آموزش شبکه

آموزش شبکه

اگر با دقت به اطراف خود نگاه کنیم، خواهیم دید شبکه های کامپیوتری در همه جا هستند. از شبکه ی اینترنت خانگی و دسترسی به فایل های مشترک در محل کار گرفته تا برپایی کلاستری از کامپیوترها برای استفاده‌ از منابع مشترک و تعامل برای حل مسائل پیچیده، کمتر جایی را پیدا می‌کنید که نیاز به برپایی نوعی از شبکه‌های کامپیوتری نداشته باشند از این رو آموزش شبکه یکی از مهمترین دوره های کامپیوتری می باشد.

متخصص شبکه

به همین دلیل وجود نیروی متخصص در این زمینه در تمامی شرکت ها احساس می شود. چه آن هایی که به صورت مستقیم در زمینه ی کامپیوتر و فناوری اطلاعات فعالیت دارند و چه سازمان هایی که از این خدمات استفاده می کنند.  اطلاع از طرز کار پروتکل‌های مختلف شبکه، نحوه‌ ی پیاده‌سازی و تنظیم آن برای خدمت رسانی به گره‌های شبکه، یافتن ریشه‌ی مشکلات متداول موجود در شبکه‌ها و رفع آن‌ها و در نهایت برقراری امنیت شبکه و مقابله با نفوذ، از وظایف روزانه‌ی مدیران شبکه در سطوح مختلف است.

 چرا آموزش شبکه ؟

همانطور که بیان شد، رشد چشمگیر انواع شبکه های کامپیوتری و احساس نیاز به وجود نیروی متخصص در این عرصه، جایگاه شغلی زیادی برای علاقه مندان به وجود آورده است. این امر سبب شده تا بسیاری از علاقمندان IT با هدف ارتقاء سطح دانش و اطلاعات خود به شرکت در دوره های آموزش شبکه گرایش پیدا کنند.

طبق گزارش های اداره آمار کار امریکا، اخیرا پیش بینی نموده که تا سال 2022 میلادی مشاغل مربوط به حوزه شبکه و سیستم های کامپیوتری با رشد 12 درصدی همراه خواهند بود.

 آموزش شبکه با کدام دوره شروع می شود؟

دوره Network+ یا (CompTIA Network Plus) را می توان تقریبا پیش نیاز تمامی دوره های مربوط به دوره های سیسکو و دوره های مایکروسافت دانست و بیشتر علاقه مندان ورود به حوزه شبکه باید در این دوره آموزشی شرکت کنند.

 طراحی دوره نتورک پلاس به گونه ای انجام شده است که بتواند مشتاقان به کار در حوزه شبکه را با پایه و اساس طراحی، پیکربندی و عیب یابی زیرساخت های متعلق به شبکه های بی سیم و با سیم آشنا سازد.

 

مدارکی که برای ورود به بازار کاری شبکه نیاز است؟

همانطور که حتما نیز بارها شنیده اید بهترین راه ورود به بازار کاری شبکه های کامپیوتری، شرکت در دوره های آموزشی شبکه و دریافت مدرک می باشد. این مدارک و گواهینامه ها اغلب توسط شرکت های فروشندگان این تجهیزات همچون سیسکو (Cisco)، جونیپر (Juniper) و Huawei پشتیبانی می شوند، اما در این بین، مدارکی هم وجود دارند که مشخصا به یک کمپانی خاص، یا یک نرم افزار و یا سخت افزار بخصوص مربوط می شوند.

 

سایر مدارک در این زمینه با نام مدارک مستقل از فروشندگان تجهیزات یا در اصطلاح (vendor-neutral) شناخته می شوند که از جمله آنان می توان به کامپتیا (CompTIA) اشاره کرد.

با دیدن ویدئو های پکیج آموزش شبکه که به صورت تخصصی توسط اساتید حرفه ای گروه آموزشی فرزان تهییه شده اند، به راحتی مدارک مربوط به هر دوره را می توانید بگیرید و به زودی وارد بازار کار به عنوان یک متخصص شبکه شوید.

