مدل های شاخ گوزنی سر نیزه ای، نیزار و بوته ای

همه ما به حفاظت از حریم شخصی، و امنیت محیطی که در آن هستیم بسیار اهمیت می دهیم. امروزه مدل های متنوعی از محصولات امنیتی مانند: سیستم دزدگیر، درب ضد سرقت در بازار وجود دارد. یکی از این محصولات امنیتی بسیار پرطرفدار در بازار حفاظ شاخ گوزنی استبر روی دیوار نصب می شود.
حفاظ شاخ گوزنی از جمله مصالح و موارد مورد استفاده در آپارتمان ها، ویلا ها، باغ ها و... می باشد. این حفاظ به دلیل شباهتش به شاخ گوزن به این نام نامیده شده است. حفاظ شاخ گوزنی از جمله زیباترین طرح های نرده ای است،
که علاوه بر اینکه نفوذ آن به داخل محیط خانه بسیار کم است، باعث زیباتر نشان دادن نمای بیرون خانه و فضای شهری می شود. جنس این حفاظ ها از یک نوع فلز بسیار مقاوم است، این حصارها از میل گردهایی نوک تیز تشکیل شده است، که هر کدام به یک سمت می باشد، و از ورود افراد و حیوانات جلوگیری می کند.



انتخاب رنگ حفاظ ها

طراحان و معماران برای اینکه شکل بنای خانه شبیه زندان ها نشود، با طراحی حفاظ رو دیواری، به اشکال مختلف توانسته اند سازه های مقاوم و مستحکمی را طراحی کنند. حفاظ شاخ گوزنی با رنگ های متفاوت و طرح های گوناگون و همچنین با ضخامت های مختلف تولید و عرضه می شود.
نرده های حفاظ شاخ گوزنی قابلیت رنگ آمیزی را دارند،
این رنگ ها که توسط رنگ های کوره ای زده می شوند، به گونه ای است که در مقابل تابش نور آفتاب ثابت است و دچار تغییر رنگ نمی شود. رنگ آمیزی این حفاظ ها متناسب با سلیقه مشتری است، و معمولا به اینگونه است که، رنگ حفاظ شاخ گوزنی انتخابی با رنگ دیوارهای ساختمان باید تناسب داشته باشد، امروزه در بازارها بیشتر رنگ های سفید، مشکی و قهوه ای و مسی موجود است.

ویژگی حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی که به عنوان یک سپر محافظتی برای مکان مورد نظر شما عمل می کند، دارای ماندگاری بالایی است و اجرا و نصب، آسان و سریعی دارد و همچنین بعد از نصب نیاز به مراقبت چندانی ندارد، که این ها از ویژگی های مهم این نوع حفاظ ها است.
حفاظ شاخ گوزنی بسته به نیاز مشتری در ابعاد و ارتفاع مختلف طراحی می شود، به همین دلیل قیمت آن متغیر است. در هنگام تهیه این حفاظ ها باید به تراکم شان هم توجه کرد، زیرا تجربه نشان داده است که، هر چه تراکم حفاظ ها بیشتر باشد،
در نتیجه، کار با کیفیت تر و زیباتری داریم. نوع دیگر این حفاظ ها حفاظ لیلیوم نامیده می شود، که برخی از مشتریان به دلیل شباهت آن به گل لیلیوم و ظاهر زیبا، این حفاظ را سفارش می دهند.



آیا حفاظ شاخ گوزنی برای حفاظت از ساختمان مناسب است؟

حفاظ شاخ گوزنی یکی از انواع حفاظ ساختمانی است که سالهاست برای محافظت از ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.
به طور کلی حفاظ یکی از قدیمی ترین ابزاری هایی است که برای محافظت از ساختمان ها به کار می رود. فرقی نمی کند که قصد محافظت و امن کردن یک خانه ویلای یا آپارتمان را داشته باشید یا اینکه بخواهید از یک ساختمان تجاری یا محل کار خود محافظت کنید. در هر حال حفاظ ها یکی از موثرترین ابزار ها برای این کار هستند.

