا کنید، به عملکرد و انعطاف پذیری مورد نظر خود بدون کاهش بودجه دست یابید.

 

در اینجا 5 دلیل برای در نظر گرفتن پارتیشن شیشه ای در فضای اداری آورده شده است:

 

 

1. انعطاف پذیری بیشتر

برخلاف دیوارهای جامد، دیوارهای پارتیشن شیشه ای انعطاف پذیری بیشتری را برای هرگونه تغییر یا تغییر در آینده ارائه می دهند. جدا کردن یا لعاب زدایی پارتیشن شیشه ای راحت تر از دیوار محکم و کثیف تر است.

 از آنجایی که شکستگی کمتری وجود دارد، حتی می توان از مواد در جاهای دیگر دوباره استفاده کرد. بسیاری از سیستم های جداشدنی برای جابجایی طراحی شده اند و با نیازهای در حال تغییر کسب و کار شما سازگار می شوند. و برخی از سیستم های جداشدنی با تخفیف مالیاتی نیز همراه هستند.

 

2. جریان آزاد نور

نور طبیعی مفید است زیرا یک محیط کاری راحت و جذاب ایجاد می کند. استفاده از پارتیشن دیواری جامد نور طبیعی را مسدود می کند.

در مقابل، پارتیشن بندی شیشه ای اجازه جریان آزاد نور را می دهد و به خصوص اگر نور طبیعی در فضای خود ندارید، باید به آن توجه کنید. نور طبیعی بیشتر به این معنی است که شما کمتر به نور مصنوعی متکی هستید و بنابراین راه حلی مقرون به صرفه درازمدت خواهید داشت.

3. مقرون به صرفه

سیستم های پارتیشن بندی بین المللی و بریتانیایی زیادی وجود دارد که آن را به یک بازار رقابتی تبدیل می کند و احتمالاً می توانید سیستمی را پیدا کنید که متناسب با بودجه شما باشد. بعلاوه، اگر با یک تیم نصب شیشه ای سازماندهی شده و مجرب قرارداد داشته باشید، نصب آن می تواند بسیار سریعتر از دیوارهای جامد باشد - باعث کاهش اختلالات پرهزینه در دفتر می شود. و جدا از این واقعیت که تغییرات آتی را می توان با استفاده مجدد از مواد موجود، ارزان و سریع انجام داد. مزایای بلند مدت نیز وجود دارد.

به عنوان مثال، در آینده نیازی به رنگ آمیزی مجدد دیوارهای کثیف یا گچ کاری مجدد دیوارهای آسیب دیده نیست. هنگام کثیف شدن می توان شیشه را پاک کرد. در صورت نیاز می توان خراش ها و آثار را با استفاده از پولیش شیشه Vetrox از بین برد. یک پانل بسیار آسیب دیده را می توان بدون لعاب زدایی و جایگزینی آن بدون تاثیر روی بقیه روی دیوار.

 

4. طراحی و عملکرد

 

سیستم‌های پارتیشن شیشه‌ای بسیاری در دسترس هستند که هر کدام دارای سبک‌ها، پوشش‌ها، رنگ‌ها، گزینه‌های درب و موارد دیگر هستند. و حتی می توانید ترکیبی ایجاد کنید - به عنوان مثال، از درهای چوبی با دیوارهای شیشه ای یا دیوارهای شیشه ای با دیوارهای جامد استفاده کنید.

 به علاوه شما می توانید لمس سفارشی و منحصر به فرد اضافه کنید. به عنوان مثال، کانال‌های لعاب را می‌توان تقریباً به هر رنگی که می‌خواهید پوشش پودری داد. طرح ها و آثار هنری سفارشی را می توان تولید کرد و به عنوان جلوه یا فیلم روی شیشه قرار داد.

از منظر عملکردی، می‌توانید طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها را نیز انتخاب کنید: پارتیشن بندی داخلی تک لعاب، شیشه دو جداره یا شیشه آکوستیک (برای عایق صوتی بهتر)، پارتیشن‌های شیشه‌ای دارای درجه آتش (ارائه حفاظت در برابر آتش)، و غیره.

به علاوه، درب‌های زیادی وجود دارد. گزینه هایی از جمله درب های کشویی شیشه ای با بسته شدن نرم اختیاری، درب های شیشه ای لولایی، درب های محوری شیشه ای با گزینه های باز یا بسته خودکار، درب های دو جداره، درب های امنیتی، درب های ضد حریق و موارد دیگر.