 

 

نحوه تولید حفاظ های ساختمانی حفاظ شاخ گوزنی


ساخت حفاظ شاخ گوزنی به بهترین شیوه ممکن:
در این مقاله از حفاظ ایران قصد داریم به بررسی نحوه تولید حفاظ های ساختمانی حفاظ شاخ گوزنی یا ساخت حفاظ شاخ گوزنی بپردازیم و شما عزیزان را با موارد بسیار مهم و نکات کاملا حرفه ای ساخت چنین حفاظ پرقدرتی اشنا سازیم، قبل از شروع باید متذکر شویم که حفاظ های ساختمانی از ایمن ترین و کاربردی ترین حفاظ هایی محسوب می شوند که عملکرد آن ها در مقایسه با سایر حفاظ های دیگر بسیار بسیار چشمگیر می باشد، از این رو همواره چنانچه به دنبال امنیت بسیار بالا هستید، حفاظ شاخ گوزنی می تواند یک حاشیه بسیار امنی را برای شما عزیزان مهیا کند، از این رو لطفا در این مفاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی از حفاظ شاخ گوزنی و ساخت آن به دست آورید.



حفاظ شاخ گوزنی چیست؟
همان طور که از نام آن پیدا است، این حفاظ به نوعی طراحی شده که در نگاه اول همانند شاخ های یک گوزن به نظر می رسد که از عمده ترین مصرف آن می توان به محافظ دیوار اشاره نمود، دلیل محبوبیت و کارایی این حفاظ بی شک نام زیبای آن و قدرتی که در شاخ گوزن ها وجود دارد است و این خود به تنهایی دلیلی بر پیدایش دیوار امنی در دل افراد خواهد بود، شاید به جرئت بتوان گفت حفاظ شاخ گوزنی از مهم ترین و در عین حال از کاربردی ترین حفاظ های موجود در دنیا است. لازم است بدانید که پیدایش حفاظ شاخ گوزنی به سال 1385 در ایران بر می گردد، درست زمانی که تعداد سارقان منازل در این زمان بسیار بسیار زیاد بود، در واقع با ورود حفاظ شاخ گوزنی که قیمت بسیار مناسب تری در مقایسه با سایر حفاظ ها داشت و همچنین از طراحی و رنگ آمیزی خوبی نیز برخوردار بود دلیلی بر افزایش فروش و اعتماد افراد به این نوع از حفاظ ها شد. مناطق کرج ، کردان کرج ، جاجرود ، بومهن ، هشتگرد ، در اطراف تهران و منطقه سعادت آباد و شمال شهر از خریداران ابتدائی حفاظ ساختمان و حفاظ شاخ گوزنی بوده اند .



مراحل ساخت حفاظ شاخ گوزنی به چه صورت است؟
در تهیه و ساخت حفاظ شاخ گوزنی از میلگرد سایز 10 میلی متری به عنوان یک شکل دهنده اصلی استفاده می شود، در ابتدا میلگرد 10 میلی متری را برش می دهیم و پس از برش دادن و تیز نمودن سطح آن به سراغ دستگاه های مخصوص پرس فرمی می رویم که پس از جوشکاری حفاظ شاخ گوزنی با بالاترین کیفیت شکل می گیرد، اما لطفا در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل تری از مراحل تهیه و تولید این حفاظ به دست آورید.


