چگونه در فضای کم آسانسور نصب کنیم؟


ساکنین بعضی ساختمان های قدیمی به علت موقعیت مکانی ساختمان و خوش نقشه بودن آن حاضر نیستتد که خانه خود را فقط به علت اینکه آسانسور ندارند تعویض کنند در این شرایط بهترین گزینه، نصب آسانسور است اما در این میان بسیاری از ساختمان ها فضای کافی برای نصب آسانسور را ندارند و این سوال برای آن ها مطرح است که چگونه در فضای کم آسانسور نصب کنیم؟

آسانسور مانا با متخصصین حرفه ای و با تجربه، نصب آسانسور در ساختمان های فاقد آسانسور و نصب آسانسور در بیرون ساختمان قدیمی در استان تهران را امکان پذیر کردند. گروه آسانسور مانا با بررسی شرایط پلکان ساختمان نصب آسانسور در فضای کم را امکان پذیر می کنند. مشتریان عزیز می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرند.

نصب آسانسور در فضای کم

همشهریان عزیز با برررسی و تشخیص متخصصین حرفه ای شرکت مانا آسانسور در تهران امکان نصب آسانسور در فضای کم وجود دارد.

خیلی از افرادی که در ساختمان های فاقد آسانسور زندگی می کنند، بارها و بارها تصمیم به نصب آسانسور می گیرند اما بدون مشورت با شرکت و کارشناس متخصص به علت کمبود فضا از نصب آن منصرف می شوند. در این شرایط به خصوص که با کمبود جا برای نصب آسانسور روبرو هستید از چند متخصص شرکت معتبر آسانسور سوال بپرسید و مشورت بگیرید.

متخصصین آسانسور مانا  asansormana.com با ارائه انواع خدمات تضمینی به صورت ?? ساعته و شبانه روزی به مشتریان خود می باشند توانستند که پس از چندین سال سابقه کاری حرفه ای، نام حرفه ای از خود به جا بگذارند.

همانطور که می دانید این روز ها انواع مختلفی از آسانسور مورد استفاده قرار می گیرند و با توجه به شرایط ساختمان، می توان آن را با دریافت مجوز و تایید متخصصین، در بیرون ساختمان نضصب کرد و یا از ابعاد کوچک و استاندارد آن استفاده کرد. از این رو دیگر نگران نصب آسانسور در ابعاد کم نباشند کافیست که انجام این کار را به یک شرکت معتبر نصب آسانسور بسپارید.

از آن جایی که بر اساس مقررات ملی ساختمان حداقل فضای مورد نیاز برای نصب آسانسور در ساختمان های فاقد آسانسور ??? در ??? است و در اندازه های پایین تر از ??? در ??? قابل اجرا نیست باید پیش از هر کاری یک شرکت معتبر نصب آسانسور در شهر خود بیابید و با خیالی آسوده انجام کار را به تیم مهندسین مجرب آن بسپارید تا از نتیجه حاصل از آن رضایت خاطر داشته باشید.

نصب آسانسور در فضای کم ویلا و خانه های دوبلکس

خانواده هایی که در خانه های قدیمی دوبلکس زندگی می کنند و به مرور زمان استفاده از پله برایشان سخت و طاقت فرسا می شود و از طرفی با توجه به نقشه خانه فکر نمی کنند که امکان نصب آسانسور در فضاهای کم هم وجود دارد. می توانید از آسانسور های خانگی کوچک و یا به اصطلاح هوم لییفت استفاده کنند. می توانید در این زمینه از مشاوره های با تجربه بهترین شرکت آسانسور در تهران (آسانسور مانا) استفاده کنید و بهترین نقطه از منزل را برای نصب آسانسور انتخاب کنید.

این آسانسور ها مناسب خانه های و ویلاهای دوبلکس جدید و قدیمی است و به علت ابعاد کم و ساده کردن جابجایی میان طبقات خانه برای افراد سالمند طرفداران بسیاری دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.