 

 

5. حریم خصوصی و سر و صدا

 اگر می‌خواهید کاهش نویز باشد، باید از شیشه آکوستیک یا سیستم پارتیشن دو جداره استفاده کنید تا فضای خود را عایق صدا کند. همچنین با استفاده از پرده‌ها (معمولاً در سیستم‌های دو جداره نصب می‌شوند) یا نمایش (فیلم اعمال شده روی شیشه) گزینه‌های حفظ حریم خصوصی بصری دارید. اما بهتر از این، یک گزینه حفظ حریم خصوصی کامل با پارتیشن‌های شیشه‌ای هوشمند

(همچنین به عنوان شیشه‌های حریم خصوصی و شیشه قابل تعویض نیز شناخته می‌شود) وجود دارد که با تکان دادن یک سوئیچ از حالت مات به شفاف یا شفاف تبدیل می‌شود - ایده‌آل برای اتاق‌های هیئت مدیره و اتاق‌های جلسه.

 

نتیجه

پارتیشن بندی شیشه ای نه تنها از نظر زیبایی شناسی دلپذیر است، بلکه در برابر تغییرات آتی نیز انعطاف پذیر و مقرون به صرفه است. با این حال، بسیار مهم است که با یک تیم معتبر نصب لعاب و پارتیشن شیشه ای صحبت کنید تا مطمئن شوید که بهترین و مناسب ترین گزینه ها را برای فضای خود دارید.

 

https://gitlab.bsc.es/SaraQuinn1

https://tcgschool.edu.in/members/saraquinn1/activity/

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/3008732-jenny-tucker

https://mindvalley.kl.tis.edu.my/user/jenny_tucker283

https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://zymaco.net/

https://nowewyrazy.uw.edu.pl/profil/SaraQuinn1

https://www.ottawaks.gov/profile/saraquinn1/profile

https://trove.nla.gov.au/userProfile/user/user:public:saraquinn1/about

 

انتخاب بهترین وکیل در مشهد


به گزارش رسانه های خبری وکیل VIP، بهترین وکیل پایه یک دادگستری، سایت vakil.vip که یک سایت ارائه خدمات حقوقی به صورت تخصصی بوده در حالیکه یک وکیل پایه یک دادگستری نهایتا در یک یا دو حوزه خاص می تواند به صورت تخصصی فعالیت نماید، اما یک موسسه حقوقی با دارا بودن دپارتمان های تخصصی مختلف و بهره مندی از خدمات مجموعه ای از وکلا، حقوقدانان و کارشناسان ارشد می تواند مجموعه از از خدمات تخصصی حقوقی را به جامعه هدف خود عرضه نماید است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد ارائه خدمات حقوقی به صورت تخصصی و استفاده از خدمات حقوقی انحصاری و متخصص در زمینه فعالیت های عمومی و خاص را تسهیل کند.

اولین قدم در هر پرونده حقوقی یا کیفری انتخاب بهترین وکیل پایه یک دادگستری در مشهد است. انتخاب بهترین وکیل از مهمترین اقداماتی است که برای حل مشکلات حقوقی باید در نظر بگیرید. معیار انتخاب یک وکیل حرفه ای، شخصی است که تخصص او در دعوی مورد نظر شما باشد که به وی، وکیل متخصص یا وکیل VIP می گویند. با توجه به بزرگی دادخواست‌های حوزه های مختلف، یک وکیل vip باید از پیچیدگی موضوعات مربوط به این موارد آگاهی کافی داشته باشد تا بتواند به درستی حقوق موکل را ادعا و بازیابی کند.

همچنین یک وکیل متخصص دعاوی خصوصی و عمومی می‌تواند تمام جوانب موضوع اختلاف را ارزیابی کرده و با توجه به پرونده موکل خود، از آن دفاع کند. یکی از خصوصیات مهم وکیل خوب در موسسه وکیل وی آی پی، دانش حقوقی متناسب با نوع تخصص حرفه ای خویش است. ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل در مشهد چیست؟ مدیر عامل موسسه وکیل VIP در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «با توجه به رشد روش های اقتصادی نوین، تنوع معاملات اقتصادی و سرعت پیشرفت علم و اطلاعات در جهان، اقدام به ایجاد 8 دپارتمان تخصصی حقوق در جهت رفع نیاز های حقوقی جامعه نموده است و هر کارشناس ارشد یا وکیل فقط در حوزه تخصصی خود مبادرت به ارائه مشاوره، وکالت و یا سایر خدمات حقوقی می نماید که مسلما نقش مهمی در ارتقا کیفیت و موفقیت خدمات حقوقی مورد نظر با کمترین هزینه های جاری را داشته و باعث می شود تا حضور وکیل در اجتماع بیشتر از گذشته احساس شود.»