1- مرحله اول در ساخت حفاظ شاخ گوزنی | جوشکاری:
در این مرحله که یکی از ابتدایی ترین مراحل ساخت این محصول است، میله های خم شده ای که توسط دستگاه های پرس آماده شده اند را در قالب های مخصوص تولید نرده قرار می دهند و پس از چیدن آن ها در کنار یکدیگر، جوشکاری می شوند. البته جالب است بدانید که هر نوع تولید کننده ای از شیوه خاصی برای تهیه و توزیع حفاظ ها استفاده می کند. بعضی از تولید کنندگان میله ها را در سایز های مختلف در جلوی میز کار قرار می دهند و جوشکار مربوطه نیزبنا به احتیاج قطعه ای را برداشته و‌با نگه داشتن دست، آن را جوش می دهد این نوع روش جوش در تولید حفاظ شاخ گوزنی را جوش یک طرفه می گوییم.




2- مرحله دوم از ساخت حفاظ شاخ گوزنی:
افراد دیگری هستند که با استفاده از جوشکاری مخصوص این قطعات را در کنار یکدیگر قرار می دهند و با تسلط بسیار زیادی بر روی هنر جوشکاری این قطعات را به یکدیگر متصل می کنند، سپس این حفاظ را برگردانده و تمامی نقاط اتصال را در تمامی جهات جوش می دهند به طوری که این روش یکی از روش های بسیار مطمئن و کارآمدی است که می توان در ساخت حفاظ شاخ گوزنی از آن استفاده نمود، در این شیوه درست است که شما نیاز به افراد بیشتری دارید تا بتوانید کاری با کیفیت را تولید کنید اما از سویی دیگر کیفیت و مقاومت کار شما دوچندان خواهد شد، حال این محصول آماده رنگ آمیزی است رنگ آمیزی و پایان کار

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت

حفاظ شاخ گوزنی با ساختار فلزی که از میلگرد های تیز و فرم داده شده تشکیل شده است که کل سطح دیوار را با نمای زیبا همچون بوته خار پوشش میدهد و عبور از آن را غیر ممکن می نماید.
قابل اجرا بر روی انواع دیوار – نرده – حصار دراندازه های متفاوت و رنگ دلخواه شما میباشد.




حفاظ شاخ گوزنی در اندازه های متفاوت

ارتفاع: 50
ارتفاع: 70
ارتفاع: 90
ارتفاع:1متر
ارتفاع:1/20
ارتفاع:1/50
تراکم معمولی و تراکم بالا
با مناسب ترین قیمت و کیفیت

جهت ارتباط بیشتر به وبسایت و کانال تلگرام مراجعه بفرمائید
وبسایت: https://hefazeiran.ir
کانال تلگرام: https://t.me/hefazeiran
تلفن تماس: 09194915895

ویژگی‌های مبلمان کلاسیک

اصطلاح کلاسیک صفتی است که بارها و بارها آن را در حوزه‌های مختلفی همچون هنر، ادبیات، موسیقی، معماری و طراحی داخلی شنیده‌اید. این اصطلاح با هر واژه‌ای که همراه شود، مقصود آن است که واژه‌ی مورد خطاب در همه‌ی دوره‌ها پسندیده شده و مورد قبول همگان می‌باشد. به طور کلی کلمه کلاسیک از واژه‌ی لاتینی کلاسیکوس گرفته شده و به معنی درجه اول می‌باشد. اصطلاح کلاسیک در حوزه طراحی داخلی نیز بسیار محبوب بوده و عموما خانه کلاسیک با الهام از طراحی‌های یونانی و رومی می‌باشد. مبلمان کلاسیک با تلفیق مبلمان راحتی و سلطنتی به خوبی توانسته به دکوراسیون ایرانی راه پیدا کند و جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص دهد.

مبلمان و دکوراسیون کلاسیک با ظاهر اشرافی و مجلل خود به راحتی از دیگر سبک‌های طراحی داخلی متمایز می‌شود و تشخیص آن کار دشواری نیست. سبک کلاسیک در قرن ??ام میلادی در فرانسه پدید آمده است و  گفته می‌شود که بیش از دو قرن به عنوان سبک غالب در سراسر اروپا شناخته می‌شد. این سبک در پی جنبشی در اروپا و با الهام از هنر یونان باستان و رم و برای بازگشت به اصول و ارزش‌های زیباشناسی آنان به وجود آمده بود. مبل کلاسیک دارای ظاهری اصیل، ظریف، شیک و زیبا است و بیشتر به اثر هنری ماندگار شباهت دارد.