مدل های مختلفی از این ابزار در بازار وجود دارد و حفاظ شاخ گوزنی تنها یکی از انواع مختلف آنهاست. هر کدام از آنها مزایای و معایب مربوط به خود را دارند. شما با توجه به موقعیتی که می خواهید در آن از حفاظ استفاده کنید و میزان اهمیتی که کارایی آن برای شما دارد، باید یکی از مدل هایی که در ادامه به شما معرفی می کنیم را انتخاب کنید.
حفاظ شاخ گوزنی، نیزار، بوته ای، سر نیزه ای و حفاظ لیلیوم از پر استفاده ترین مدل های این محصول هستند که در ساختمان های بسیاری مورد استفاده قرار می گیرند.
مدل های شاخ گوزنی سر نیزه ای، نیزار و بوته ای از لحاظ حفظ امنیت تقریبا در یک لول قرار دارند و می توانند برای حفاظت از ساختمان شما بسیار کارا باشند. اما در مورد مدل حفاظ لیلیوم اوضاع متفاوت است و میزان محافظتی که اعمال می کند بیشتر از سایر مدل ها است.

بررسی حفاظ شاخ گوزنی
از آنجایی که این مدل بسیار به شاخ های گوزن شباهت دارند نام حفاظ شاخ گوزنی را روی آن گذاشته اند معمولا برای ساخت این مدل از میله گرد ضخیم شماره 10 استفاده می کنند.
تراکم میله ها نباید خیلی کم و در عین حال نباید خیلی زیاد باشد. بعضی از افراد گمان می کنند که با افزایش تعداد شاخ ها یا همان میله ها می توانند بهتر جلوی ورود سارقین را بگیرند. این در حالی است که افزایش بیش از حد مجاز تراکم حفاظ شاخ گوزنی باعث می شود که سارق فضای مناسب برای قرار دادن پوتین خود را پیدا و به سادگی وارد حریم شخصی شما شود.
قیمت این مدل نیز تا حد زیادی به تراکم میله ها، رنگ و متریال به کار رفته در ساخت آن بستگی دارد.
همانطور که اشاره شد امنیتی که این مدل تامین می کند در حد متوسط است و تقریبا با مدل های نیزار، بوته ای و سر نیزه ای برابری می کند.

جهت مشاوره و خرید: 09194915895

دانلود Wisgoon 6.6.5 نسخه جدید برنامه ویسگون برای اندروید

دانلود Wisgoon 6.6.5 نسخه جدید برنامه ویسگون برای اندروید

 

ویسگون

 Wisgoon یک شبکه اجتماعی اشتراک گذاری تصاویر می باشد، که شما می توانید در آن براحتی تصاویر مورد علاقه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید تصاویر دیگران را مشاهده کنید، لایک کنید، برای آن نظر بگذارید و یا با کیفیت اصلی دانلود کنید! امکان شخصی سازی دسته بندی تصاویر نیز قابلیت دیگریست که به شما کمک می کند که تنها تصاویر گروه های دلخواهتان را در صفحه اصلی برنامه مشاهده کنید


اگر از اینترنت نسبتا کند مثل اینترنت خطوط سیم کارت استفاده می کنید به راحتی می توانید با ورود به منوی تنظیمات کیفیت نمایش تصاویر را روی «کیفیت پایین» یا «کیفیت متوسط» بگذارید و سرعت بارگزاری تصاویر را به طور قابل ملاحظه ای افزایش دهید.امکان نمایش تصاویر با کیفیت بالا نیز در تنظیمات تعبیه شده است. همچنین شما میتوانید از سایر نرم افزار مشابه همانند باهم و پاتوق که در وب سایت موجود است ددین کنید هم اکنون میتوانید آخرین نسخه موجود از این برنامه کاربردی را از وب سایت برا تو دانلود و در تلفن همراه خود نصب کنید .