وکلای مجموعه وکیل vip متخصص و وکیل پایه یک دادگستری مشهد در زمینه  های خانواده (طلاق، نفقه، اجرت المثل، مهریه نفقه فرزند، اثبات عسروحرج زوجه)، ملکی (تخلیه، خلع ید، تصرف عدوانی و…)، کیفری (توهین، افترا، تهدید، فحاشی، مواد مخدر، کلاهبرداری اینترنتی، ضرب وجرح، قتل، سرقت و …)، کمیسیون ماده 100، حقوقی و… می باشند و می توانند به شما مشاوره حقوقی آنلاین فوری و مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته بدهند. قبول وکالت، مشاوره حضوری و غیرحضوری درحوزه‌های مختلف حقوقی، کیفری، ثبتی، ملکی، مهریه، طلاق و … که تخصص مجموعه وکیل وی آی پی می‌ باشد که با پشتکار توانسته خود را در زمره بهترین وکیل مشهد قرار دهد.

مجموعه وکیل وی آی پی، پرونده‌‌های بسیاری در دعاوی، وکیل خانواده (اثبات زوجیت، انکار زوجیت، اثبات نسب، نفی نسب، اثبات کفالت، اثبات رجوع، ثبت واقعه رجوع، ثبت واقعه طلاق، اجازه ازدواج، الزام به بذل مدت، الزام به ثبت ازدواج، استرداد جهیزیه، اعلام تمکین)، وکیل ملکی (اثبات مالکیت، اثبات وقفیت، اثبات تولیت موقوفه، اثبات شراکت، اثبات حق ارتفاق و انتفاع، اثبات نسق زارعانه، اثبات حریم ملک، خلع ید، تسلیط ید، قلع و قمع مستحدثات و نزع اشجار)، ارث (دعاوی مربوط به وصیت، اثبات وصیت تملیکی، اخراج ثلث، تنفیذ وصیت نامه، رد وصیت نامه، تحویل موصی به، عزل وصی از وصایت)، وکیل امور حسبی ( اثبات کفالت، حکم کفالت و سرپرستی، صدور حکم رشد، صدور حکم حجر، رفع حجر) و … موفق عمل کرده است. وکیل VIP (وکیل متخصص)، وکیلی است که درحوزه کاری خود در علم حقوق دارای مهارت و تجربه کاری وموفقیت بالایی باشد. یکی از مهم‌ترین موضوعات و نقاط مهم در انتخاب وکیل این است که شخصی که قرار است پرونده‌ای به‌عهده بگیرد تخصص و دانش کافی در این حوزه داشته باشد و به این دلیل امر وکالت یک مسئله کاملاً تخصصی می‌باشد. مجموعه وکیل VIP با به کارگیری بهترین وکیل پایه یک دادگستری، سالهاست ارائه دهنده خدمات حقوقی به صورت تخصصی بوده است.

معیار انتخاب یک وکیل حرفه‌ای، شخصی است که تخصص او در دعوی مورد نظر شما باشد که به وی، وکیل متخصص یا وکیل VIP می‌گویند. این مجموعه دارای سابقه وکالت در پرونده‌‌ های مربوط به دعاوی کیفری و حقوقی می‌باشد. وکلای متخصص شامل وکیل طلاق، وکیل ملکی، وکیل امور حسبی، وکیل ارث، وکیل امور مالی، وکیل امور ثبتی، وکیل خانواده و … می‌باشد. بهترین وکیل را برای دعوی حقوقی یا کیفری خود از وکیل وی آی پی بخواهید. گفتنی است موسسه وکیل VIP، به مناسبت این رونمایی، اقدام به تاسیس موسسه حقوقی وکیل VIP کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت موسسه وکیل VIP به آدرس vakil.vip مراجعه کنند.