برای مشاهده مرکز فروش مبل کلاسیک اینجا کلیک کنید ..!
 

انواع مبلمان کلاسیک

اگر شما نیز قصد خرید این نوع مبلمان را دارید، باید بدانید که انواع متنوعی از مبلمان کلاسیک در بازار موجود است. مبلمان ویکتوریا، تئودور، گرجستانی، لوئی و فرانسوی از جمله محبوب‌ترین مدل‌های مبلمان کلاسیک می‌باشند. با اینکه این مدل‌ها اندکی با هم تفاوت دارند اما دارای ویژگی‌های مشابه بسیاری هستند که ما در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

ویژگی‌های مبلمان کلاسیک

مبلمان کلاسیک معمولا بر پایه‌ی نظم، تقارن و تعادل ساخته می‌شود و شما می‌توانید آن را در طراحی‌های کلاسیک به وضوح مشاهده کنید. طراحی‌های قدیمی و آنتیک، ترکیبات متقارن، اشکال و خطوط هندسی منظم، نقوش حکاکی شدهT مواد طبیعی گرانبها و شیک و رنگ‌هایی با الهام از طبیعت از جمله ویژگی‌های بارز مبلمان کلاسیک می‌باشند. ما در ادامه شما را بیشتر با جزئیات و ویژگی‌های منحصربفرد مبلمان کلاسیک آشنا خواهیم کرد.

 

آموزش سئو

سئو چیست راهی است برای رسیدن به جایگاه‌های برتر در صفحات جستجو گوگل. احتمالا برای شما این تمایل پیش آمده است که مثلا اگر فردی خرید بلیت هواپیما را جستجو کرد, به وبسایت شما آید و از شما خرید کند. سئو راهی است برای رسیدن به این هدف.

سئو چیست به صورت دقیق‌تر به مفهوم بهینه سازی موتورهای جستجو و به صورت کامل‌تر یعنی بهینه سازی برای موتورهای جستجو است. بی‌راه نیست اگر بگوییم گوگل سلطان موتورهای جستجو است و ما در بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو, به دنبال کسب جایگاه‌های یک, در صفحات جستجو گوگل هستیم.

سئو سایت بخشی از سئو است و در راستای اصول سئو ای است که باید آن‌ها را رعایت کنیم. اگر در دنیای فیزیکی, مخاطب برای خرید به مغازه ما می‌آید؛ در دنیای دیجیتال مخاطب به وبسایت ما می‌آیند. به این دلیل است که سئو سایت و خدمات سئو سایت از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. البته در اینجا "محبوبیت نشان از بسیار مهم بودن سئو سایت دارد و تنها محدود به کلمه محبوبیت نیست.

5z3o_6.jpg

ارتقا سئو سایت موردی است بسیار مهم که همان‌طور که بیان نمودیم, در راستای سئو سایت است.

متخصص سئو یا سئوکار, فردی است که با دارا بودن دانش و مهارت در سئو ایرانی به شما می‌تواند کمک کند تا جایگاه‌های یک گوگل را کسب کنید. البته سئو فرایندی است زمان‌بر و میان تا بلندمدت و انتظار آن که یک شبه به جایگاه یک گوگل برسیم, زهی پوچ است.

بازاریابی سئو چیست در ادامه روش‌هایی است که بازاریاب‌های دیجیتال یا همان دیجیتال مارکترها بهره می‌برند تا بتوانند مخاطب را به سمت خودشان هدایت کنند. بازاریابی سئو چیست به ما این نکته بسیار مهم را یادآوری می‌کند که سئو روشی است برای بازاریابی و نباید آن را کوچک بشماریم.