قابلیت های برنامه Wisgoon ویسگون :

  • ارسال عکس از از طریق منوی share عکس در گالری تصاویر به برنامه
  • آپلود مستقیم عکس دربرنامه با انتخاب از گالری تصاویر یا دوربین گوشی
  • دسته بندی مطالب با امکان انتخاب دسته بندی های خاص
  • ذخیره تصاویر با کیفیت اصلی
  • امکان لایک و ارسال نظر برای تصاویر
  • نمایش آخرین رخدادها
  • مشاهده پروفایل کاربران
  • برترین کاربران
  • برترین تصاویر براساس روز،هفته و ماه
  • امکان ویرایش پروفایل و آواتار
  • دنبال کردن کاربران
  • بازیابی رمز عبور و نام کاربری فراموش شده
  • تغییر رمز عبور

تغییرات نسخه جدید:

  • رفع برخی مشکلات
  • بهبود سرعت

دانلود از گوگل پلی

برای دانلود بنر و طرح های طراحی فارسی و اختصاصی طراحان ایرانی از چه وب سایتی استفاده کنیم

برای دانلود بنر و طرح های طراحی فارسی و اختصاصی طراحان ایرانی از چه وب سایتی استفاده کنیم ؟ در این مطلب برای شما عزیزان وبمستر ، طراحان ، صاحبین مشاغل ، مدیران وب سایت ها و صفحات مجازی قصد معرفی وب سایتی فعال در عرصه ارائه فایل های اختصاصی و منتخب از سوی طراحان ، توسعه دهندگان و فروشنده ها را داریم وب سایت تخصصی "فایل" با همکاری طراحان و توسعه دهندگان خلاق ، بسیاری از نیازهای وبمستران ایرانی را تحت پوشش قرار می دهد در وب سایت خرید و فروش فایل طرح های اختصاصی و فایل های اختصاصی کاربران ، طراحان و فروشندگان درج شده است ، به عنوان مثال اگر نیاز به دانلود بنر لایه باز برای وب سایت و یا صفحه مجازی تحت مدیریت خود دارید می توانید جهت خرید بنر و دانلود بنر مد نظر خود به وب سایت خرید و فروش فایل مراجعه و بنرهای تبلیغاتی مد نظر خود را در موضوعات مختلف از جمله بنر شرکتی ، بنر فروشگاهی ، بنر تخفیف ویژه ، بنر فروش ویژه و بنر خدماتی و ... را به راحتی و با قیمت بسیار مناسب دانلود نمائید... جهت مشاهده و خرید بنر از کاربران و طراحان فروشنده سایت فایل دات کام به قسمت بنر تبلیغاتی ثابت و یا عبارت بنر را در فروشگاه جستجو نمائید ... در فروشگاه "فایل" طرح های اختصاصی و فارسی ، با قیمت های مختلف و مناسب قابل دریافت می باشد. بنرهای موجود در فایل دات کام، تماما لایه باز (بنر PSD و ... ) بوده و شامل فونت ها و ... می باشد ، بنرهای طراحی شده قبل از درج داخل فروشگاه تست می گردد.

دانلود بنر

 

خرید بنر اینستاگرام / دانلود بنر اینستاگرام

در صورتیکه پیج اینستاگرام فروشگاهی دارید و نیاز به خرید و دانلود قالب اینستاگرام با موضوع فروشگاهی دارید ، و یا در صورتیکه صفحه اینستاگرامی تحت مدیریتتان صفحه ای با موضوع خدماتی و در حال معرفی خدمات خاصی می باشد و نیاز به دانلود بنر اینستاگرام لایه باز برای صفحه اینستاگرام جهت درج محتوای مد نظر خود دارید ، می توانید به وب سایت تخصصی "خرید و فروش فایل" مراجعه و مجموعه طرح های طراحی شده توسط طراحان ایرانی را جستجو و با قیمتی مناسب به همراه تمام جزئیات مورد نیاز و پشتیبانی کامل دریافت و در کمتر از چند ثانیه پست اینستاگرامی دلخواه خود را با استفاده از بنرهای اینستاگرامی ارائه شده در این وب سایت ایجاد نمائید... در صورتیکه برای پیج شرکت خود نیاز به بنر اینستاگرام در تنوع و با طراحی اختصاصی و فارسی با قیمت مناسب دارید ، می توانید با مراجعه به وب سایت "فایل - خرید و فروش فایل" بنرهای اینستاگرامی مد نظر خود را به آسانی پیدا و تهیه نمائید... در صورتیکه مدیریت صفحه ای شخصی یا هنری را بر عهده دارید و به تناسب محتوا نیاز به تصاویر و طرح های اینستاگرامی زیبا و اختصاصی دارید ، به وب سایت "خرید و فروش فایل" مراجعه و بنر اینستاگرامی خود را به آسانی ، با قیمتی ارزان و به صورت لایه باز و کاملا قابل ویرایش دریافت نمائید..