ارتباط با وکیل وی آی پی: تلفن مشاورین حقوقی: 09152491040 09152491050 تلفن دفتر: 37063330-051

آدرس: بلوار کلاهدوز‌ _ کلاهدوز 54 ساختمان جام‌جم طبقه مثبت‌3 اداری واحد 314

ماسک ورقه‌ ای


ماسک ورقه‌ ای

بسیاری از افراد جامعه به ویژه خانم‌ها، برای محافظت از پوست خود و همچنین آبرسانی، از انواع ماسک ورقه ‌ای استفاده می‌کنند. انتخاب این شیوه برای پاکسازی صورت، از گذشته‌های دور مرسوم بوده ولی این ماسک‌ها را باید محصول تازه برند‌های آرایشی و بهداشتی دانست.

a1_37a4.jpg

این محصول منحصر به فرد برند‌های آرایشی، مواد مغذی را خیلی راحت به پوست صورت رسانده و در نهایت زیبایی را به افراد هدیه خواهد داد. استفاده از این محصول، با سختی همراه نبوده و همچنین هیچ نوع آسیبی به پوست صورت وارد نخواهد کرد.

ضرورت استفاده از ماسک‌های ورقه‌ای و دلیل آن

در صورت استفاده از انواع ماسک‌های ورقه‌ای، مطمئنا فرد مصرف‌کننده وارد یک دنیای دیگری خواهد شد. این محصولات لطافت، زیبایی، روشنی و رطوبت را به پوست صورت هدیه خواهند داد. با توجه به مزیت‌های بسیار آن، برای خرید ماسک ورقه ‌ای باید عجله کرد. ماسک‌های ورقه‌ای انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان را به پوست صورت انتقال داده و همچنین تاثیر مثبتی بر جوان‌سازی پوست دارند.

برند‌های تولید‌کننده نوع ورقه‌ای ماسک‌ها، این محصول پر کاربرد را در انواع مختلف و با کارکرد‌های متنوع تولید کرده‌اند. البته بیش‌تر این محصولات کاربرد‌هایی مانند کنترل‌کننده جوش‌های صورت، مرطوب‌کننده پوست، روشن‌کننده و درمان منافذ پوست دارند.

عوامل موثر بر محاسبه قیمت ماسک

برند‌های تولید‌کننده لوازم و آرایشی بهداشتی در سراسر دنیا، ماسک‌های ورقه‌ای متنوعی را تولید و روانه بازار کرده‌اند. قیمت ماسک ورقه ‌ای نسبت به کارایی موثر آن بر پوست صورت، ارزان است. اما از اصلی‌ترین و مهم‌ترین عواملی که در تعیین قیمت ماسک‌های صورت، موثر هستند:

  • عملکرد و کارایی
  • شرایط آب و هوایی
  • برند
  • نوع ماسک
  • میزان عرضه و تقاضا ماسک

آشنایی با ماسک ورقه‌ ای کره‌ ای و انواع آن

برای اولین بار کره‌ای‌ها بودند که استفاده از ماسک را بر روی پوست صورت به‌کار گرفتند. خانم‌های کره‌ای در بیش‌تر ساعات روز، ماسک‌های ورقه‌ای بر روی پوست صورت خود دارند؛ زیرا با این کار به‌دنبال زیبایی هستند. آن‌ها برای جوان‌سازی پوست صورت خود، از انواع میوه‌ها یا گیاهان برای تولید این محصول سود برده‌اند.

قدرت جذب ماسک ورقه‌ ای کره ‌ای، بسیار زیاد بوده و البته این مزیت، به دلیل مواد استفاده شده در پارچه آن است. در این مدل ماسک صورت، سرم یا محلول استفاده شده در آن خیلی راحت به پوست نفوذ خواهد کرد. ماسک‌های ورقه‌ای کره‌ای، برای اینکه سرم یا ماده محلول بهتر به پوست صورت نفوذ کند؛ از ? لایه تشکیل شده‌است.

از انواع ماسک‌های ورقه‌ای صورت کره‌ای، عبارت هستند از:

ماسک فویل

بهترین نوع ماسک صورت کره‌ای، ماسک فویل است؛ زیرا لایه بیرونی آن، از تبخیر شدن رطوبت پوست جلوگیری خواهد کرد. البته در آستر این مدل ماسک، از متریال پنبه استفاده شده‌است.

هیدروژل

هنگام لایه‌برداری پوست صورت، از ماسک‌های ورقه‌ای هیدروژل استفاده خواهد شد؛ زیرا این نوع از ماسک، مناسب این کار است.

CUPRA

کارایی و عملکرد این محصول، مانند ماسک پنبه‌ای است؛ البته تنها تفاوتی میان این دو ماسک صورت ورقه‌ای، شفاف‌تر بودن ماسک CUPRA خواهد بود.

میکروفیبر

ماسک‌های میکروفیبر، از ضخامت بیشتری نسبت به ماسک‌های پنبه‌ای برخوردار هستند. از مزیت‌های این محصول، می‌توان به سازگاری آن با محیط زیست و پوست صورت اشاره نمود.