سئو چیست ویکی پدیا تفاوتی با سئو چیست ندارد. همان‌طور که برای شما بیان نمودیم, سئو چیست یعنی بهینگی هر آنچه بر وبسایتمان داریم برای موتورهای جستجو, به خصوص گوگل.

سئو را می‌توانیم به سه قسم متفاوت تقسیم کنیم. سئو کلاه سیاه, سئو کلاه سفید و سئو کلاه خاکستری.

سئو کلاه سیاه به روش‌هایی گفته می‌شود که به دنبال فریب گوگل است تا بتواند در کوتاه‌ترین زمان‌های ممکن به جایگاه‌های برتر گوگل برسد. این روش‌ها هر روز محدود و محدودتر می‌شوند و اگر شما دیروز توانسته بودید با سئو کلاه سیاه رتبه برتر گوگل را کسب کنید, امروز دیگر نمی‌توانید چنین کنید و حتی گوگل ممکن است شما را به اصلاح پنالتی کند. پنالتی از سوی گوگل یعنی آن که تا مدتی نامشخص, وبسایت شما کاهش ترافیک خواهد داشت و در عمل تیشه به ریشه خودتان زده‌ اید.

سئو کلاه سفید به روش‌های پاکی گفته می‌شود که شما با بهره از آن‌ها, پس از مدتی, به جایگاه‌های برتر صفحات نتایج گوگل دست می‌یابید. در این روش شاید شما زمان بیشتری را تخصیص داده‌ اید؛ اما این روش‌ها بسیار مطمئن‌تر از روش‌های سئو کلاه سیاه هستند.

سئو کلاه خاکستری به مواردی گفته می‌شود که تنها اندکی فعالیت سئو کلاه سیاه (در مقیاسی محدود) انجام می‌دهید تا گوگل متوجه حضور شما شود؛ و زمان رسیدنان به جایگاه‌های برتر را کاهش می‌دهید. افراط در این روش, مجازات سئو کلاه سیاه را به همراه خواهد داشت.

آنچه مطالعه نمودید, آموزش سئو مختصری بود در راستای شناخت از سئو چیست و چه کاربردی دارد.

 

ریمل حجم دهنده بورژوا مدل Volume Glamour در مسی اصلی

ریمل حجم دهنده بورژوا مدل Volume Glamour در مسی اصلی

همیشه در بین محصولات مصرفی خود شاهد یک سری محصولات هستیم که از وقتی‌که یادمان می‌آید آن را دیده یا مصرف کرده‌ایم و به امروز هم از اشخاصی که آن را مصرف می‌کنند پرسیده شود مثلریمل حجم دهنده بورژوادرب مسی چگونه است؟ بدون فکر کردن میگویند این ریمل عالی و بی‌نظیر است و تا الآن هم که استفاده می‌کنیم راضی هستیم. خوب با این تصاویرریمل حجم دهنده بورژوامدل Volume Glamour با درب مسی چه چیزی دارد که این‌همه پرطرف‌دار است

ریمل گلامور مکس بورژوا 12ml

ریمل اورجینال برای هر چه زیباتر شدن حالت چشم‌ها تأثیر بسیار زیادی دارد. آرایش چشم یکی از مهم‌ترین قدم‌های آرایش صورت محسوب می‌شود و جلوه گری بیشتری را با خود دارد. ریمل گلامور مکس بورژوا 12ml حجم دهنده و بلند کننده با ماندگاری 16 ساعته که مژه‌ها را به‌خوبی از یکدیگر جدا کرده و مانع چسبندگی آن‌ها از هم می‌شود.