دانلود بنر

چگونه از enproject کسب در امد کنیم؟

افرادی که یک کالای فیزیکی تولید می کنند، تقریبا تکلیف آنها جهت فروش محصولات تشخص یافته است؛ یا یک پراکنده کننده پیدا می کنند یا محصولات خود را به قصد رخسار آنلاین سوگند به فروش می رسانند به محض اینکه به طرف گلاویز مشتری برسد ولی اگر بخواهید همین کار را برای محصولات دانلودی از قبیل زمخت افزار، بازی، فیلم، پروژه و یا هر کالای دیجیتال دیگری که ماهیت فیزیکی ندارد عاقبت بدهید، تکلیف چیست؟

 

اینجا است که می توانید از سرویس های مختلفی که اقسام دارد کاربرد کرد بعنوان پیکره: enproject.ir این سایت یک پلتفرم برای خرید و فروش محصولات دیجیتالی شبه ناصاف افزار، کتاب های الکترونیکی، پروژه ،مقاله، جزوه و هر فایل پذیرنده دانلودی دیگری را درای اختیار شما میثاق قرارگاه می‌دهد که با ثبت نامی مروارید درآمد آن؛ می‌توانید یک سوپرمارکت رایگان فایل و محصولات دانلودی داشته باشید. همچنین شما میتوانید علاوه کاکا فروش محصولات اختصاصی خود، سایر محصولات موجود مروارید درآمد سیستم را نیز به طرف فروش رسانده و با تمتع از سیستم همکاری دخل فروش، کسب سر آمد نمایید.

 


enproject جمان واقع چیست؟

 

enproject.ir پلتفرمی کارآمد و کاربر دلخواه را دلیل خرید و فروش محصولات دیجیتالی (Apps, eBooks, Software, Music, and Videos) با قابلیت ایجاد یک فروشگاه کاملا رایگان برای شما تنومندی کرده است. با رابط کاربری http://enproject.ir  شما و مشتریانتان همواره قانع خواهید بود. به چه علت که enproject آسان‌ترین و ارزان‌ترین نحو خرید و فروش محصولات دیجیتالی است.

 


چگونه از enproject کسب سرپوش آمد کنیم؟

فایل های قابل فروش 

سیستم همکاری دره در فروش محصولات دانلودی enproject یکی از بهترین و اصولی‌ترین سایت‌های همکاری تو فروش است که شما از طریق حسن میتوانید اقدام به منظور ثبت عنوان و کسب درآمد کنید.

 

آپلود کنید: فایل های دیجیتالی خود از قبیل کتاب الکترونیکی، موسیقی، فیلم، محکم افزار، مقاله، طرح های گرافیکی و ... را عایدی سیستم آپلود نمایید.

 

فروش کنید: با عضویت درب enproject شما یک سوپرمارکت رایگان فروش محصولات دانلودی خواهید داشت. هر محصولی که آپلود کنید رزق سوپرمارکت شما و تو مصور تمایل جلاجل کلیه فروشگاه های enproject نمایش داده خواهد شد. شما میتوانید از سیستم بازاریابی نیز کسب درآمد کنید.

 

حاصل برداری کنید: enproject علاوه جلو فروشگاه رایگان، یک حضرت صافکاری اختصاصی نیز جمع آوری می‌کند. شما می‌توانید مبالغی که به منظور ازای فروش محصولات با شمارش کاربریتان واریز شده را دردانه هر ساعتی از شبانه زمان داشت کنید. وجوه طی چندانتخابی دقیقه برای شماره بانکی شما واریز می گردد.