ماسک زغال چوب

در این نوع از ماسک صورت ورقه‌ای کره‌ای، پودر زغال را به شکل فشرده شده به کار گرفته‌اند. مهم‌ترین مزیت استفاده از این محصول، پاک‌سازی پوست از تمام ناخالصی‌هاست.

ماسک پنبه‌ای

یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از این مدل ماسک صورت، قدرت جذب بالای آن است. البته این محصول کره‌ای سبک، سفیدرنگ و صاف بوده و مانند پارچه ابریشم، نرم و لطیف است.

بیو سلولز

ماسک بیوسلولز، از قدرت چسبندگی بسیار بالایی روی پوست صورت برخوردار است. به همین دلیل، اثر‌گذاری آن روی پوست بسیار خواهد بود.

خرید ماسک ورقه ‌ای و انواع آن

استفاده از ماسک‌های صورت و خرید آن، به دلایل بسیاری زیادی توصیه شده است؛ زیرا افراد در صورت استفاده از این محصول پرکاربرد، زیبایی و شادابی را برای پوست صورت خود به ارمغان خواهند آورد. عالی‌ترین راهکار برای باز گرداندن سلامتی، استفاده از این محصول است.

 

متخصصان پوست برای استفاده و خرید ماسک‌های صورت، دلایلی بی‌شماری در نظر گرفته‌اند:

  1. آبرسانی قوی
  2. روشن‌کنندگی
  3. کلاژن‌سازی پوست
  4. لیفت پوست صورت
  5. ضدلک و جوش

معرفی ماسک‌های ورقه‌ای پرطرفدار و خواص آن

آستر ماسک صورت ورقه‌ای، آغشته به مواد سرم‌مانندی بوده و شکل ظاهری آن دایره‌ای یا بیضی است. ماسک‌های ورقه‌ای از مزیت‌های بسیاری مانند جوان‌سازی یا آبرسانی پوست صورت برخوردار هستند. در میان انواع ماسک‌های صورت، بسیاری از آن‌ها طرفداران خاص دارند؛ از اصلی‌ترین آن‌ها، شامل لیست زیر هستند:

ماسک ورقه‌ای آووکادو

در صورت استفاده از ماسک ورقه ‌ای آووکادو، شادابی به پوست صورت برگشته و جای جوش‌های قدیمی نیز، با گذشت زمان از بین خواهد رفت. از دیگر مزیت‌های استفاده از این ماسک، می‌توان به روشن‌کنندگی و مرطوب‌کنندگی بالایی آن در کنار آبرسانی قوی اشاره کرد.

ماسک ورقه‌ای هیالورونیک اسید

این محصول را، باید لایه بردار ضعیفی دانست. در صورت استفاده از ماسک هیالورونیک اسید، پوست صورت از شر چین و چروک‌ در کنار تیرگی‌ها راحت خواهد شد. با استفاده از این ماسک صورت ورقه‌ای پرطرفدار، به روشن شدن پوست کمک خواهد شد.

ماسک ورقه‌ای ویتامین سی

اصلی‌ترین مزیت استفاده از ماسک صورت ویتامین سی، روشن‌کنندگی پوست است. برای از بین بردن لک‌های صورت و کلاژن‌سازی نیز، بسیار تاثیر‌گذار خواهد بود.

ماسک ورقه‌ای انار

با استفاده از این نوع ماسک، پوست صورت صاف و روشن خواهد شد. ماسک انار یک آبرسان قوی، برای پوست بوده و در رفع خشکی آن، بسیار موثر است.

ماسک ورقه‌ای عسل

ماسک صورت عسل، جوانی را به پوست باز خواهد گرداند. از مزیت‌های استفاده از ماسک عسل، تامین مواد مغذی و پاک‌سازی پوست خواهد بود.

استفاده از ماسک ورقه ‌ای ساده‌ترین و بهترین روش برای زیبا‌سازی، شادابی و تقویت پوست صورت است. بنابراین برای داشتن پوستی شفاف، زیبا و شاداب حتما از ماسک صورت ورقه‌ای استفاده کرده و آثار پیری مانند چین و چروک، را از بین ببرید. در صورت علاقه به استفاده از این محصول منحصر به فرد پوست و خرید ماسک ورقه ‌ای به اسکین بازار مراجعه کنید. در این سایت انواع ماسک‌های ورقه‌ای صورت، با کیفیت بسیار بالایی برای خرید و انتخاب موجود است.

 

منبع  اکونا پرس