ریمل حجم دهنده بورژوآ مدل Push Up Ultra Black

چشم ها بیشترین تاثیر را در نگاه افراد ایجاد می کنند و برای این که چشم ها زیباتر نشان داده شوند استفاده از ریمل, سایه, خط چشم و. به شما کمک خواهد کرد. ریمل حجم دهنده بورژوا مدل Push Up Ultra Black از نوع ریمل حجم دهنده است که مژه هایتان را چند برابر حجیم تر می کند. این محصول بر اساس تکنولوژی روز دنیا گام برداشته و ترکیبی از سیلیکون و وکس را در این نوع ریمل استفاده کرده است که از ترکیبات پلیمری است, با استفاده از این محصول بورژوا مژه هایی بلند، حجیم و خوش حالت خواهید داشت.

https://shikfam.com/Types-of-volatile-mascara-at-reasonable-prices

ریمل مک دو سر Haute & Naughty

آیا جز آن دسته از خانم‌هایی هستید که وقتی ریمل می‌زنند مژه‌های آن‌ها آن طوری که دوست دارند حالت نمی‌گیرد؟ بعد از ریمل زدن فکر می‌کنند ریملی که استفاده کردند خوب نیست. البته این مورد برای اشخاصی هست که از فر مژه استفاده نمی‌کنند یا همراه خود ندارند یا وقت کافی برای این کار ندارند. حالت گرفتن و حالت دادن مژه‌ها مورد مهمی خواهد بود برای افرادی که آرایش را دوست دارند و حرفه‌ای دنبال می‌کنند چون نباید نقصی در آرایش چشم وجود داشته باشد.

ریمل حجم دهنده ایمپکت کلینیک Impact Optimal

نمایش زیبایی چشمان شما درگرو سلامت پوست صورت شما هم هست. شاید بگویید خوب می‌خواهید چه چیزی بگویید؟ لطافت، طراوت و روشنی پوست صورتتان کمک می‌کند آرایش شما به‌خوبی جلوه کند شرکت کلینیک متخصص تولید محصولات محافظت و ترمیم‌کننده پوست هست که برای شما ریملی به نام ایمپکت کلینیک Impact Optimal تولید کرده است که قطعاً نگرانی آسیب مصرف ریمل را دیگر نخواهید داشت. ریمل ایمپکت کلینیک حجم مناسبی را برای مژه‌های شما فراهم، همراه با تازگی و بدون مصنوعی دیده شدن فراهم خواهد کرد همان حس دخترانگی گذشته را دوباره خواهید داشت.

ریمل گران ریمل لانکوم گرندیوس

ریمل حجم دهنده لانکومگرندیوس با طراحی خاص بدنه و از آن خواص تر طراحی منحصربه‌فرد برس این ریمل به شما کمک می‌کند تجربه جدیدی در ریمل زدن داشته باشید. فرچه ریمل گرندیوس GRANDIOSE مژه‌های شمارا به هم نمی‌چسباند و تمام مژه‌های شمارا له خوبی پوشش خواهد داد. عصاره‌ی گل رز در ریمل لانکوم گرندیوس GRANDIOSE مقاومت مژه‌ها را افزایش می‌دهد و از ریزش آن‌ها جلوگیری می‌کند. حجم دهندگی و بلند کنندگی ریمل لانکوم گرندیوس GRANDIOSE بسیار بالاست البته این ریمل در دنیا به یکی از ریمل‌هایی بلند کننده‌های مژه معروف هست. ریمل گرندیوس فاقد حساسیت هم بوده و برای چشمان حساس هم توصیه می‌شود.

https://shikfam.com/Better-mascara-And-lacquerie

ریمل بلند کننده دبورا Extraordinary 5 in 1

در فروشگاه‌های فیزیکی‌هایمان وقتی مشتری از ما درخواست ریمل می‌کرد و ما از آن‌ها می‌پرسیدیم که چه نوع ریملی یا برندی خدمتتان بدهیم. در کمال ناباوری مگفتن یک ریمل خوب بدهید همین. دوباره تلاش می‌کردیم که ریمل مناسب آن‌ها را با چند تا سؤال انتخاب و به آن‌ها بدهیم. سؤال اولیه ما این بوده است که چه نوع ریملی خدمتتان بدهیم؟ حجم دهنده، بلند کننده، حالت‌دهنده، ماندگاری بالا (ضد آب) کدام را می‌پسندید؟ خوب اما در بعضی‌اوقات این جواب را می‌شنیدیم: همه این موارد را داشته باشد.