 
شما با ثبت معروف ناقوس دستگاه محصولات دانلودی enproject از دو طریق می توانید اقدام برای کسب درآمد نمایید:

 جمان صورتی که شما هیچ فایلی برای فروش ندارید پیشنهاد می شود تو دستگاه فروش محصولات دانلودی enproject ثبت سرشناس و مقاوم به سوی ایجاد یک سوپرمارکت رایگان اقدام نمایید مانند بتوانید با استعمال از سیستم همکاری اندر فروش، از طریق فروش فایل های دیگر مغازه ها و سایر محصولات دانلودی موجود زنگ سایت، کسب درآمد نمایید. همچنین باب صورتی که دارای وبلاگ یا وبسایتی هستید می توانید از طریق قولنامه عطا کردن کدهای بازاریابی هزینه درا وبلاگ یا وبسایت خود، بدون هیچگونه سرمایه گذاری، بوسیله درآمد بالایی برسید. دست کم صفت پورسانت برای فایل های موجود رزق سیستم 10 درصد است.

 
ایجاد فروشگاه رایگان فایل و فروش فایل های خود یا دیگران

 باب صورتی که شما فایلی را اهتمام فروش داشته باشید، با فایده ستانی از این وجه میتوانید عقب از ثبت نام، انتساب سوگند به قراردادن فایل زنگ enproject اقدام نمایید. فایل شما ابتدا وسیله تیم فنی enproject بررسی شده و دردانه چهره تأیید، دره در سایت معاهده خواهد گرفت و شما به مقصد شهرت مالک، مداخل ازای هر فروش از فایل مذکور که میانجیگری کردن بازاریابان ارتکاب گیرد مخدوم حداقل 70 درصد از کل پول هر فروش خواهید شد. توجه داشته باشید که با ثبت معروف رزق سایت سیستم به شما یک دکان رایگان ارائه خواهد هیاهو که علاوه طاعت محصولات خود می‌توانید محصولات دیگران را نیز بفروش برسانید.

 اما آری فروش فایل؟

 هر کاربر، دانشجو یا متخصصی جلاجل طی دوران تحصیل و کار، حجم زیادی فایل سازمند پشه اختیار دارد که درای اکثر مواقع این فایل ها سپس طی دوره مذکور، بلا استفاده خواهند بود درحالی که وضع نیاز دیگران هستند؛ اینها می تواند شامل تحقیق، جزوات، الگو های اجرایی و ده‌ها نوع فایل آگاه دانلود دیگر باشد، واگذاری و فروش این فایل‌ها بوسیله دیگران یک منبع درآمد اینترنتی پایدار و صحیح المزاج است.

 


دل آشوب از enproject آواز مزایایی دارد؟

 

enproject سیستمی نو و نوآورانه می باشد که شما برای راحتی می‌توانید کسب گوهر آمد آنلاین خود را با متعلق آنارشی شروع کنید. رابط کاربری واکنش گرا، ریسپانسیو با ابرازهای جوراجور و بی محاسبه شمارنده از ویژگی های اصلی ثانیه می باشد. پلتفرم enproject به قصد شکلی طراحی شده است که مشتری بدون ثبت ننگ نام آور می تواند خرید خود را فرد با یک کلیک جذب دهد.

 از یکباره مزایای بالقوه enproject عبارتند از :

 ارائه فروشگاه رایگان فروش فایل
تادیه کارمزد فقط به مقصد ازای فروش
سیستم بازاریابی و جاذبه همکار فروش
کسب درآمد حتی بدون داشتن فایل
رمزنگاری تمامی فایل های آپلود شده
تخصیص پیشگاه وام گذاری اینترنتی
مجهز سوگند به سیستم آگهی رسانی پیامکی
طراحی واکنش گرا و Mobile Friendly
مجهز سوگند به سیستم آنالیز حرفه ای فروش و مشتریان

 



زیرا کسانی می‌توانند از enproject درآمد کسب کنند؟

 

امروزه حتماً نیازی نیست مثل برای کسب درآمد بالا و مداوم سرمایه ی بالایی داشته باشید.فروشگاه پروژه بلکه دل آشوب از ابزارهای مناسب جور enproject و کمی خلاقیت شما را بوسیله این غایت می‌رساند.

 

دانشجویان
طراحان
enproject عکاسان
نویسندگان
وبمسترها
برنامه نویسان