ریمل بلند کننده مای Max Volume

ریمل یکی از اجزای اصلی لوازم‌آرایشی و کیف آرایشی همه خانم‌ها و دخترخانم‌ها است. ریمل لوازم‌آرایشی است که با آن می‌توانید چشم‌ها و پلک‌های خود را بیارایید و بر زیبایی خود بیفزایید. ریمل حجم دهنده مای Max Volume محصول جذاب و پرطرفدار کمپانی مای my هست که علاوه بر کیفیت، قیمت بسیار مناسب و به‌صرفه‌ای را برای مشتریان خود تدارک دیده است.

ریمل حجم دهنده مای Max Volume علاوه بر اینکه حجم پلک‌های شمارا بیشتر می‌کند مشکی بودن پلک‌های شما و عدم ریزش ریمل را نیز برای پلک‌های شما به ارمغان می‌آورد.

ریمل حجم دهنده پاستل Big N Black

ریمل حجم دهنده پاستل Big N Black مژه‌های ریزودرشت را چندین برابر حجیم و خوش‌حالت کرده و برای هر چه جلوه گری چشم‌ها تلاش می‌کند و رنگ‌دانه‌های مشکی موجود در این ریمل مژه‌ها را مشکی کرده و چشمان را زرق‌وبرق دار می‌کند. ریمل پاستل بیگ آن بلک خرده مژه‌دار و ضد حساسیت هست.

https://shikfam.com/Identify-the-best-eyelash-extension-mascara

و اینکه ریمل خوب چه ریملی است؟؟؟؟؟؟

 

مطمئنا میدانید که تمامی خانم ها، آرایش چشم برایشان اهمیت ویژه ای دارد. از همین رو با اطمینان میتوان گفت که یکی از مهمترین و پرکاربردترین وسایل آرایشی خانم ها ریمل نام دارد که در تمامی کیف های آرایشی به راحتی میتوان پیدا کرد. امروزه با توجه به پیشرفت های بسیار زیادی که در صنعت آرایش و بهداشتی رخ داده انواع مختلفی از ریمل در بازار موجود می باشد اما نکته اینجاست که کمتر کسی نسبت به تکنیک های انتخاب ریمل آگاهی دارد. از همین رو در این مقاله در نظر داریم به بررسی این مسئله بپردازیم.

https://shikfam.com/Good-mascara-shopping-guide

ریمل خوب ریمل ماسکارا مدل فلکس لایکرا

ریمل ماسکارا مدل Lycra Flex در حجم 12 میلی‌لیتر مناسب برای چشمان حساس و آن دسته از افراد که از لنز استفاده می‌کنند طراحی و ساخته‌شده است. فرچه این ریمل قابل‌انعطاف پذیر بوده و مژه‌ها را خوش‌حالت و چندین برابر بلند کرده و رنگ‌دانه‌های مشکی که در این ریمل موجود است مژه‌ها را کاملاً مشکی و درخشان می‌کند.

ریمل خوب و قیمت مناسب ریمل حجم دهنده مای Max Volume

ریمل یکی از اجزای اصلی لوازم‌آرایشی و کیف آرایشی همه خانم‌ها و دخترخانم‌ها است. ریمل لوازم‌آرایشی است که با آن می‌توانید چشم‌ها و پلک‌های خود را بیارایید و بر زیبایی خود بیفزایید. ریمل حجم دهنده مای Max Volume محصول جذاب و پرطرفدار کمپانی مای my هست که علاوه بر کیفیت، قیمت بسیار مناسب و به‌صرفه‌ای را برای مشتریان خود تدارک دیده است.

https://shikfam.com/Introducing-several-types-of-mascara.-Good-price